aspic Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lurer på hvor lang tid det tar før den havner på en eller annen nettauksjon Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=mEVUzoy9nnw Motorstorm Intro Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=mEVUzoy9nnw Motorstorm Intro 7261571[/snapback] Meget pent Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sony nekter nu å bekrefte at den europiske launchen av PS3 skal skje i mars 2007... Så da må det vel være en hvis tvil inne i bilde om de klarer å lansere i mars-måned De begrunner det også generelt med at de ikke vil love noe de ikke er sikker på at de klarer å holde, men "where there is smoke there is fire" sier nu jeg... Mere venting for oss i "the old world" Les mer her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Måtte faktisk le når det siste bildet ramlet fremm i al sin prakt Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Måtte faktisk le når det siste bildet ramlet fremm i al sin prakt 7261903[/snapback] :!: Har lest litt psykologi og kom over en artikel som fokuserte på den japanske folkesjela. Det gikk ut på at en japaner ser på det å kjøpe utenlandske produkter som rein landsforræderi, ikke bare på spøk altså, men helt seriøs. Derfor har det for de som kjenner det japanske markedet også virket svært underlig da Microsoft satset så stort på xbox i Japan. Endret 11. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ser ut som satsningen kan lønne seg, siden de klarte å selge 10 000 pre-order bundles med Blue Dragon på noen få minutter. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Måtte faktisk le når det siste bildet ramlet fremm i al sin prakt 7261903[/snapback] :!: Har lest litt psykologi og kom over en artikel som fokuserte på den japanske folkesjela. Det gikk ut på at en japaner ser på det å kjøpe utenlandske produkter som rein landsforræderi, ikke bare på spøk altså, men helt seriøs. Derfor har det for de som kjenner det japanske markedet også virket svært underlig da Microsoft satset så stort på xbox i Japan. 7261930[/snapback] Tviler ikke! De er et spesielt folkeslag, men jeg har meget stor respekt for østen, spesielt japanerene. Det blit nok ikke mulig å se en ps3 få mulighet å samle støv på noen butikk hyller med det første Kanskje om 1,5 år. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Er det bare meg som synes det er åndsvakt å campe ute for en spillkonsoll? Get a life! (Kanskje idiotisk av meg å si med tanke på at jeg bruker så mye tid inne på et spillforum ) Endret 11. november 2006 av espent Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 tja.. hadde jeg ikke forhåndsbestilt via mpx så ville jeg nok ha stått opp tidlig for å dra på elkjøp. Men tror ikke jeg hadde ligget i telt i flere dager for å få tak i en ps3. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er jo forståelig, men det er et langt skritt fra det å være tidlig ute lanseringsdag til det å oppholde seg i det som ser ut som en flyktingeleier i dager før lansering Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Inside playstation 3 Link Smart kjølesystem Endret 11. november 2006 av Mgs Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kule bilder. Kommer du med en oversettelse av teksten eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 hehe.. Japansken min er litt rusten. Faktisk helt bort rustet sist jeg sjekket. Men det som er sikkert er ingen har kommet i nærheten av min ps3 med et skrujern. Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hehe.. Japansken min er litt rusten. Faktisk helt bort rustet sist jeg sjekket. Men det som er sikkert er ingen har kommet i nærheten av min ps3 med et skrujern. 7262797[/snapback] KOR mye kommer ps3 til å koste her i landet? Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hehe.. Japansken min er litt rusten. Faktisk helt bort rustet sist jeg sjekket. Men det som er sikkert er ingen har kommet i nærheten av min ps3 med et skrujern. 7262797[/snapback] Kan bruke denne siden til å oversette. den er ikke helt god, men man får en viss ide om hva de snakker om. http://babelfish.altavista.com/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 hehe.. Japansken min er litt rusten. Faktisk helt bort rustet sist jeg sjekket. Men det som er sikkert er ingen har kommet i nærheten av min ps3 med et skrujern. 7262797[/snapback] KOR mye kommer ps3 til å koste her i landet? 7262836[/snapback] Bekreftet pris for 60 GB versjonen er 5489 kr hos mpx. Vet at de fleste webshops ligger rundt 5500 kr. Eneste plassen den kanskje kan bli billigere er vel elkjøp, men tviler på at det blir mer en 200 kr å spare. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Her er det en som har fått koblet på en 320 gb 3,5 " disk til ps3 . Han får det selvfølgelig ikke inn i ps3'en. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er den eneste løsningen jeg virkelig savner på xbox360, muligheten for å bytte ut harddisken på en enkel måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå