Jakoozie Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei. Hvordan kobler dere opp mot xbox live? Kabel eller adapter (den tingen til6-700 kr)? Hvis adapteren: Fungerer den for dere? Vil nødig kjøpe den hvis den ikke passer med router osv... Er dyrt nok. Og en ting til, Wii. Den trenger vel ikke noe tilbehør for å fungere trådløst? Edit: Sorry, feil forum. Dette skulle vært i spørsmål og svar konsoll tråden. Endret 10. november 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
Quagmire Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei. Hvordan kobler dere opp mot xbox live? Kabel eller adapter (den tingen til6-700 kr)? Hvis adapteren: Fungerer den for dere? Vil nødig kjøpe den hvis den ikke passer med router osv... Er dyrt nok. Og en ting til, Wii. Den trenger vel ikke noe tilbehør for å fungere trådløst? Edit: Sorry, feil forum. Dette skulle vært i spørsmål og svar konsoll tråden. 7257935[/snapback] Hei! Jeg kan svare deg på det første spørsmålet hvertfall.... Jeg har koblet opp min adapter mot en D-Link router og det fungerer veldig bra. Var bare å plugge den inn og resten av jobben ble gjort av seg selv... Angrer ikke på at jeg kosta på meg 700,- c",) Dekningen er også meget bra med tanke på at jeg får nett fra en i 3.etasje her på huset (jeg er i 1.etasje) Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå