kjartman123 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Jeg har fått et tilbud på å kjøpe AudioPro Blue Diamond v.2 høytalere til 6300kr og lurte på om noen her kunne si meg om dette er en god pris eller ikke. Her er finn.no annonsen til høytalerene: FINN ANNONSE Er dette bra høytalere? Jeg ser litt på designet.. syns de er veldig fine å se på Takker for alle svar. -Kjartan Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Joda, gode høyttalere det der og en fin pris. Såfremst de er pent behandlet da. Pianolakk blir fort ripete og stygg hvis man er litt uforsiktig. Lenke til kommentar
kjartman123 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Takk takk. Tror jeg kjøper dem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) ikke en dum idè Endret 25. november 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan gikk dette? Kjøpte du høyttalerne? Fornøyd? Det er svært gode høyttalere. Skulle gjerne hatt de selv,men liker ikke pianolakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå