Joachim_F Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lyst til å teste om Gothic 3 kan hamle opp med Oblivion? Her er en omfattende, spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Inneheld demoen ting som vart fiksa på i patchen? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 vet noen om demoen er like frustrerende å spille`? har den like mange bugs som fullversjon hehe Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 aaagh får ikke til å laste ned, timer bare ut... hjelp? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 xstian: Dette skyldtes et teknisk problem med filserveren, som nå er rettet opp. Beklager dette. Prøv gjerne igjen nå :-) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Demoen inneholder begynnelsen av spillet, og gir oss mulighet til å oppleve landsbyene Ardea og Kap Dun, samt opprørerleieren Reddock og omgivelsene rundt. Byen heter Cape Dun. Ellers et flott tiltak av JoWood og Piranha Bytes. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Heter vel originalt Kap Dun...? Endret 11. november 2006 av Istapp Lenke til kommentar
S_Cwirl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hva med å mekke torrenter og heller seede dem? istede for slik gammeldags nedlasting. tsk Lenke til kommentar
TonyElgen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) OBS OBS - BEWARE BUGS Lastet ned denne patchen (skaff deg Internet Download Manager, om du ikke har det - ideelt til store filer), og gledet meg til å prøve spillet, meeeen; Når jeg hadde installert ferdig spillet, fikk jeg bare en feilmelding, og spillet kunne ikke startes opp. "Neivel", tenkte jeg, synd for.. noen andre. Så, jeg avinstallerer spillet igjen. Etter avinstallasjonen, ble de to andre spillene jeg hadde i samme mappe uspillelige! Spillet fjernet rett og slett deler av Far Cry og World of Warcraft, som lå i samme mappe, og jeg må nå legge inn begge to på nytt. Det her er faen meg slapt av JoWood. Endret 18. november 2006 av TonyElgen Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hva med å mekke torrenter og heller seede dem? istede for slik gammeldags nedlasting. tsk 7284342[/snapback] Ofte brukes torrents for å spare båndbredde, eller for å øke nedlastingshastigheten. Ettersom vi har mer enn nok båndbredde, ser vi ikke behovet for å gå over på torrent riktig enda. Den dagen dere klarer å bruke opp båndbredden vår, så skal vi vurdere det :-) Eller er det noen andre fordeler med torrents, eller ulemper med denne typen nedlasting som du vil trekke frem? Vi er alltid lytter øre til forslag som kan forbedre vår tjeneste. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hva med å mekke torrenter og heller seede dem? istede for slik gammeldags nedlasting. tsk 7284342[/snapback] Ofte brukes torrents for å spare båndbredde, eller for å øke nedlastingshastigheten. Ettersom vi har mer enn nok båndbredde, ser vi ikke behovet for å gå over på torrent riktig enda. Den dagen dere klarer å bruke opp båndbredden vår, så skal vi vurdere det :-) Eller er det noen andre fordeler med torrents, eller ulemper med denne typen nedlasting som du vil trekke frem? Vi er alltid lytter øre til forslag som kan forbedre vår tjeneste. 7308011[/snapback] dette er riktignok veldig offtopic, men hvor mye båndbredde har dere egentlig. Sjelden jeg opplever hastigheter på under 2,5 MB/s. Lenke til kommentar
TonyElgen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg syns det er veldig praktisk at dere lar være å kjøre med Torrents. Husk på at ikke alle har åpent oppsett i porter som gjør det mulig å Torrente filer - og for oss er det alltid deilig når man slipper å vente i hundre år for å få lov til å kjøre på minimal båndbredde (e.g WoW downloader) Lenke til kommentar
koronag Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jepp, jeg har ikke tilgang til torrents på min nåværende linje. Terningkast seks til gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg