Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar pc! Svar fortest mulig!

Peter14

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny bærbar pc og lurer på hvilken jeg skal velge. Jeg har sett litt på Acer Aspire 5611 AWLMi. Men hvordan er grafikken på denne. Er det bra nok grafikk til å kjøre BF2 eller Cs?? Og hvordan er den i forhold til støy? :hmm:

Acer: elprice

Jeg har også sett litt på Hp Pavilion dv2130ea, men hvordan er den i forhold til støy? Jeg har hørt at diverse andre Hp Pavilion DVxxxx modeller lager en del støy. Og er grafikken på denne bra nok til å spille f.eks BF2?

HP:amentio

Hvis noen andre har noen forslag til andre gode bærbare under 9000kr så svar.

Vil gjerne ha svar så fort som mulig :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for Maskinen Jarmo viste til. Grafikk kortet (Ati x1600) er jo i en annen klasse enn Geforce 7400.

En gutt på skolen spiller BF2 nesten på MAKS (men det kjører ikke glatt) men han har 2gb ram.

Men det maskinen klarer BF2 glatt med medium/high instillinger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde DV6184, men brukte angrerett og returnerte, veldig mye viftestøy, viften gikk stortsett alltid, tok noen pauser inni mellom men de var korte.

kom også en høyfrekvent pipelyd som gjorde meg gal, har lest at det er flere som er plaget av samme feil og siste bios skal vel løse dette har jeg lest men ikke prøvet selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...