Gå til innhold

Bil stjålet, hva nå?

Kurume

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anmeld saken til politiet og vent på "Saken er henlagt på grunn av bevisets stilling. Dukker det opp nye bevis som setter nytt lys på saken vil saken bli vurdert gjennopptatt"

Håper du har mer enn ansvarsforsikring ellers må du nok belage deg på å kjøpe ny bil. Desverre men sånn er norge.

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Jeg fikk mopeden min frastjålet. Da jeg anmeldte det kom de faktisk hjem til meg for å sjekke om jeg ikke prøvde meg på noe forsikringssvindel. Det skal sies at jeg nettopp hadde krasjet den og ikke fått noe igjen på forsikringen, men fremdeles syns jeg det var litt frekt. Etter det skjedde det ikke noe mer, og forsikringsselskapet ga meg ikke en dritt pga jeg nettopp hadde krasjet den.

Lenke til kommentar
Jeg fikk mopeden min frastjålet. Da jeg anmeldte det kom de faktisk hjem til meg for å sjekke om jeg ikke prøvde meg på noe forsikringssvindel. Det skal sies at jeg nettopp hadde krasjet den og ikke fått noe igjen på forsikringen, men fremdeles syns jeg det var litt frekt. Etter det skjedde det ikke noe mer, og forsikringsselskapet ga meg ikke en dritt pga jeg nettopp hadde krasjet den.

7288517[/snapback]

Hadde du delkasko? Dersom mopeden ikke var vraket, og du hadde delkasko, kan du kreve å få utbetalt summen mopeden er forsikret for.

Anmeld saken til politiet og vent på "Saken er henlagt på grunn av bevisets stilling. Dukker det opp nye bevis som setter nytt lys på saken vil saken bli vurdert gjennopptatt"
Du er ikke alene :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...