Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Du fikk ikke med deg essensen i innlegget mitt. Etnisk norske ungdommer begår gjerne mindre typer alvorlig krimnalitet i ungdomstiden, innvandrerungdom er overrepresentert på mer alvorlig krimnalitet som vold ol.

7428596[/snapback]

Den statistikken skulle jeg likt å sett. Jeg forbinder vold i Norge med enten familievold eller fulle etniske nordmenn i 20-åra som reiser ut på byen i helga for å sloss. Dersom du hadde sagt gjengkriminalitet, så hadde jeg kanskje vært enig. Men disse utgjør fortsatt ingen stor del av innvandrerne (her er det viktig med forebyggende arbeid).

7430258[/snapback]

http://wo.uio.no/as/WebObjects/avis.woa/wa...83&del=uniforum

 

"– Deler man opp etter regioner, finner man at ungdom med begge foreldre fra Asia er de mest lovlydige. Ungdom med norsk eller vestlig bakgrunn begikk mest mild kriminalitet. Dette er en form for ”opposisjonskriminalitet” og nærmest noe som forventes av vestlig ungdom, men ikke av innvandrerungdom. Derimot var ungdom med foreldre fra Afrika overrepresentert når det gjaldt voldskriminalitet, fortsetter hun. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du fikk ikke med deg essensen i innlegget mitt. Etnisk norske ungdommer begår gjerne mindre typer alvorlig krimnalitet i ungdomstiden, innvandrerungdom er overrepresentert på mer alvorlig krimnalitet som vold ol.

7428596[/snapback]

Den statistikken skulle jeg likt å sett. Jeg forbinder vold i Norge med enten familievold eller fulle etniske nordmenn i 20-åra som reiser ut på byen i helga for å sloss.

 

Har du vært mye på fylla i Oslo?

Lenke til kommentar

"Da det danske bandet Outlandish skulle opptre med Herborg Kråkevik under Danmarks radios (DR) juleshow, måtte den norske sangeren holde seg unna bandet fordi de muslimske musikerne ikke mente hun var nok tildekket, skriver den danske avisen Politiken."

 

"- Ja, det var noe med mine bare skuldre, men vi ordnet det. Jeg tror ikke at det er så lurt at jeg sier noe om det, jeg har jo mange fans i Danmark, sier Kråkevik til den danske avisen B.T."

 

"Løsningen ble at Kråkevik ble flyttet til en betryggende avstand fra bandet, slik at de ikke syntes på skjermen sammen, skriver Politiken."

 

http://www.kjendis.no/2006/12/05/485085.html

 

 

:!: :!: :!:

 

Tragisk. Merk for øvrig at det var Kråkevik som måtte holde seg unna dem og ikke motsatt.

Lenke til kommentar

Man kan jo begynne å lure noen ganger :nei:

Man gir stadig vekk etter for alle slags mulige tullekrav fra muslimsk hold over hele Europa.

Egen pasient-burka på et britisk sykehus, fjerne grisebilde fra døra til et lekerom.

Og nå dette...

Det får da væra måte på.....

Endret av simerix
Lenke til kommentar

Synes det bør være lov å leve slik man selv ha lyst til. Om franskmenn har lyst å skape sitt eget lille franske "samfunn" i Norge, så må de få lov til det. De har jo tross alt tillatelse til å bo her.

 

Det burde ikke være lov ikke å lære seg språket i landet man bor i. Det burde ikke være lov å flytte til et annet land for å kapre kulturen deres. Det burde ikke være lov å sende ungene dine til privatskoler for å isolere dem fra kulturen i landet du flytter til.

 

Det er nemlig ikke innvandring eller integrering, men kolonisasjon. Jeg ser virkelig ikke for meg hvordan verden skal fungere om alle skal isolere seg ned til den minste kulturelle fellesnevner.

 

Integrering, ikke isolering!

Lenke til kommentar
Man kan jo begynne å lure noen ganger  :nei:

Man gir stadig vekk etter for alle slags mulige tullekrav fra muslimsk hold over hele Europa.

Egen pasient-burka på et britisk sykehus, fjerne grisebilde fra døra til et lekerom.

Og nå dette...

Det får da væra måte på.....

7432302[/snapback]

 

Når det gjelder fjerne bilder andre barn hadde tegnet av griser, så var vel dette i Norge... dette burde vært svart på med hatt tegne-griser-tema dag... :D

Er det et faktum at de krevde eget burka-sykehus? Og ble dette tatt til følge?

I tilfelle så er det jo kjempeargument for å forby burka...

Men er enige at det er for mange "makt" personer som ikke tør ta til motmæle for slike tullekrav... "flyktninger" som klager over at leiligheten de får når de kommer til landet ikke er stor nok og i feil del av landet...

Husker når det krig i Bosnia... kom en del flyktninger til landet. På grunn av at ting skjedde fort, så måtte de innkvarteres på slike hytter man leier på campingplasser på Oppdal.. De nektet faktisk... de som rømte fra krig burde vært glad for et bomberom... men de nektet faktisk... var ikke bra nok...

De burde blitt forevist vindusplass på neste fly tilbake...

 

Bedre med en franskmann som lever som fransk, enn noen hundre (muligens noen tusen?) nordmenn som lever norsk i Spania.

7436466[/snapback]

Der har vi noe å skjemmes over... tusenvis av Carl I. Hagen-lights som sender unga for å leke i natten mens de selv sitter å drikker bort trygda...

For ikke å snakke om alle Harry-turene til Sverige under diverse dager i løpet av året... hvor det drikkes i overflod, sloss og henger ut av biler, tuter og lager kvalm og driver hærverk...

 

De dagene mann skjems over å være nordmann... vi har mye feiing for egen dør å gjøre...

Lenke til kommentar
Det burde ikke være lov ikke å lære seg språket i landet man bor i. Det burde ikke være lov å flytte til et annet land for å kapre kulturen deres. Det burde ikke være lov å sende ungene dine til privatskoler for å isolere dem fra kulturen i landet du flytter til.

Nei, men det er da fint at man har valgmuligheter ;)

 

Det er nemlig ikke innvandring eller integrering, men kolonisasjon. Jeg ser virkelig ikke for meg hvordan verden skal fungere om alle skal isolere seg ned til den minste kulturelle fellesnevner.

Så vidt jeg ser er det bare en person vi snakker om (eller en gruppe) og ikke alle?

 

Hvis man ikke skal få lov å leve på denne måten hvis det er mulig, så tror jeg virkelig man har gått over streken når det gjelder å være strenge.

Lenke til kommentar
Bedre med en franskmann som lever som fransk, enn noen hundre (muligens noen tusen?) nordmenn som lever norsk i Spania.

7436466[/snapback]

Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

 

 

Der har vi noe å skjemmes over... tusenvis av Carl I. Hagen-lights som sender unga for å leke i natten mens de selv sitter å drikker bort trygda...

Hvem gjør det, og hvor er det? Hva har det med Carl I. Hagen å gjøre? Drikker Hagen bort trygden og sender ungene ut i natten?

Lenke til kommentar
Bedre med en franskmann som lever som fransk, enn noen hundre (muligens noen tusen?) nordmenn som lever norsk i Spania.

7436466[/snapback]

Hvorfor det? Spanjolene tjener rått på nordmennene der nede, og velstanden der nordmennene bor skyter i taket. Din rasisme mot nordmenn er i dette tilfellet fullstendig feilplassert.

7440631[/snapback]

Joa, det er vel akkurat derfor det finnes steder hvor nordmenn ikke liker at spjanjolene bosetter seg. Var en sak for lenge siden (nei, jeg finner ikke kilde) hvor noen nordmenn lagde kaos der nede fordi det hadde flyttet en spanjol inn i borettslaget. Oi. Og hvor mange av dem får ikke trygd av norske staten mens de i tilleg har jobb der nede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...