Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Hmmmm.....JO!

 

Kan være at du enten er så ung at du ikke har lagt merke til forandringene, fordi endringen kommer som "små drypp". Eller så er du i det spøkefulle hjørnet

 

nei betydde at jeg nekter å bare sitte og akseptere foandringene.

7262130[/snapback]

 

Point taken, og hva akter du å gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er på tide å sette en stopper for alle invandrene som kommer til Norge og sette strengere krav på dette. Mange kommer inn, blir tatt imot av oss, så setter de seg ned og sultestreiker og syter som noen små fjortisser fordi de ikke får det som de vil. Utakknemmelige beist spør du meg.

 

Vi trenger en regjering med baller som kan sette en stopper for den kriminelle delen, som Mullaen f.eks. Regjeringen er tøff nok til å sende 11 års gamle barn til land de aldri har hørt om, til tross for at barna er født i Norge, men idioter som Mulla og ekstrmister som plyndrer, voldtar og dreper de får blir i Norge.

 

Nei kanskje vi burde sette en jernhand på dette, sikte ut de kriminelle innvandrerne og sende dem i en forpakning til Bong Bonga land hvor de hører hjemme.

Lenke til kommentar

For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

Lenke til kommentar
For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

7264951[/snapback]

 

Håper du tuller .. :ohmy:

Lenke til kommentar
For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

7264951[/snapback]

 

Tar gjerne stempel som nazi stat bare vi kvitter oss med kriminelle innvadrere som skylder på sin psykiske helse vær gang de dreper noen, og får mildere straff av den grunn.

Lenke til kommentar
For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

7264951[/snapback]

 

Tar gjerne stempel som nazi stat bare vi kvitter oss med kriminelle innvadrere som skylder på sin psykiske helse vær gang de dreper noen, og får mildere straff av den grunn.

7265227[/snapback]

Ta med eksempel på det og svar meg også på om det er ingen nordmenn som gjør dette også?

Lenke til kommentar
For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

7264951[/snapback]

 

Tar gjerne stempel som nazi stat bare vi kvitter oss med kriminelle innvadrere som skylder på sin psykiske helse vær gang de dreper noen, og får mildere straff av den grunn.

7265227[/snapback]

Ta med eksempel på det og svar meg også på om det er ingen nordmenn som gjør dette også?

7265843[/snapback]

 

Nordmenn som er født i Norge og oppvokst her kan man plassere i fengsel, ikke noe problem. Men problemet er at man nå nærmest står i kø for å sone fordi nettopp, kriminelle innvandrere fyller opp plassen.

 

Jeg har på ingen måte sagt at nordmenn ikke er kriminelle, og tro ikke at jeg stempler alle invandrere som kriminelle for jeg kjenner mange invandrere som jobber for et bedre lokalmiljø her jeg bor, de er bare knall. Men innvandrere som kommer hit, utfører kriminelle handlinger og truer både norske borgere og borgere med innvandrer bakgrunn. De kan man bare stemple i rompa med "returenes til opprinnelsen" og sender dem ut.

 

Finner du det rett at innvandrere som kommer til landet og utfører kriminelle handlinger fortjener å få bo her?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Innvandring øker vår kulturforståelse, det gir arbeidstakere, og beriker samfundet på flere andre måter. Dessuten hjelper vi folk som trenger det. Hvordan kan du være imot det? :)

7266008[/snapback]

 

Mangel på livserfaring tror jeg :yes:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, Young Lust. Men om du tok dine små øyner opp noen linjer så du følgende sitat fra meg.

 

Jeg har på ingen måte sagt at nordmenn ikke er kriminelle, og tro ikke at jeg stempler alle invandrere som kriminelle for jeg kjenner mange invandrere som jobber for et bedre lokalmiljø her jeg bor, de er bare knall.

 

Tror du skylder meg en unnskyldning og et svar på følgende...

 

Hva lærer vi av kriminelle innvandrere?

 

Som var svar til ditt innlegg, som jeg quoter nå.

 

Innvandring øker vår kulturforståelse, det gir arbeidstakere, og beriker samfundet på flere andre måter. Dessuten hjelper vi folk som trenger det. Hvordan kan du være imot det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Innvandring øker vår kulturforståelse, det gir arbeidstakere, og beriker samfundet på flere andre måter. Dessuten hjelper vi folk som trenger det. Hvordan kan du være imot det? :)

7266008[/snapback]

 

La meg gjette, du bor på et sted hvor det ikke er mange innvandrere?

7266073[/snapback]

 

La meg gjette, du bor sentralt hvor det er mange innvandrere uten at du har gjort ditt beste for at disse skulle bli integrert?

Lenke til kommentar
For å si min mening om dette, så er det en spennende tanke å ha et land for oss selv med bare oss og se hvor godt vi ville fått det. Hvis det er 80 000 innvandrere her til lands, så sparer vi 1 milliard kroner i måneden i sosiale utgifter. Vi får tomme rettslokaler, politiet får mindre oppgaver og kan gjøre nytte av seg ved andre små saker i samfunnet som har så god nytte av det. Vi får trygge gater og vi får mindre vold og voldtekter. Vi blir kvitt Vigrid, for da blir dem arbeidsløse. Men vi får også stempel av FN som en rasistisk nasjon som ikke tar imot innvandrere, hehe.

7264951[/snapback]

 

Tar gjerne stempel som nazi stat bare vi kvitter oss med kriminelle innvadrere som skylder på sin psykiske helse vær gang de dreper noen, og får mildere straff av den grunn.

7265227[/snapback]

Ta med eksempel på det og svar meg også på om det er ingen nordmenn som gjør dette også?

7265843[/snapback]

 

Nordmenn som er født i Norge og oppvokst her kan man plassere i fengsel, ikke noe problem. Men problemet er at man nå nærmest står i kø for å sone fordi nettopp, kriminelle innvandrere fyller opp plassen.

 

Jeg har på ingen måte sagt at nordmenn ikke er kriminelle, og tro ikke at jeg stempler alle invandrere som kriminelle for jeg kjenner mange invandrere som jobber for et bedre lokalmiljø her jeg bor, de er bare knall. Men innvandrere som kommer hit, utfører kriminelle handlinger og truer både norske borgere og borgere med innvandrer bakgrunn. De kan man bare stemple i rompa med "returenes til opprinnelsen" og sender dem ut.

 

Finner du det rett at innvandrere som kommer til landet og utfører kriminelle handlinger fortjener å få bo her?

7265916[/snapback]

Dette skjønner jeg ikke helt. Først sier du at vi skal sette en stopper for all innvandring i Norge og så sier du at du har noen "venner" som er snille. Skal vi kaste ut dem også?

 

Anngående spørsmålet ditt. Jeg gjør selv en kriminell handling en gang iblandt. Skal jeg kastes ut av landet? Hva med andre nordmenn som gjør kriminelle handlinger? Skal de "fortjene" å bo her eller bli kastet til et mindre velstående land fordi de har vært slemme? Det skal vel ikke være slik at vi skal oppbevare de oppbevare de snille her i Norge og kaste de slemme til et mindre velstående land? Hvordan blir disse landene da?

 

Vi må dele på verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...