h_vestbo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som vet eller har koblingsskjema til knappene for aircondition og luftgjennomstrømning på VW Golf 3 TDI? Skal bruke disse til styring av lys, så lurer på hvilke kabler som brytes og hvilke som går til dashlys osv.. Legge ved noen bilder.. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Grå og blå er instrument lys på VAG Lenke til kommentar
h_vestbo Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ok. takk:) vet du hva de andre er til? hvilken som er jord f.eks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette finner du jo fort ut med ett multimeter! Mål deg frem! Lenke til kommentar
h_vestbo Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Dette finner du jo fort ut med ett multimeter! Mål deg frem! 7261314[/snapback] Ikke så lett når jeg ikke har multimeter:( men lagde meg et lite hjemmesnikret multimeter og fant ut av det i går kveld. Skriver det her i tilfelle noen andre skulle ha bruk for det en gang:) blå/grå= instrumentlys brun=jord(som jeg egentlig burde tenkt på da dette er standardfarge for jord i likespenningsanlegg de 2 til venstre = bryter ac de 2 til høyre = bryter til luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå