Galskap Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Har lenge lurt på om det er mulig å forandre animasjonene som er på de "nyeste" Pioneer cd-spillerne. Da tenker jeg spesielt på DEH-7700MP. Vet at det finnes flere/andre animasjoner på andre spillere. Vet noe om dette kan la seg gjøre? Eventuelt hvor mye det koster og hvem som kan gjøre det? På forhånd takk Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 I stedet for å lage ny tråd, bumper jeg denne. Jeg lurer på akkurat det samme, jeg har dog en Pioneer DEH-P70BT. Det er vel akkurat samme skjermen på mange av de siste Pioneermodellene, så det burde vel gå mye om hverandre... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Dette er mulig ja, last ned OEL programmet fra www.pioneer.no så brenner du filen ut på en cd og kjører den inn i cd-spilleren.. Jeg har laget egen animasjon til min DEH-P80MP LAST NED HER: http://pioneer.jp/car/pclink3a/index-e.html Endret 20. desember 2006 av Techpoint Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Crap... Får feilmelding når jeg starter programmet, først om at en Text-Art plugin mangler, og når jeg skal lage noe får jeg denne (se vedlagt bilde). Støtter det ikke Vista, eller? Prøver å kjøre i kompatibilitetsmodus også, men det hjelper ikke Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Crap... Får feilmelding når jeg starter programmet, først om at en Text-Art plugin mangler, og når jeg skal lage noe får jeg denne (se vedlagt bilde). Støtter det ikke Vista, eller? Prøver å kjøre i kompatibilitetsmodus også, men det hjelper ikke 7550590[/snapback] Såvidt meg bekjent finnes det ikke noen "ferdigutviklet" vista? (Og som da også kan være en stor grunn til at det ikke fungerer på din pc slik det skal.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Bedriftsversjonene av Vista er ferdige, og for salg (Business og Enterprise-utgavene)... Men, jeg kjører fortsatt RC (så-godt-som-ferdig-utgave), og det kan jo skape litt trøbbel. Testet det på filserveren min nå, og programmet starter i hvert fall! Den kjører XP SP2 Edit: Er det mulig å legge flere såkalte LKA-filer på en CD, altså flere bilde/video-samlinger? Litt kjipt å "sløse" en hel CD bare på ei fil på 1MB... Når jeg først var i siget laget jeg tre eller fire MOVIE-filer, og siden det kun er plass til en av disse pr. filpakke lurer jeg på dette. Endret 21. desember 2006 av OML Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har også DEH-7700MP, men er den kompatibel? Står ikke i lista som står er støttet av programmet, men ser ikke DEH-P80MP heller? EUROPE,USA,CANADA DEH-P9600MP, DEH-P960MP DEH-P8600MP, DEH-P860MP OTHER AREA DEH-P9650MP DEH-P8650MP Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk ikke dette til å funke med min P70BT heller. Om du ser på spesifikasjonslisten til P80MP så står det at den er OEL Ready elns, det står det ikke på min, så jeg mistenker at det er det som er problemet. Det ligger rett og slett ikke software på spilleren så den tar i mot. Sendte en mail til Pioneer rett før jul (22. tror jeg) om ikke P70BT var kompatibel, men har enda ikke fått noe svar. Regner ikke med å få det før på nyåret, men jeg poster det her så fort jeg får noe. Jeg som hadde gledet meg til å kunne brife me Saabfilm og Skavoldlogo på stereoen... Jaja, sånn kan det gå ^^ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Detta program kan inte användas till DEH-P70BT /Christian Pioneer Support Dette var svaret jeg fikk, så nå freste jeg avgårde en ny mail med spørsmål om det i det hele tatt er mulig å legge inn egne skjermsparere/bakgrunnsbilder på CD-spilleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå