mad-hatter Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg kjøpte en TV fra expert for to-tre måneder siden i den fysiske butikken deres. Har jeg noen rettigheter for å angre eller sende den tilbake nå? Lenke til kommentar
Choica Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Kjøpsloven sier 1 mnd. Hvis ikke er garanti jobb Endret 10. november 2006 av Choica Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kjøpsloven sier 1 mnd. Hvis ikke er garanti jobb 7256810[/snapback] Garanti jobb? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Choica Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 altså hvis det er noe feil med TV'en. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg kjøpte en TV fra expert for to-tre måneder siden i den fysiske butikken deres. Har jeg noen rettigheter for å angre eller sende den tilbake nå? 7256664[/snapback] Kjøpt er kjøpt, sålenge det ikke er no galt med tv'n kan du selvsagt ikke levere den tilbake. Du har ingen angrefrist ved kjøp i butikk, det gjelder kun postordre, altså via tlf/internett osv. edit: forresten, sier virkelig kjøpsloven at man kan angre seg innen en mnd..? Endret 10. november 2006 av phax Lenke til kommentar
Choica Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 nå ble jeg litt usikker altså. men jeg mente det var i butikk også altså. men det kan jo være jeg tar feil for all del. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Nei Kjøpsloven sier ingenting om at man kan angre seg innen 1 måned ved kjøp i butikk. Er det ikke noen feil på TV så kan man ikke levere tilbake (hvis ikke du er veldig heldig med selger og han/hun tar den tilbake). Endret 10. november 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå