Gå til innhold

Importspill på PAL PS2

Kaldvann

Anbefalte innlegg

Jeg vil spille importspill(USA) på min norske PS2.

Hva er det jeg trenger for å gjøre dette? Kom gjerne med linker til webshopper som selger det jeg trenger =) (helst så enkelt og billig som mulig)

Jeg har har kjøpt ny RBG kabel.. kan jeg bruke denne?

Hvordan vet jeg om tv`n min støtter NTSC? Trenger den å støtte det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Swap magic

Bruker den her selv. Enklere og billigere enn chip. :)

7256852[/snapback]

Du har mye erfaring med chip skjønner jeg..?? SwapMagig er MYE mere ubrukelig enn en chip, SM er løsningen for de som ikke skjønner bedre, ikke er det "billig" heller... Med en chip (matrix infinity :D ) så kan din ps2 kjøre ALLE typer ps2/ps1 media (backup, import osv) den kan også spille divx/xvid, mp3, svcv/vcd, dvd backup osv... har du gamle typen ps2, så kan du også montere HD, og starte denne fra minnekortet... Send meg gjerne en PM for mere info ;)

Lenke til kommentar

Altså, jeg har selv brukt chip jeg. Og er ikke noe negativt og si om det. Men utifra det trådstarter er på jakt etter, importspill, så trenger han ikke å bryte garantien pga en chip.

Ser heller ikke at han spør etter muligheter for å spille av divx, mp3 osv

Edit: SM er billig, når jeg kjøpte min kostet den 120 kr ^^

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar
Altså, jeg har selv brukt chip jeg. Og er ikke noe negativt og si om det. Men utifra det trådstarter er på jakt etter, importspill, så trenger han ikke å bryte garantien pga en chip.

7262701[/snapback]

Helt riktig, jeg spør ikke etter mp3 o.l.

Tusen takk for hjelpen, jeg kommer nok til å gå for SwapMagic, da dette er det enkleste og billigste for å spille et enkelt importspill på min PS2(ikke Two) :)

Lenke til kommentar

7262701[/snapback]

Tusen takk for hjelpen, jeg kommer nok til å gå for SwapMagic, da dette er det enkleste og billigste for å spille et enkelt importspill på min PS2(ikke Two) :)

7284833[/snapback]

Billigste... tja, kanskje. Enkleste... langt ifra! Men lykke til ;)

Lenke til kommentar

7262701[/snapback]

7284833[/snapback]

Billigste... tja, kanskje. Enkleste... langt ifra! Men lykke til ;)

7287447[/snapback]

Du mener det er enklere og billigere å modifisere PS2`n min bare for å spille et enkelt importspill?

Swap Magic koster ca 400 og krever ikke noe arbeid for å fungere

Chip koster kanskje fort 8-900 inkludert montering.

- Slik jeg ser det, så blir det dobbelt så dyrt for min del + at jeg mister garantien.

Lenke til kommentar

Du trenger IKKE miste garantien, og med 400kr er du halveis til en ferdig inst. chip, og da kan du spille alle de importspillene du vil... Men skal du KUN spille det ene spillet, så er det selvsakt ingen vits i å montere chip, men du kunne jo da også kjøpt spillet i pal versjon, så hadde det blitt det billigste.... Og swap magic krever litt arbeid for å virke, men er du heldig, så treffer du rett på en av de første forsøkene (tenker da på det du må gjøre for å lure maskinen til å ikke registrere at skuffen åpnes). Har du tenkt til å bruke flipp top, så mister du garantien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...