Gå til innhold

Playstation 3 er nå lansert i Japan

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony nekter nu å bekrefte at den europiske launchen av PS3 skal skje i mars 2007...

Så da må det vel være en hvis tvil inne i bilde om de klarer å lansere i mars-måned :hmm:

De begrunner det også generelt med at de ikke vil love noe de ikke er sikker på at de klarer å holde, men "where there is smoke there is fire" sier nu jeg...

Mere venting for oss i "the old world" :dontgetit:

Les mer her

Lenke til kommentar
Måtte faktisk le når det siste bildet ramlet fremm i al sin prakt :D

7261903[/snapback]

:!:

Har lest litt psykologi og kom over en artikel som fokuserte på den japanske folkesjela. Det gikk ut på at en japaner ser på det å kjøpe utenlandske produkter som rein landsforræderi, ikke bare på spøk altså, men helt seriøs. Derfor har det for de som kjenner det japanske markedet også virket svært underlig da Microsoft satset så stort på xbox i Japan.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Måtte faktisk le når det siste bildet ramlet fremm i al sin prakt :D

7261903[/snapback]

:!:

Har lest litt psykologi og kom over en artikel som fokuserte på den japanske folkesjela. Det gikk ut på at en japaner ser på det å kjøpe utenlandske produkter som rein landsforræderi, ikke bare på spøk altså, men helt seriøs. Derfor har det for de som kjenner det japanske markedet også virket svært underlig da Microsoft satset så stort på xbox i Japan.

7261930[/snapback]

Tviler ikke! De er et spesielt folkeslag, men jeg har meget stor respekt for østen, spesielt japanerene. Det blit nok ikke mulig å se en ps3 få mulighet å samle støv på noen butikk hyller med det første ;) Kanskje om 1,5 år.

Lenke til kommentar
hehe.. Japansken min er litt rusten. Faktisk helt bort rustet sist jeg sjekket.

Men det som er sikkert er ingen har kommet i nærheten av min ps3 med et skrujern.

7262797[/snapback]

KOR mye kommer ps3 til å koste her i landet?

7262836[/snapback]

Bekreftet pris for 60 GB versjonen er 5489 kr hos mpx. Vet at de fleste webshops ligger rundt 5500 kr. Eneste plassen den kanskje kan bli billigere er vel elkjøp, men tviler på at det blir mer en 200 kr å spare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...