RBW Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 OCZ spytter ut produkter for tiden. Nå er de klare med to SLI-sertifiserte minnemoduler. Les mer Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? 7256931[/snapback] Fordi de har et SLI-ready-klistremerke på seg og er testa sammen med SLI Neida, lurer litt på det samme sjøl. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? 7256931[/snapback] Godt spørsmål. De er testet med SLi, noen jeg mener en hvert sett med sånne spes burde klare. Nok et salgstriks fra OCZ. Begynner å miste litt respekten for det merke. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? 7256931[/snapback] Godt spørsmål. De er testet med SLi, noen jeg mener en hvert sett med sånne spes burde klare. Nok et salgstriks fra OCZ. Begynner å miste litt respekten for det merke. 7256951[/snapback] Så det SLI-Ready greiene er bare ett salgstriks?? Lenke til kommentar
idos Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette er vel omtrent som fatality merket.. ... du blir ikke en bedre spiller av å ha fatality hardware.. samme er det med disse.. du får ikke bedre SLI ytelse enn med andre minnebrikker med samme specs.. Det kan godt være gode minnebrikker... og de selger sikkert bra til de som går i fella.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg lurer på om brikkene passer i PCIe-x16-portene og har "bro" for å få satt de i SLI? Og hvor skal man koble til DVI-kablen? </tullehumør> Jepp, omtrent på nivå med stupid1ty hardware. Lenke til kommentar
Rambler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jepp, omtrent på nivå med stupid1ty hardware. 7257229[/snapback] LOL, Simen da! :!: Dog enig, vanskelig å se det som annet enn markedsføringsjippo... Lenke til kommentar
Lore Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette er så teit at jeg hadde betalt mer for brikker uten det klistremerket, eventuelt revet det av. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette blir jo bare teit. Det de igrunn sier er at SLI skjermkort er så ustabile at de trenger hardware som er spesiallaget og testet for å fungere. Så man burde holde seg unna SLI løsninger og heller velge noe annet hvor man vet at det fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Det kommer vel av at brikkene er programert med en eprom firmware som passer best til nvidia sli chipset tenker jeg. Er nok en gimmick fra OCZ sin side, men skal ikke se bort ifra at disse brikkene fungerer bedre i et hovedkort med nvidia chipset enn feks intel chipset. Endret 10. november 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror at når det står SLI ready på minnebrikker betyr det at de har det der som heter EPP. Jeg har Corsair som også har klistremerke SLI Ready, det eneste jeg merker som er litt ekstra spesielt med dem er at jeg kan enable SLI minnet funksjonen i BIOSen (EPP), dvs, at minnet klokker seg automatisk til det som skal gi best ytelse til systemmet eller noe sånt, men jeg liker ikke det der og gjør alt manualt uansett, sett at mange som ikke bruker den funksonen. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Fint om HW.no begynner å løfte på panseret på de forskjellige minnebrikkene for å se hva som skjuler seg. Det er jo type pcb og IC’er er jo alfa omega for hva som bor i en minnebrikke. Må kaste meg på stupid1ty bølgen jeg og. " Venter til det kommer DX-10/Vista- sertifiserte brikker som er Stupid1ty godkjente." :!: :!: Endret 10. november 2006 av Bofur Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mangler bare SLI godkjent harddisk, cpu, lydkort, nettverkskort og kabinett da så kan man trygt nyte SLI. Men fra spøk til revolver, når kommer EAX-optimiserte mus? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mangler bare SLI godkjent harddisk, cpu, lydkort, nettverkskort og kabinett da så kan man trygt nyte SLI. Men fra spøk til revolver, når kommer EAX-optimiserte mus? 7257905[/snapback] Har hørt rykter om at det kommer samtidig som kabinett som er Vista Premium sertifiserte. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? 7256931[/snapback] Så du ikke klistremerket?... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor engner disse seg så spesielt til SLI?? 7256931[/snapback] Så du ikke klistremerket?... 7258271[/snapback] Placebo-effekt med andre ord. :!: Lenke til kommentar
G Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Mangler bare SLI godkjent harddisk, cpu, lydkort, nettverkskort og kabinett da så kan man trygt nyte SLI. Men fra spøk til revolver, når kommer EAX-optimiserte mus? 7257905[/snapback] Har hørt rykter om at det kommer samtidig som kabinett som er Vista Premium sertifiserte. 7258158[/snapback] Er det noen som vil kjøpe mitt Windows 3.11 sertifiserte kabinett? Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 SLI sertifisert pengebok hadde vært tingen Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nååå... det er ikke godt å vite, kanskje har det noe for seg.. Det er ingen røk uten ild ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå