Landeplagen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan kan jeg ta opp lyd som spilles av på dataen? Det er altså fra en webside. Sorry hvis dette er postet feil... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Audacity er er fint og gratis recordingsystem. De fleste lydkort har vel støtte for å "gjøre om" mikrofonen til lyden du hører på PCen. Det vil si at det som blir recordet er det du hører på datamaskinen din. Tjohei! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ja, audacity har jeg, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør om mikrofonen. Har en Bærbar Dell Latitude D620. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 'Volumkontoll' -> 'Options' -> 'Properties' -> da kommer dette vinduet opp (sikker ikke samme lydkortet) -> Velg 'Recording' -> Sørg for at ihvertfall 'Stereo Mix' er haket av -> 'OK' -> Velg 'Stereo Mix' (bilde) Så kan du ta opp alle lydene som spilles av på PC'en. (jeg tror forresten at jeg har postet denne fremgangsmåten sikkert 20 ganger på forumet før. trenger vi en guide/sticky kanskje?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå