olavh Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det var lagt til 3 minutter i royal league oppgjøret mellom RBK og Brann på lerkendal i går. Hvorfor avbrøt TVNorge kampen etter 92, 10 minutter, når kampen ikke var ferdig? Kunne de ikke bare utsatt "Heia Tufte" i et par minutter? Jeg mener at når de først sender en kamp, bør de fullføre, selv om et lag leder klart. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dem kan vel egentlig ikke bare gjøre sånn vel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kampen ble jo spilt ferdig :o Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så ikke tufte, men det gjorde meg ingenting. Var vell snakk om 1-2min og det er ikke så farlig. Hadde det vært en viktigere kamp så hadde jeg kansje blitt irritert Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tross alt Royal League, hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 De var kanskje like lei de råttne kommentatorene som oss andre og det er royal leauge så hvem bryr seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det var snakk om 1 minutt igjen, og Brann leda 3-1. Men syns likevel det er dårlig gjort å bare kutte en kamp fordi de skal rekke å ha reklamepause. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 TVNorge er vel strengt talt ikke fokusert på fotball, har vel bare sett royal league på TVN... Så de regner vel litt feil i tida. Kommentatorene var da gode Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kommentare var jævlige. Særlig han Ivar Nordmark Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kommentare var jævlige. Særlig han Ivar Nordmark 7259114[/snapback] Argh, jeg har hatt han som underviser på en fotballskole, han snakker helt jævlig! Synes en kamp kan spilles til slutten når det gjenstår 50 lusne sekunder. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Øøøøøøh, hvem vant? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) BRANN vant! 3-1 knuste RBK Royal League blei nesten lagt ned ifjor! hvem bryr seg om kampen ble avbrutt fordi Heia Tufte komme? Endret 10. november 2006 av wilai Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nordmark sitat: "Ole martin årst e som et hurtiggående tog. Når han först har starta kan han ikke stoppes" jeg og en kompiss bruker å etterligne han:P Men ihvertfall er han for det förste en dårlig trener og for det andre, så plager pratemåten hans meg noe sykt!! Men for å ikke spore helt av topic: Ja det er helt elendig at TVNorge slutter sendinga for å sende reklame og for å rekke tufte. Har aldri sett noen andre kanaler som har gjort slikt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er vel kun bergensere som bryr seg om den kampen ble avsluttet litt for tidlig.. Alle vi andre ble bare lettet over å slippe å se "røde helvete" igjen.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ikke noe verre enn det TV2 drev med før. Vise førsteomgang live, for så vise nyheter på en halvtime i pausen. Deretter andre omgang i opptak. En annen litt off-topic ting som også forundrer meg er at TVnorge holder fast med nyhetsendinger midt i filmer, nyhetsendingene deres har jo de laveste seertall i Norge. Så hvorfor jage seere vekk med det? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 En annen litt off-topic ting som også forundrer meg er at TVnorge holder fast med nyhetsendinger midt i filmer, nyhetsendingene deres har jo de laveste seertall i Norge. Så hvorfor jage seere vekk med det? 7262279[/snapback] Det er ingen som tuner inn på tvnorge for å få en nyhetsoversikt. Det er imidlertid noen som ser filmene de sender. Det er disse seerne tvN ønsker å kapre slik at de kan late som at noen ser på Aktuelt og været. I går gikk jo Kapring på åpent hav. Slike filmer kan man jo ikke gå glipp av. TvN burde forresten ikke få lov til å sende fotball. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja det er noe jeg også har irritert meg over, at de sender nyhetene og väret midt i en film. Jeg vil tro at de kanskje taper seere på det, for ingen ser jo nyhetene på TVNorge. Og da sitter folk å blar på alle andre kanaler og kanskje finner noe annet å se på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det var lagt til 3 minutter i royal league oppgjøret mellom RBK og Brann på lerkendal i går. Hvorfor avbrøt TVNorge kampen etter 92, 10 minutter, når kampen ikke var ferdig? Kunne de ikke bare utsatt "Heia Tufte" i et par minutter? Jeg mener at når de først sender en kamp, bør de fullføre, selv om et lag leder klart. Noen kommentarer? 7258837[/snapback] Jeg så ikke kampen, visste ikke en gang at Royal League har begynt, men så er Royal League av null interesse også da. Å spille fotball i norden på vinterstid er sinnsvakt spør du meg, og så klager dem på lite tilskuere... Uansett synes jeg det var utrolig dårlig gjort av TVN hvis dette var tilfelle. Kan man ikke vise hele kampen, kan de like gjerne la være. For så vidt kan de godt la være, for TVN og fotball funker ikke uansett... Ikke noe verre enn det TV2 drev med før. Vise førsteomgang live, for så vise nyheter på en halvtime i pausen. Deretter andre omgang i opptak. 7262279[/snapback] Ja det var like ille. NRK har også hatt lite gjennomtenkte fotballkamper. Noen ganger starter de å vise den på NRK1, for deretter å fortsette på NRK2. For de som ikke har NRK2 er dette spesielt irriterende. Dette opplevde jeg også på svensk TV i enda verre grad. Der startet de å vise kampen på SVT1, så fortsatte den på SVT2, men avsluttet på SVT1. Skjønner ikke at sånt er mulig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tross alt Royal League, hvem bryr seg? 7258927[/snapback] Prinsipper vet du... Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tross alt Royal League, hvem bryr seg? 7258927[/snapback] Prinsipper vet du... 7269219[/snapback] Dummeste jeg har hørt termometer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg