Straffa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Multiplayer demo kommer 23 November Link Endret 10. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Fett! Lost Planet ser drit bra ut Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Digg da har eg nok fått Xboxen min tilbake og =) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Digga SP delen, lydene, grafikken, ja, feel'n man fikk av hele greia var bare deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sweet, gleder meg til dette. Capcom klarer å gjøre fine ting med next-gen (og current-gen for den saks skyld) hardware, størrelsen på mange av monsterene er ganske så fet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja denne ser eg fren til. Blei overvelda kor god SP-demoen var i og med at den var såpass vanvittig tidlig ute i fohold til når spillet kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå