jon-t Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skulle legge inn ein auksjon på qxl og fekk ein error når eg skulle legge inn auksjonen, skreiv derfor auksjonen på nytt og då gjekk det greit å legge han inn, men når eg sjekka hadde eg lagt ut to identiske auksjoner med eit uhell, sletta den eine med ein gong, men det står fortsatt at eg skal betale 141kr for reklame for auksjonen eg sletta Noe forslag til kva eg skal gjøre ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kontankt QXL og forklar at det var en feil på siden. Kan umulig tenke meg at du må betale for dette siden det var en feil på deres side. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skulle legge inn ein auksjon på qxl og fekk ein error når eg skulle legge inn auksjonen, skreiv derfor auksjonen på nytt og då gjekk det greit å legge han inn, men når eg sjekka hadde eg lagt ut to identiske auksjoner med eit uhell, sletta den eine med ein gong, men det står fortsatt at eg skal betale 141kr for reklame for auksjonen eg sletta Noe forslag til kva eg skal gjøre ? 7258514[/snapback] kontakt QXL Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Har sendt dei ein melding gjennom kontaktskjemaet på sidene så får håpe det ordner seg... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg tør å påstå at det ikke ordner seg. Mulig jeg tar feil, men kundeservice'n på QXL er utrolig vriene, og vil ikke ta på seg ansvar for noe som helst, være seg feil på sidene eller andre ting. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Fikk mail fra QXL i dag og til min store glede fekk eg kreditert beløpet Bra QXL ! Skjønner meg fortsatt ikkje heilt på kontosidene til qxl då, litt forvirrende Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var bra det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå