Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjør selv en kriminell handling en gang iblandt. Skal jeg kastes ut av landet?

Nei, du er nordmann.

 

Vi må dele på verden.

7266153[/snapback]

Det gjør vi allerede, og det bor folk over hele verden. Men siden vi her i Norge gjør det så bra og gjør det så enkelt å snylte på oss så er vi et yndet mål for skruppelløse lykkejegere og kriminelle.

Lenke til kommentar
Igjen sier jeg det, hvorfor fortjener de som gjør en kriminell handlinge, av innvandrer bakgrunn, å få fortsatt opphold i Norge?

Hva er det som får deg til å tro at kriminelle innvandrere ikke blir utvist av landet? Er det bare noe du tror, eller vet du at ingen av de blir utvist?

Er en kjennsgjerning at kriminelle innvandrere som oftest blir enten satt i fengsel her i landet eller skippa på et mental sykehus fordi de påstår de ikke husker noe. Hvor ble det av den Somalieren som hadde med seg kniv på det flyet til, var det til Narvik? Han "husker" ingen ting av det han gjorde, sier han. Er han sendt hjem?

 

Og det drapet som ble begått i Oslo, av en utlendig som nettopp var kommet ut av fengsel. Hva skjedde med han? Ble ikke sendt ut av landet akkurat.

 

Du har ikke fått med deg at Norge i likhet med mange andre land følger diverse internasjonale menneskerett prinsipper? Vi utviser og utleverer ikke folk til land som praktiserer dødstraff, bruker tortur, eller hvis vedkommende risikerer forfølgelse i hjemlandet. Derfor hadde heller ikke DU, om du f.eks. hadde begått en narkotika forbrytelse i et land med dødsstraff for denslags, blitt utlevert dit.

 

Et annet problem uklarhet om identitet eller at mottakslandet nekter å slippe inn vedkommende. Da kommer man til kort. Det er heller neppe aktuellt for Norge å fly over det angjeldene landet i en Hercules å kaste personen ut i fallskjerm, for å si det sånn.

 

Du kan rope utvis så mye du orker, men du kan ikke komme opp med et godt forslag hva man gjør når land ikke slipper inn de vi utviser? Eller kan du? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du har ikke fått med deg at Norge i likhet med mange andre land følger diverse internasjonale menneskerett prinsipper? Vi utviser og utleverer ikke folk til land som praktiserer dødstraff, bruker tortur, eller hvis vedkommende risikerer forfølgelse i hjemlandet. Derfor hadde heller ikke DU, om du f.eks. hadde begått en narkotika forbrytelse i et land med dødsstraff for denslags, blitt utlevert dit.

 

Denne er nydelig i praksis. Herlig at folk kan reise halve kloden rundt før de stopper og krever opphold med grunnlag som at: 'jeg er homofil, jeg forfølges i hjemlandet'. Blir jo ennå bedre når kona og barna kommer på familiegjenforening.

Det som er mest tragisk er at våre politikere ikke gjør noe når slikt skjer :no:

 

Hvor mange millioner er det ikke som risikerer forfølgelse og dødsstraff? Skal alle disse, alle som klarer å komme seg hit få bli? Vi har jo plass til flere titalls millioner mennesker her, hvor går grensa? Fins det noen?

 

Et annet problem uklarhet om identitet eller at mottakslandet nekter å slippe inn vedkommende. Da kommer man til kort. Det er heller neppe aktuellt for Norge å fly over det angjeldene landet i en Hercules å kaste personen ut i fallskjerm, for å si det sånn.

 

Jah, dette gjelder 90% av asylsøkerne som kommer hit. Enten har de ikke med seg, eller så har de falske papirer. I mange tilfeller har de også slipt bort fingertuppene sine. Slike tilfeller burde deporteres dit de kom fra umiddelbart da den store majoriteten er folk som ikke har krav på opphold og allerede har fått avslag i andre EU land.

 

Men asylsøkere regnes jo ikke som innvandrere, heller ikke flyktninger. Norge har hatt innvandringsstopp siden 70-tallet. Det vi burde diskutere er kanskje en reduksjon i antallet flyktninger og asylsøkere som gis opphold, mekanismer som gjør det vanskelige/mindre gunstig å hente ektefelle fra hjemlandet.

Lenke til kommentar
Vi må dele på verden.

7266153[/snapback]

Det gjør vi allerede, og det bor folk over hele verden. Men siden vi her i Norge gjør det så bra og gjør det så enkelt å snylte på oss så er vi et yndet mål for skruppelløse lykkejegere og kriminelle.

7269281[/snapback]

Du mener slik halve Norge gjorde for 150 år siden du mener?

7269495[/snapback]

 

Teit sammenligning. Kom ikke særlig langt i USA hvis du ikke tilpasset deg og begynte å jobbe gjorde man vel? Samme som i dag igrunn. De som kommer til USA må jobbe som faen for å overleve, her kan man enkelt leve på trygd med 10 unger og få resten av familien etter.

Lenke til kommentar
Et annet problem uklarhet om identitet eller at mottakslandet nekter å slippe inn vedkommende. Da kommer man til kort. Det er heller neppe aktuellt for Norge å fly over det angjeldene landet i en Hercules å kaste personen ut i fallskjerm, for å si det sånn.

Jah, dette gjelder 90% av asylsøkerne som kommer hit. Enten har de ikke med seg, eller så har de falske papirer. I mange tilfeller har de også slipt bort fingertuppene sine. Slike tilfeller burde deporteres dit de kom fra umiddelbart da den store majoriteten er folk som ikke har krav på opphold og allerede har fått avslag i andre EU land.

 

Gjentar: de blir ikke sluppet inn når de ankommer, men ført med makt ombord i flyet igjen, tilbake til Norge. Det er realiteten. Så kom nå med et konkret forslag hvordan DU vil løse dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Teit sammenligning. Kom ikke særlig langt i USA hvis du ikke tilpasset deg og begynte å jobbe gjorde man vel? Samme som i dag igrunn. De som kommer til USA må jobbe som faen for å overleve, her kan man enkelt leve på trygd med 10 unger og få resten av familien etter.

7269661[/snapback]

 

De fleste norske innvadrere til USA måtte nok pent jobbe for føden ja. Husker forøvrig statistikk fra en annen tråd på forumet som handlet om samme saken, hvor innvandrede nordmenn lå på topp på krimstatistikken i Brooklyn ved århundreskiftet.

Lenke til kommentar
Vi må dele på verden.

7266153[/snapback]

Det gjør vi allerede, og det bor folk over hele verden. Men siden vi her i Norge gjør det så bra og gjør det så enkelt å snylte på oss så er vi et yndet mål for skruppelløse lykkejegere og kriminelle.

7269281[/snapback]

Du mener slik halve Norge gjorde for 150 år siden du mener?

7269495[/snapback]

Som b0nna påpeker, så var det ingen å snylte på. Man måtte fint klare seg selv.

Lenke til kommentar
Denne er nydelig i praksis. Herlig at folk kan reise halve kloden rundt før de stopper og krever opphold med grunnlag som at: 'jeg er homofil, jeg forfølges i hjemlandet'. Blir jo ennå bedre når kona og barna kommer på familiegjenforening.

Det som er mest tragisk er at våre politikere ikke gjør noe når slikt skjer  :no:

 

Kan homofile innvandrere få familiegjenforening? :hmm: interssant...

 

EDIT: sorry for feil-quote, Hotbox... :blush:

Endret av magnus90
Lenke til kommentar
Du har ikke fått med deg at Norge i likhet med mange andre land følger diverse internasjonale menneskerett prinsipper? Vi utviser og utleverer ikke folk til land som praktiserer dødstraff, bruker tortur, eller hvis vedkommende risikerer forfølgelse i hjemlandet. Derfor hadde heller ikke DU, om du f.eks. hadde begått en narkotika forbrytelse i et land med dødsstraff for denslags, blitt utlevert dit.

 

Når vi er så flink med å koke sammens alskens regler og supper i EU og USA, hvorfor ikke ganske enkelt sette ned lover imot at folk forfølges på den måten når de blir sendt ut av landet. Personelig synes jeg ikke et menneske fortjener et fritt liv uansett i verden når de har lemlest et annet menneske. Problemet er bare at folk kan si "jeg kan dø om dere sender meg tilbake" så kommer den store EU engelen og sier hvor stygge Norge er fordi de sender den kriminelle jevelen tilbake til Bong Bonga. Så får han bli, får penger og boplass, samt kart over samtlige banker i Norge så han ikke skal kjede seg. Snakker om fungerende system gitt.

 

Et annet problem uklarhet om identitet eller at mottakslandet nekter å slippe inn vedkommende. Da kommer man til kort. Det er heller neppe aktuellt for Norge å fly over det angjeldene landet i en Hercules å kaste personen ut i fallskjerm, for å si det sånn.

 

Om det er uklart om identiteten, stopp personen der han er og send han med returbillett tilbake til flyplassen han kom fra. Så får det bli opp til myndighetene der om de vil sende han videre eller hva de vil gjøre. De som skjuler sin identitet og hvor de kommer fra har somregel en pose med svart mel i handbagasjen.

 

Fungerer og om motakelses landet nekter å slippe personen inn. Send han til flyplassen han kom fra og la dem ta seg av det. Hvorfor skal vi hele tiden være endestasjon på reisen.

 

Du kan rope utvis så mye du orker, men du kan ikke komme opp med et godt forslag hva man gjør når land ikke slipper inn de vi utviser? Eller kan du?

 

Been there, done that. Ship de avgårde til flyplassen de kom fra. Og om de har rent mel i posen oppgir de all informasjonen myndighetene trenger, og lar seg integrere i det norske samfunnet. De er nå hos oss og skal følge våre regler, på lik linje som vi skal følge deres regler i deres land.

Lenke til kommentar
Når vi er så flink med å koke sammens alskens regler og supper i EU og USA, hvorfor ikke ganske enkelt sette ned lover imot at folk forfølges på den måten når de blir sendt ut av landet.

 

Problemet er bare at folk kan si "jeg kan dø om dere sender meg tilbake" så kommer den store EU engelen og sier hvor stygge Norge er fordi de sender den kriminelle jevelen tilbake til Bong Bonga

 

At vi ikke har tenkt på det før a gitt. Genialt, vi enkelt og greit sette ned en lov som gjør det forbudt for Bong Bonga å være slemme. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når vi er så flink med å koke sammens alskens regler og supper i EU og USA, hvorfor ikke ganske enkelt sette ned lover imot at folk forfølges på den måten når de blir sendt ut av landet.

 

Problemet er bare at folk kan si "jeg kan dø om dere sender meg tilbake" så kommer den store EU engelen og sier hvor stygge Norge er fordi de sender den kriminelle jevelen tilbake til Bong Bonga

 

At vi ikke har tenkt på det før a gitt. Genialt, vi enkelt og greit sette ned en lov som gjør det forbudt for Bong Bonga å være slemme. :thumbup:

7271208[/snapback]

 

verd et forsøk uansett, for hvilken supperegler som EU og USA har kokt sammen fungerer egentlig? De som snakker om krig ja, resten? Tviler.

Lenke til kommentar
Når vi er så flink med å koke sammens alskens regler og supper i EU og USA, hvorfor ikke ganske enkelt sette ned lover imot at folk forfølges på den måten når de blir sendt ut av landet.

7270950[/snapback]

I den elementære forståelsen av verden og den eiendomsrett vi bekjenner oss så har ikke norske myndigheter noe som helst juridisksjon utenfor Norge.

I tilfelle er det krig.

Lenke til kommentar
ah, dette gjelder 90% av asylsøkerne som kommer hit. Enten har de ikke med seg, eller så har de falske papirer. I mange tilfeller har de også slipt bort fingertuppene sine. Slike tilfeller burde deporteres dit de kom fra umiddelbart da den store majoriteten er folk som ikke har krav på opphold og allerede har fått avslag i andre EU land.

 

Hvor tar du tallene dine fra? Tror du virkelig på det du selv skriver? At 90 % av alle innvandrere har falske papirer?

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Denne er nydelig i praksis. Herlig at folk kan reise halve kloden rundt før de stopper og krever opphold med grunnlag som at: 'jeg er homofil, jeg forfølges i hjemlandet'. Blir jo ennå bedre når kona og barna kommer på familiegjenforening.

Det som er mest tragisk er at våre politikere ikke gjør noe når slikt skjer  :no:

Kan homofile innvandrere få familiegjenforening? :hmm: interssant...

magnus90,

Vennligst ikke lage quot på meg med noe jeg ikke har skrevet ;) Overnevnte innlegg tilhører b0nna kl. 16:50

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...