Gå til innhold

Skal du begynne med World of Warcraft?


Anbefalte innlegg

Wow, suger. Nei takk...

 

Wow min første tråd i wow forumet! :w00t:

7260621[/snapback]

 

Det var din første post, ikke tråd.

 

"WoW", ikke "Wow" eller "wow".

 

Ut ifra denne posten kan jeg selvølgelig si at de som ikke liker WoW heller ikke har helt taket på forskjellen mellom en post og en tråd, og kan heller ikke bruke upper/lowercase bokstaver riktig ved akronymer. Jeg kan også si at en ikke vet hvor mange punktum du skal ha etter en setning om man ikke spiller WoW.

 

Generalisering? Ja, det har du pokker meg rett i. Se deg litt i speilet nå :)

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow, suger. Nei takk...

 

Wow min første tråd i wow forumet! :w00t:

7260621[/snapback]

 

Det var din første post, ikke tråd.

 

"WoW", ikke "Wow" eller "wow".

 

Ut ifra denne posten kan jeg selvølgelig si at de som ikke liker WoW heller ikke har helt taket på forskjellen mellom en post og en tråd, og kan heller ikke bruke upper/lowercase bokstaver riktig ved akronymer. Jeg kan også si at en ikke vet hvor mange punktum du skal ha etter en setning om man ikke spiller WoW.

 

Generalisering? Ja, det har du pokker meg rett i. Se deg litt i speilet nå :)

7261223[/snapback]

 

Du eide? Ja det gjorde du :p

Lenke til kommentar

Wow, suger. Nei takk...

 

Wow min første tråd i wow forumet! :w00t:

7260621[/snapback]

 

Det var din første post, ikke tråd.

 

"WoW", ikke "Wow" eller "wow".

 

Ut ifra denne posten kan jeg selvølgelig si at de som ikke liker WoW heller ikke har helt taket på forskjellen mellom en post og en tråd, og kan heller ikke bruke upper/lowercase bokstaver riktig ved akronymer. Jeg kan også si at en ikke vet hvor mange punktum du skal ha etter en setning om man ikke spiller WoW.

 

Generalisering? Ja, det har du pokker meg rett i. Se deg litt i speilet nå :)

7261223[/snapback]

Rolig nå, han er en bærums soss hvis du ser på profilen hans, han er litt mer sårbar enn vi dødlige. :tease:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
:roll:  noen folk altså. Selvom du eller en kammerat kanskje er avhengig av wow, så betyr ikke det at alle som spiller er det. Jeg spiller wow hver eneste dag. Jeg får fremdeles tid til å gjøre alt mulig annet som å dra på kino, henge med venner, osv.

 

WoW er et veldig morsomt og interessant spill, man får masse nye venner (jeg har ihvertfall fått det), er alltid noe nytt å finne på.  :thumbup:

7258781[/snapback]

 

 

Det var liksom sarkasme. :)

7259682[/snapback]

 

ikke alle skjønte det nei :p

Lenke til kommentar

Fin tråd som kan være god for nye spillere. Startet å spille WoW for ganske nøyaktig et år siden, i starten gikk det ok, men etter noen måneder tok det litt av og jeg merket selv at det ble mindre tid til venner, skole og trening. Som er ting jeg både må og vill bruke tid på, så etter noen måneder med hardcore spilling sluttet jeg helt. Det var i April/Mai.

 

For ca. en månede siden kom spillelysten tilbake og jeg instalerte igjen WoW, men først gjorde jeg meg selv bevist på at jeg ikke skulle bruke mye tid på det, men også ha tid til andre ting kombinert med spillingen. Dette fungerer utmerket, mye takket være at jeg er mer bevist på hva spillet kan gjøre i tillegg til at jeg er mer motivert for skole og trening og jeg bruker mer tid sammen med venner. En stor takk skal også rettes til Blizzards "Parental Control" jeg har også innstilt meg selv på at den dagen spillet kommer i veien for noe annet kommer jeg til å slutte umiddelbart.

 

Vet ikke om det er bare meg denne instillingen virker med men synes faktisk det er enda gøyere å spille nå enn før, siden jeg ikke spiller så mye og siden 80% av tiden jeg spiller er jeg enten hos en venn som har 2 pc'er eller så spiller vi på 2 pc'er her hjemme.

 

Hvis man klarer å instille seg på dette tror jeg det bør gå fint, men husk RL foran alt :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Det er ikke bra for folk å begynne med World of Warcraft.  :ermm: Blir jo spilleavhengige.

7257508[/snapback]

 

Jepp, du mister alt av sosial kredibilitet hvis du så mye som ser på en skjerm som er koblet til en data som kjører WoW.

 

Sann historie.

7257532[/snapback]

Ja, det er jo mye bedre å sitte på diskusjon.no å poste fult av med poster i en helt meningsløs tråd named SO5...!!

 

Og, ja... Jeg spiller wow.

 

EDIT: Og jeg vil selv påstå at jeg er meget avhengigfri. Jeg har null problemer av å gå vekk fra dataen. Blir mye data på meg i løpet av en dag, men jeg bruker mindre enn 50% av tiden på wow!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Det er ikke bra for folk å begynne med World of Warcraft.  :ermm: Blir jo spilleavhengige.

7257508[/snapback]

 

Jepp, du mister alt av sosial kredibilitet hvis du så mye som ser på en skjerm som er koblet til en data som kjører WoW.

 

Sann historie.

7257532[/snapback]

Ja, det er jo mye bedre å sitte på diskusjon.no å poste fult av med poster i en helt meningsløs tråd named SO5...!!

 

Og, ja... Jeg spiller wow.

 

EDIT: Og jeg vil selv påstå at jeg er meget avhengigfri. Jeg har null problemer av å gå vekk fra dataen. Blir mye data på meg i løpet av en dag, men jeg bruker mindre enn 50% av tiden på wow!

7275906[/snapback]

 

Si hei til sarkasme.

Lenke til kommentar
Blir mye data på meg i løpet av en dag, men jeg bruker mindre enn 50% av tiden på wow!

7275906[/snapback]

 

Wow, kun halve livet ditt er i Azeroth.

7278205[/snapback]

 

Tok meg frihet til å utvide quoten din slik at du kan endre din respons :)

 

Edit: Altså, han bruker 50% av tiden foran dataen til WoW, ikke 12 av 24 mulige timer om dagen.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...