pasivixi Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg bestilte et redigeringskort for pc, men da jeg fikk det så viste det seg at det var et kort til en bærbar pc. Jeg sendte mail til komplett.no om dette og fikk i svar: komplett: vi beklager dette men bare send varen tilbake så får du pengene i gjen. (ikke den rette varen nei) Da jeg leste denne mailen så svarte jeg på denne, jeg svarte med at om jeg kunne kun sende inn selve kortet og få igjen kortet til den stasjonære pcen. Komplett: Ja, du kan sende inn kun kortet og da vil vi sende det rette kortet tilbake. Jeg sendte kortet og etter ca 2 veker så fekk eg mail ifra di: Komplett: Vi må sende varen tilbake pga. at du ikke sendte hele pakken inn, det må du gjøre for å få igjen den rette pakken eller pengene igjen. Da begynte eg å bli sur. Jeg hadde allerede åpnet pakken og innstallert programvaren for å teste programmet med filmer eg har på pcen og osv. Jeg sendte mail til komplett om at koffor dette skjedde: Komplett: Vi beklager dette men jeg har svart feil på den tidligere mailen. Du må sende inn hele pakken og dermed få pengene igjen. Du må også søke om retur igjen. Nå har sendt tilbake hele pakken og venter enda på svar. Jeg har ikke hørt noe fra di enda og jeg har vente ca 2 månder på den ene orderen. Jeg mener at dette er VELDIG dårlig service av komplett.no, Viss du skal handle noe så kjøp det på en lokal forhandler eller noen andre webshopper en komplett.no Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Tror det er et spesiellt tilfelle. Plager være bra support på komplett. Men, bare ring komplett og si at du går til psdata hvis de ikke skjerper seg. Da plager de å forte seg... Det hjelper ikke å trykke på knappen fler ganger! Det går ikke raskere av den grunn... Lenke til kommentar
scar Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 jeg og har hatt god erfaring med og si at vist de ikke skjerper seg så går jeg til en annen webshop. :smile: (jeg tror han fikk det med seg vertfal etter den tredje posten. du må ikke trykke så mange ganger på knappen da vet du Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Lønner seg å ringe til webshoper når det gjelder retur og reklamasjon, kan fort bli mye misforståelser via mail. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 men så er det jo så greit å ha ting på "papiret" og da.... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Alltid hatt fint support fra komplett det lille jeg har trengt det.. men et tips som nevnt ovenfor ALLTID brukt telefon.. isteden for å vente på mail Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 12:26, skrev pasivixi:Jeg bestilte et redigeringskort for pc, men da jeg fikk det så viste det seg at det var et kort til en bærbar pc. Komplett: Vi må sende varen tilbake pga. at du ikke sendte hele pakken inn, det må du gjøre for å få igjen den rette pakken eller pengene igjen.Da begynte eg å bli sur. Jeg hadde allerede åpnet pakken og innstallert programvaren for å teste programmet med filmer eg har på pcen og osv. Hvis du skal sende noe i retur er det vel ganske logisk at du må sende med alt du fikk? Hva tror du de skal med et kort uten medfølgende software og emballasje? Du må vel ta noe av skylda selv her.. Dessuten har du vel et visst ansvar for å bestille riktig vare selv også? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Enig med bulldog her; bare pcmcia-kortet er IKKE varen du kjøpte. HELE eska med ALT innholdet er det. Det sier seg vel nesten selv? Og en annen ting ... driverne for pcmcia-kortet er vel neppe de samme som for pci-kortet... Du har jo ikke bruk for denne softwaren uten kortet har du vel? Og så tar bare ca. 5min. å legge inn når du får riktig software. Men du trenger jo ikke avinstallere software'n bare fordi du må sende tilbake cd'ene den kom på. Det driter jo både komplett og produsenten i... Men skal du bytte kort(fra pcmcia->pci), må du jo også bytte driver.. Det er av din egen interesse at du legger inn riktig drivere/software og beste måten å gjøre dette på jo som sagt å fjerne alt gammel rusk og legge inn freskt og nytt fra (riktig)orginal-CD. Litt synd at Komplett-mannen uttrykte seg litt uklart, men jeg tviler på at det er noen som helst butikk i detta landet som godtar å bare få inn deler av varen ved omlevering/heving av kjøpet. Importør/leverandør vil ihvertfall ikke godta en ukomplett vare og den er vanskelig/umulig å selge på nytt uten software, selv som B-vare => Komplett taper hele verdien for den varen. Du hadde vel neppe sendt inn kortet med to frimerker på baksiden, selv om Komplett hadde sagt det? Tenke først, gjøre etterpå :wink: Sorry mac, men du får ikke så mye medlidenhet fra meg Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 :razz: Ikke si at du beholdt driver eller programvare CD'en? Lenke til kommentar
pasivixi Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Jeg har liksom registrert programmet som følgte med. Jeg installerte programmet som følgte med. (Pinacell Studio 7) Jeg har brukt koden og diverse. Jeg leverte driveren og kortet tilbake til komplett somhan skreiv. ------------------------------------ Nå har jeg fått mail i fra dei, og jeg får pengene igjen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå