Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Bedre med en franskmann som lever som fransk, enn noen hundre (muligens noen tusen?) nordmenn som lever norsk i Spania.

7436466[/snapback]

Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

Hvor finner du rasisme i dette innlegget :dontgetit:

 

Der har vi noe å skjemmes over... tusenvis av Carl I. Hagen-lights som sender unga for å leke i natten mens de selv sitter å drikker bort trygda...

Hvem gjør det, og hvor er det? Hva har det med Carl I. Hagen å gjøre? Drikker Hagen bort trygden og sender ungene ut i natten?

7440631[/snapback]

Du fikk ikke med deg innlegget nei, men fikk tatt med deg en setning som alene kan stilles spørsmål ved... okay... here goes...

 

Ref. mitt forrige innlegg... Nordmenn som bor på trygd i Spania.

Dette er da altså i... Spania...

Carl Ivar bruker massevis av våre skattepenger til å besøke en lokal FRP avdeling i nettopp Spania i ukesvis ved høytidene(ref. media hvert år ved disse høytidene).

Carl I.-lights fordi Hagen har en temmelig stor tilhengerskare blandt disse, fordi Hagen er veldig opptatt av hvordan Nordmenn har det i Spania. Han fortalte på radio en gang i vår om at han ville at sykehus personell i de strøkene mange Nordmenn befant seg skulle lære seg norsk, fordi det var mange av de som ikke kan Spansk... Jess... mange av de kan ikke Spansk, men de er bosatt i Spania...

Så sitter mange av de der å stemmer FRP fordi de vil gjøre det strenger for utlendinger i Norge uten å ha noe behov for å bekymre seg for arbeidsplasser... for trygda er sikret...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

Hva i all verden? Så vi skal ikke akseptere at en franskmann bor her slik han vil fordi vi er et rikt land? Det må du lengre ut på bygda med..

 

Om det f.eks. er en fransk ingeniør som vi trenger her i Norge så synes jeg vi burde la han gjøre som han selv vil.

 

"Rått og rått". Du vil finne mangedoblet så mange tyskere eller engelskmenn der nede, enn du finner Nordmenn. Dessuten har folk en grunn til å reise til Spania (varme), men vet ikke om så mange grunner det finnes for å reise til Norge hvis man selv er fra et passe velstående land. Tror foresten ikke at en Nordmann som jobber i Spania tjener mer enn en spanjol, eller?

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

Hva i all verden? Så vi skal ikke akseptere at en franskmann bor her slik han vil fordi vi er et rikt land? Det må du lengre ut på bygda med..

 

Om det f.eks. er en fransk ingeniør som vi trenger her i Norge så synes jeg vi burde la han gjøre som han selv vil.

 

"Rått og rått". Du vil finne mangedoblet så mange tyskere eller engelskmenn der nede, enn du finner Nordmenn. Dessuten har folk en grunn til å reise til Spania (varme), men vet ikke om så mange grunner det finnes for å reise til Norge hvis man selv er fra et passe velstående land. Tror foresten ikke at en Nordmann som jobber i Spania tjener mer enn en spanjol, eller?

7442089[/snapback]

 

Jeg skal forklare deg: Nordmenn i Spania er der som turister, og ikke som borgere. Har liten tro på at norske pensjonister reiser ned der for også skape et vedvarende samfunn i annen form en ren turisme.

 

Om f.eks den franskmannen reiste opp her for å jobbe, bo her, bli borger, men nektet å lære seg norsk... Og istedenfor kun henger i franske-samfunn. Well... Det anser jeg som provoserende.

Lenke til kommentar
Bedre med en franskmann som lever som fransk, enn noen hundre (muligens noen tusen?) nordmenn som lever norsk i Spania.

7436466[/snapback]

Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

7440631[/snapback]

Joa, det er vel akkurat derfor det finnes steder hvor nordmenn ikke liker at spjanjolene bosetter seg. Var en sak for lenge siden (nei, jeg finner ikke kilde) hvor noen nordmenn lagde kaos der nede fordi det hadde flyttet en spanjol inn i borettslaget.

Det har ikke jeg hørt noe om. Mystisk, siden rasister og venstreekstreme elsker å rakke ned på nordmenn som er på ferie i Spania.

 

Og hvor mange av dem får ikke trygd av norske staten mens de i tilleg har jobb der nede?

7442003[/snapback]

Ja, hvor mange er det, du som fremsetter påstander her?

 

 

Ref. mitt forrige innlegg... Nordmenn som bor på trygd i Spania.

Dette er da altså i... Spania...

Er de på trygd, disse som bor i Spania, eller er det pensjonen sin de bruker? Hvis de er på trygd, hva har det å si for deg om de bruker det her eller der? Er det et ønske om å detaljstyre andres liv?

 

Carl Ivar bruker massevis av våre skattepenger til å besøke en lokal FRP avdeling i nettopp Spania i ukesvis ved høytidene(ref. media hvert år ved disse høytidene).

Er det greit når SV-Kristin bruker skattepengene våre til å reise til Pakistan for å drive valgkamp?

 

Han fortalte på radio en gang i vår om at han ville at sykehus personell i de strøkene mange Nordmenn befant seg skulle lære seg norsk, fordi det var mange av de som ikke kan Spansk... Jess...

Nei, det gjorde han ikke. Han sa at spanjoler som vil jobbe ved private norske sykehjem burde lære seg norsk. Dette fordi det blir enklere å gjøre jobben som skal gjøres, og det er større sjanse for å få jobb.

 

Så sitter mange av de der å stemmer FRP fordi de vil gjøre det strenger for utlendinger i Norge uten å ha noe behov for å bekymre seg for arbeidsplasser... for trygda er sikret...

7442044[/snapback]

Så er det snakk om trygd eller noe annet? Og har du et desperat behov for å bestemme hvordan andre mennesker skal leve livene sine?

 

 

Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

Hva i all verden? Så vi skal ikke akseptere at en franskmann bor her slik han vil fordi vi er et rikt land? Det må du lengre ut på bygda med..

Hvor i all verden er det jeg nevner franskmenn? Si meg, leser du i det hele tatt det jeg skriver?

 

"Rått og rått". Du vil finne mangedoblet så mange tyskere eller engelskmenn der nede, enn du finner Nordmenn.

Og det er relevant, hvordan?

 

Dessuten har folk en grunn til å reise til Spania (varme), men vet ikke om så mange grunner det finnes for å reise til Norge hvis man selv er fra et passe velstående land.

Relevansen?

Lenke til kommentar
en haug med tull fra Pricks

De BOR i Spania, men får trygd fra NORGE: Logikken i det?

 

Dessuten er det folk som får trygd fra Norge, og i tilleg jobber der nede. Dobbelt med penger, og Norge betaler for at de skal bo der. Ikke min feil at du leser aviser til feil tider.

 

Mystisk at rasister rakker ned på nordmenn i Spania? Og når ble jeg rasist? Og jeg er langt ifra venstreekstrem, heller mer mot høyre.

 

Og hvorfor burde ikke nordmenne lære seg spansk når de bor der? Hvis legene skal lære seg norsk, betyr det bare at nordmenne ikke gidder å lære seg spansk, noe som kan sammenlignes med innvandrerne i Norge som ikke lærer seg norsk.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
en haug med tull fra Pricks

Smart måte å vri deg bort fra spørsmålene jeg stilte, men så lett blir det ikke. Vennligst svar på spørsmålene jeg stilte, og vennligst dokumenter påstandene dine.

 

De BOR i Spania, men får trygd fra NORGE: Logikken i det?

Hva har du med hvordan folk bruker trygda de får? Og hvordan vet du at det er så mange trygdede der? Hvis de er pensjonister så mottar de vel pensjon, som er noe de har opparbeidet seg gjennom et langt yrkesliv.

 

Hvorfor denne iveren etter å detaljstyre folk?

 

Dessuten er det folk som får trygd fra Norge, og i tilleg jobber der nede.

Hvem?

 

Mystisk at rasister rakker ned på nordmenn i Spania? Og når ble jeg rasist?

Innleggene dine tyder på sterk rasisme mot nordmenn.

 

Og hvorfor burde ikke nordmenne lære seg spansk når de bor der?

Jeg har ikke sagt at de ikke burde, men hvis du forventer at nordmenn i Spania skal lære seg spansk, forventer du da at turister i Norge skal lære seg norsk?

 

Hvis legene skal lære seg norsk,

Ingen har sagt "skal lære seg norsk". Slutt med løgnene nå. Det ble sagt at de burde lære seg norsk (fordi det da blir det lettere å få jobb på private norske sykehjem).

 

betyr det bare at nordmenne ikke gidder å lære seg spansk, noe som kan sammenlignes med innvandrerne i Norge som ikke lærer seg norsk.

7446005[/snapback]

Nei, fordi nordmennene i Spania er en ren inntektskilde for spanjolene, samt at de ikke konkurrerer i arbeidsmarkedet eller på utdannelsesinstitusjoner.

Lenke til kommentar
Dessuten er det folk som får trygd fra Norge, og i tilleg jobber der nede.

Hvem?

Hvis jeg leser en artikkel i en eller annen avis om en gjeng nordmenn som lever på trygd fra Norge og i tilleg har jobb der nede, forventer du at jeg skal gå rundt og huske navnene på personene?

 

Og hvorfor burde ikke nordmenne lære seg spansk når de bor der?

Jeg har ikke sagt at de ikke burde, men hvis du forventer at nordmenn i Spania skal lære seg spansk, forventer du da at turister i Norge skal lære seg norsk?

Vel, turister er har for en kortere periode, her snakker vi om (noe du tydeligvis sliter med å forstå) om folk som BOR, altså B, O, R, der nede.

Lenke til kommentar
Dessuten er det folk som får trygd fra Norge, og i tilleg jobber der nede.

Hvem?

Hvis jeg leser en artikkel i en eller annen avis om en gjeng nordmenn som lever på trygd fra Norge og i tilleg har jobb der nede, forventer du at jeg skal gå rundt og huske navnene på personene?

Jeg forventer at du har noe mer konkret å vise til, særlig siden det er i din interesse å overdrive eller gi et feil bilde av det som faktisk skjer.

Lenke til kommentar
Hvor i all verden er det jeg nevner franskmenn? Si meg, leser du i det hele tatt det jeg skriver?

Wtf? Du quoter meg og sier at nordmenn bør få lov å leve slik de vil i Spania fordi de "tjener rått" på oss, fordi jeg sier at "Hva i all verden? Så vi skal ikke akseptere at en franskmann bor her slik han vil fordi vi er et rikt land? Det må du lengre ut på bygda med.."

 

Og derfor skal ikke en franskmann få bo her slik han vil fordi vi er et rikt land?

 

Det hadde alt med franskmenn å gjøre vil jeg si. Eller utlendinger generelt.

 

Og det er relevant, hvordan?

Er det bare meg eller bruker du ordet relevant akkurat nok til at du klarer å unngå en konfrontasjon?

 

Det er relevant fordi du sier spanjolene "tjener rått" på oss, mens de tjener mye mer på turister og boende fra andre land som f.eks. Tyskland og England. Det er ingen grunn til at en franskmann SKAL følge "norske" levemåter.

 

Relevansen?

Æsj, der er det ordet igjen.

 

En franskmann er ikke en flyktning og avhenger ikke å bo i Norge som en flyktning gjør, mens en flyktning følger gjerne norske skikker for å få lov til å bo i landet.

Lenke til kommentar
Hvor i all verden er det jeg nevner franskmenn? Si meg, leser du i det hele tatt det jeg skriver?

Wtf? Du quoter meg og sier at nordmenn bør få lov å leve slik de vil i Spania fordi de "tjener rått" på oss, fordi jeg sier at "Hva i all verden? Så vi skal ikke akseptere at en franskmann bor her slik han vil fordi vi er et rikt land? Det må du lengre ut på bygda med.."

 

Og derfor skal ikke en franskmann få bo her slik han vil fordi vi er et rikt land?

 

Det hadde alt med franskmenn å gjøre vil jeg si. Eller utlendinger generelt.

Du er ikke sann.

 

Jeg har ikke sagt noe om hva en eller annen franskmann skal gjøre. Glem franskmannen. Prøv å forholde deg til det jeg faktisk skriver.

 

De som bor i et land må selvsagt følge landets lover.

 

Og det er relevant, hvordan?

Er det bare meg eller bruker du ordet relevant akkurat nok til at du klarer å unngå en konfrontasjon?

Hvis du kommer med noe som du mener er relevant så burde du klare å svare på hvorfor det relevant.

 

Det er relevant fordi du sier spanjolene "tjener rått" på oss, mens de tjener mye mer på turister og boende fra andre land som f.eks. Tyskland og England.

At de tjener på andre også er fullstendig irrelevant for det faktum at de også tjener på nordmenn som bor der.

 

Det er ingen grunn til at en franskmann SKAL følge "norske" levemåter.

Nå begynner du å bable om franskmenn igjen. Jeg har ikke sagt et eneste ord om franskmenn.

 

En franskmann er ikke en flyktning og avhenger ikke å bo i Norge  som en flyktning gjør, mens en flyktning følger gjerne norske skikker for å få lov til å bo i landet.

7457282[/snapback]

Jaha? Jeg skjønner fortsatt ikke hva dette har med noe som helst å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg tror en stor del av problematikken ville blitt løst om vi integrerte innvanderne bedre. Bedre norskopplæring, bedre opplæring i norske normer og verdier og det norske samfunn generelt, tror jeg ville hjulpet. Den negative konsekvensen av dette er selfølgelig økonomi... :roll:

7256719[/snapback]

 

 

Det koster også å bruke ressurser på kriminelle innvandrere. Å lære opp innvandrere så vi får gode folk som er ressurser for samfunnet istedenfor en byrde er en god ting å investere pengene i. Hvis Norge ikke vil bruke penger på dette så får vi heller la være å slippe dem inn.

Lenke til kommentar

"Voldtektsmann fikk familiegjenforening

 

I går ble en 28-årig mann varetektsfengslet for voldtekt i fire nye uker. I dag kommer hans kone og to barn til Norge på familiegjenforening.

 

Mandag ble han, ifølge Adressa.no, dømt til fire år og åtte måneders fengsel i Trondheim tingrett for voldtekt og for å ha utsatt en kvinne i 30-årene for HIV-smitte."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165038

 

hva skal man si?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva man kan si er at dommen er anket, og at saksbehandlingstiden for familiegjenforening er betydelig lengre enn 4 uker. Derfor ser jeg ingen sammenheng mellom de to sakene, bare tilfeldigheter.

:)

Lenke til kommentar
Faktisk kommer de fleste innvandrere fra Sverige og Danmark, så jeg antar du har noe imot disse også? Eller er det bare de du kan se det på du vil ha ut?

7256749[/snapback]

Nei, de er ikke så annerledes, de er mye likere oss, noe som ikke skaper så store konflikter. Jeg har ikke noe i mot invandrere, jeg noe i mot dem som slipper alle inn.

7256764[/snapback]

 

Det er svensker og dansker som har størst sjangs til å komme å ta jobba våre. På hue og ræva ut med dem først.

Lenke til kommentar
At du er desperat på å finne negative nyheter anngående muslimer. La nå de syns at hunder er urene dyr de som vil. En bikkje er ikke akkurat så ren uansett. Og det andre eksemplet? Vel...sånt skjer...Det er mange nordmenn som har voldtatt og vært utro også.

7493032[/snapback]

De må gjerne synes hva de vil om bikkjer, men så lenge de skal kjøre taxi så har de med å godta førerhunder i bilene dersom de ikke har dokumenterte medisinske grunner for dette.

Du har helt rett i at nordmenn har voldtatt og vært utro... Utro er vel egentlig ikke farligere enn evt. brudd på forhold... alle noenlunde friske mennesker kommer seg ovenpå etter slik ganske raskt, men når det gjelder voldtekt så er vel utlendinger fra diverse land ganske så overrepresentert, selv om de er i minoritet i landet.

 

Når sannheten blir ubehagelig

 

Registrerte anmeldelser for voldtekt og voldtektsforsøk viser en enda høyere andel utlendinger (inkludert norske statsborgere med utenlandsk opprinnelse). Hittil i år er 51 prosent av anmeldelsene for denne type forbrytelser knyttet til sistnevnte gruppe, mot 36 prosent i fjor og 46 prosent i 2001. Når det gjelder siktelser for grove legemsbeskadigelser, er tallene også bekymringsfulle. Personer med utenlandsk opprinnelse står bak ca. 40 prosent av anmeldelsene for grov legemsbeskadigelse de siste tre årene. Menneskesmugling

 

Hvor stor prosentandel av befolkningen står de for mon tro?

Så hvis du får antallet utlendinger, så kan du trekke fra antallet svensker, dansker og andre som kommer fra tilnærmet samme kultur som oss, så begynner tallene å bli temmelig skremmende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...