Gå til innhold

Playstation 3 er nå lansert i Japan

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jau, det er nesten litt uverkeleg. Rart at det faktisk er 5 månader til den kjem hit.

Uansett, eg gledar meg til å få sjå ordentlege omtalar av maskina og spela.

7259731[/snapback]

Samme her! Veldig spent på om blant annet Resistance lever opp til hypen den har fått og ikke minst Motorstorm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jau, det er nesten litt uverkeleg. Rart at det faktisk er 5 månader til den kjem hit.

Uansett, eg gledar meg til å få sjå ordentlege omtalar av maskina og spela.

7259731[/snapback]

Er ganske greit at den ikke kommer før i Mars. Innen den tid har vi sikkert lest og hørt mye om PS3, hva den kan og ikke kan gjøre. Blir garantert mye sammenligning med X360, den eneste som konkurerer med PS3 om best hardware og grafikk.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det var akkurat like mye syting over playstation 2 sin pris som det er over playstation 3's pris denne gangen.

7259683[/snapback]

Det er ikke riktig. Vel og merke var prisen høy her i norge, men i usa var prisen på 299 dollar. Om vi ser bort fra 360(for tidlig å si om den er en suksess eller ikke), er det ingen konsoll som har overlevd når de har blitt lansert med en høyere pris enn 299 dollar.

7259713[/snapback]

Sant nok, men poenget var at det var mye syting om den høye prisen til ps2. Over hele verden. Men sytingen blir vel ikke mindre nå med en enda høyere pris. ;)

Men vi som kjøpte ps2 ved launch føler oss vel ikke skremt av prisen? I tillegg har ps3 en del flere funksjoner en ps2. Jeg husker at jeg måtte betale 1000 kr for å få forhåndsbestilt en hos en butikk i nabo byen. Og den dagen den kom måtte jeg betale 3500 kr. Så totalt 4500 kr, og da synes jeg ikke 5489 kr er så ille.

Men nok om prisen, nå vil jeg høre om ps3. Skal se om jeg finner linken til den hd byttingen jeg nevnte tidligere.

Lenke til kommentar

Endelig er det bekreftet at vi europere får registrere brukernavnet vårt på ps3 den 17th november.

Phil Harrison’s recent comments regarding the master ID that you obtain once you are registered onto your PS3 has been creating a stir. Mainly by those worrying that, due to the PS3’s early release in the US and Japan, by the time the PS3 launches in Europe all of the decent usernames will have been taken.

Well have no fear, we’ve been informed by PlayStation that when the PS3 launches in the US on 17th November, the rest of the world will be able to register their usernames online at the PlayStation Store via your PC.

Kilde

Lenke til kommentar
Har vert rykter om det der, om det er sannt veit vi ikkje.

7259970[/snapback]

Stemmer. Det er rykter om at det skal koste å laste ned demoer til PS3 siden online tjenesten er gratis.

Det er også rykter om at alle spill som kjøpes vil bli låst til maskinen. Skal du selge et brukt spill, må kjøperen betale for å åpne spillet til sin maskin.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7259970[/snapback]

Stemmer. Det er rykter om at det skal koste å laste ned demoer til PS3 siden online tjenesten er gratis.

Det er også rykter om at alle spill som kjøpes vil bli låst til maskinen. Skal du selge et brukt spill, må kjøperen betale for å åpne spillet til sin maskin.

7260002[/snapback]

hahaha dummeste jeg har hørt. De spill låsningsryktene er jo sinnsykt gamle og er blitt avkreftet for lenge siden.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke helt på Sony for tiden. De senker prisen i landet de nesten har 99,9 prosent av konsoll salget.

Pris reduksjonen skulle vært lagt til europa som plaster på såret. Det blir litt spennede å se om prisen blir senket raskt etter lansering i usa.

Selv om jeg er en av de som mener at du får ganske mye for pengene.

Var vel en av de 8 første som fikk den japanske PS2en når den kom, og betalte nesten det samme som PS3 :p

Blir lenge å vente til mars..

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

7259970[/snapback]

7260002[/snapback]

Det med at spillet blir låst var bare et rykte som ble avkreftet av Sony bare noen dager etter.

Lenke til kommentar
Endelig er det bekreftet at vi europere får registrere brukernavnet vårt på ps3 den 17th november.

Phil Harrison’s recent comments regarding the master ID that you obtain once you are registered onto your PS3 has been creating a stir. Mainly by those worrying that, due to the PS3’s early release in the US and Japan, by the time the PS3 launches in Europe all of the decent usernames will have been taken.

Well have no fear, we’ve been informed by PlayStation that when the PS3 launches in the US on 17th November, the rest of the world will be able to register their usernames online at the PlayStation Store via your PC.

Kilde

7259946[/snapback]

Kommer det til å blir gratis? Hvordan skal de gjøre det? Kommer jo til å resultere i at mange som ikke kommer til å kjøpe PS3 kan registrere seg om de ikke har noe system.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Forstår meg ikke helt på Sony for tiden. De senker prisen i landet de nesten har 99,9 prosent av konsoll salget.

Pris reduksjonen skulle vært lagt til europa som plaster på såret. Det blir litt spennede å se om prisen blir senket raskt etter lansering i usa.

Selv om jeg er en av de som mener at du får ganske mye for pengene.

Var vel en av de 8 første som fikk den japanske PS2en når den kom, og betalte nesten det samme som PS3  :p

Blir lenge å vente til mars..

7260139[/snapback]

Fordi Sony vet at de vil selge som hakka møkk her i Europa uansett. Det er her Sony er klart mest dominant. I Japan derimot tipper jeg de er meget redd for Wii ettersom DS er en slik suksess der.

Her derimot vil folk vente og betale det de krever, og det vet Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...