Ivardo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg en D-Link wireless 108d router. Problemet er nå at hvis jeg spiller på LAN eller hvis jeg f.eks laster ned noe så detter nettet ut. Da må jeg gå å restarte routeren for at det skal komme tilbake. Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei! Har du prøvd og oppdatert firmwaren i rutern? vet ikke helt hvordan modell det er snakk om men Kan stå noe på http://www.dlink.no/?go=gNTyP9CgrdFOIC4ASt...tykfLXklFvkWYE= Bare og velge hvilket produkt det er og sånn. Endret 11. november 2006 av ShyFx Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg gjetter på at du har NextGenTel? Hvis ja, så er det bare å sette opp fast IP/gateway/etc. Lenke til kommentar
Ivardo Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har Telenor 3mbit elns.. Uansett så er det jævli irriterende at det skjer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå