Gjest medlem-77217 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei Sann. Jeg og en kompis av meg (larzemannen) har bestemt oss for å lage hjemmesider til folk som trenger det. Dette gjør vi i sammenhengen med elev-bedriften vår. Det jeg da lurer på er hvor vi får slike jobber? Jeg kan selv HTML, CSS og litt PHP så kvaliteten burde det ikke stå på. Jeg tenkte at når tiden kommer skal jeg poste en tråd om oss i "Stillingsannonser". Det er også en messe hvor vi kan stille ut våre produkter osv. for folk som kan være interiserte. Jeg tror også at min far kan skaffe oss noen kunder, men det blir forsatt ikke så mye jobber å gjøre! Så alt i alt. Det jeg lurer på er: Hva forlanger en normal bedrift? (på hjemmesiden) Hva bør vi forlange for en jobb? Hvor kan vi få slike jobber over internett? Bør vi ta jobber over internett? -Takk for svar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg anbefaler deg å lage en porteføljeside der du poster referanser samt litt info om hvorfor kunden bør velge dere (ting som god kode, browser kompatibilitet etc.) De felste kunder ønsker nok mulighet til å redigere siden online uten å røre kode i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå