Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Undres litt over hvor mange innvandrere dere som sier nesten alle er snille og hyggelige har vært borti og hvor dere bor hen. Mistenker at det ikke er i Oslo hvertfall. Eller så bor dere på vestkanten  :p

7396014[/snapback]

 

Tenker du på lille moi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
vil trådstarteren også innføre forbud mot utvandring? :mrgreen:  uansett teit ide om at mennesker skal være bundet til et geografisk område pga deres fødsel fant sted på visse koordinater på et kart

7396210[/snapback]

 

Neimen nå går du over alle støvlekanter, det er nå vel helt eee logisk...ee....kan noen strangulere dusten...eee...neivel da...eee da skal dere bare høre! Dere er bare såå eee ....åja! DOMME!!

Lenke til kommentar
Undres litt over hvor mange innvandrere dere som sier nesten alle er snille og hyggelige har vært borti og hvor dere bor hen. Mistenker at det ikke er i Oslo hvertfall. Eller så bor dere på vestkanten  :p

7396014[/snapback]

Bor i Oslo, østkanten, vokst opp med norske helt frem til 7. klasse hvor jeg fant ut at utlendingene var mye bedre å henge med. Så er fire og et halvt år nå jeg bare har hengt med utlendinger, og de positive erfaringene er mye mer enn de negative.

 

Men jeg hører historier og merker at noen av dem ikke lever på rett side av loven, men selv om de driver noe kriminelt er de fortsatt verdens beste mennesker mot meg (jeg er hvit ja).

 

 

Og mens jeg tenker, bestod ikke NOKAS-ranerfolka mest av nordmenn? :hmm:

Lenke til kommentar

Bor i Oslo, østkanten, vokst opp med norske helt frem til 7. klasse hvor jeg fant ut at utlendingene var mye bedre å henge med.

 

Definèr henge med? Hvorfor det?

 

Men jeg hører historier og merker at noen av dem ikke lever på rett side av loven, men selv om de driver noe kriminelt er de fortsatt verdens beste mennesker mot meg (jeg er hvit ja).

 

Vokst opp i en bydel med mange innvandrere jeg og. Mange som er greie selvsagt, og de kalte jeg venner. Hadde bare noen få norske venner. Flesteparten 7-8 stykk fra forskjellige deler av verden.

 

Men disse var altså hovedsakelig unntakene, hvertfall der jeg bodde.

Lenke til kommentar

Der gikk du rett inn i en ny klisje guardian. Er så typisk at folk sier at dem ikke har noen negative erfaringer med innvandrere som de vet om... "Det er jo alle de andre det er noe galt med."

 

Det er ikke jeg som er klisjè, gitt. Les alt jeg skrev èn gang til. De kjempehyggelige innvandrerne er stort sett unntaket og tilhører så godt som aldri den muslimske religionen av en eller annen grunn.

 

Jeg vokste opp i en "innvandrerbydel" i Oslo. Mine venner var fillipinske, kinesiske, afrikanske til og med amerikanske indianere, alt mulig... muslimene lå resten av oss mer eller mindre i konstant krig med. De var konsekvent de gærneste og de som lagde mest bråk.

 

Så derfor spesifiserer jeg igjen: Europa har ikke et innvandrerproblem. Det har et islamproblem.

Lenke til kommentar
Bor i Oslo, østkanten, vokst opp med norske helt frem til 7. klasse hvor jeg fant ut at utlendingene var mye bedre å henge med.

 

Definèr henge med? Hvorfor det?

 

 

7397673[/snapback]

Hva da definere? For meg er å henge med noen det å være med dem. Gjøre ting med dem, gå på kino, fest, stranda, og også bare å loke med dem.

 

Men må si meg litt enig i det siste innlegget ditt. Av alle vennene mine er kanskje muslimene mest voldsomme, men til gjengjeld (hvertfall ovenfor meg) er de noen av de mest lojale og beste vennene jeg har.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men må si meg litt enig i det siste innlegget ditt. Av alle vennene mine er kanskje muslimene mest voldsomme, men til gjengjeld (hvertfall ovenfor meg) er de noen av de mest lojale og beste vennene jeg har.

 

Om dette er kulturellt, tenk hvordan det er for alle som ikke har deres lojalitet. Altså de aller fleste...

7402125[/snapback]

 

 

Nå har han ikke konkretisert "voldsom" da? Jump to conclusion...?? :) Eller? :)

Lenke til kommentar

"Regjeringen skuffet mange da de bare økte antallet kvoteflyktninger fra 1.000 til 1.200 i statsbudsjettet. Nå lover Hanssen både å øke til 1.500, og å jobbe for at antallet kvoteflyktninger økes utover det."

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2441445.ece

 

"83 prosent av norske muslimer stemte rødt ved sist stortingsvalg, viser en ny undersøkelse."

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle643981.ece

 

er pølsehansen på stemmefisking? :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
"Regjeringen skuffet mange da de bare økte antallet kvoteflyktninger fra 1.000 til 1.200 i statsbudsjettet. Nå lover Hanssen både å øke til 1.500, og å jobbe for at antallet kvoteflyktninger økes utover det."

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2441445.ece

 

"83 prosent av norske muslimer stemte rødt ved sist stortingsvalg, viser en ny undersøkelse."

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle643981.ece

 

er pølsehansen på stemmefisking? :p

7404049[/snapback]

 

Hallo! Slutt å mobbe pølsefacisten Hansemannn! Han passer til pølsevev, og taxikjøring med mullaen til gud vet hvor :cool: At muslinger stemte rødt er logisk fordi den siden går for avskaffelse av bordbønn og pålagt nytelse under kopulering :w00t:

Lenke til kommentar
Hva så om statestikken er litt ille? Innvandrer med ikke-vestlig bakrunn er stort sett de koseligste menneskene vi har i dette landet.

7393266[/snapback]

Bare hvis du underkaster deg dem og lar dem trampe på deg :)

7407427[/snapback]

Jeg bor på tøyen. Deler kjøkken med 8 folk. Halvparten er innvandrere og merkelig nok har jeg aldri hatt noe som helst behov for å underkaste meg eller la meg bli trampet på. På tross av dette har jeg bare hatt positive erfaringer med folka siden jeg kom hit i sommer. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva så om statestikken er litt ille? Innvandrer med ikke-vestlig bakrunn er stort sett de koseligste menneskene vi har i dette landet.

7393266[/snapback]

Bare hvis du underkaster deg dem og lar dem trampe på deg :)

7407427[/snapback]

Jeg bor på tøyen. Deler kjøkken med 8 folk. Halvparten er innvandrere og merkelig nok har jeg aldri hatt noe som helst behov for å underkaste meg eller la meg bli trampet på. På tross av dette har jeg bare hatt positive erfaringer med folka siden jeg kom hit i sommer. Merkelige greier.

7407458[/snapback]

 

Ja du må være av den unormale sorten :p

Kan forøvrig underskrive på dine erfaringer, og jeg har i tillegg vært arbeidsleder for mange forskjellige nasjonaliteter uten noen spesielle negative opplevelser som man også kan ha med etniske nordmenn. Det som dog har vært en utfordring er å få banka inn i hodet til noen at norsk kvinnesyn er annerledes enn fra enkelte av andre kulturer.

Lenke til kommentar
Du reagerer på mitt innlegg, men ikke på at Mixel påstår at ikke-vestlige innvandrere er koseligere enn nordmenn?

7407748[/snapback]

Neida, reagerte på det og. Glemte egentlig bare å påpeke at det var en latterlig påstand.

7408033[/snapback]

Det er like latterlig å påstå at nordmenn er hyggeligere enn ikke-vestlige innvandrere. Finnes ikke noe fasitsvar, bare personlige meninger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du reagerer på mitt innlegg, men ikke på at Mixel påstår at ikke-vestlige innvandrere er koseligere enn nordmenn?

7407748[/snapback]

Neida, reagerte på det og. Glemte egentlig bare å påpeke at det var en latterlig påstand.

7408033[/snapback]

Det er like latterlig å påstå at nordmenn er hyggeligere enn ikke-vestlige innvandrere. Finnes ikke noe fasitsvar, bare personlige meninger.

7409593[/snapback]

 

Jo det finnes fasitsvar, eller for å modde meg selv, naturlige/biologiske likheter. Synder man mot en eller flere av individets naturlige behov, så legger man grunnlaget for konflikt.

Lenke til kommentar
Hva så om statestikken er litt ille? Innvandrer med ikke-vestlig bakrunn er stort sett de koseligste menneskene vi har i dette landet.

7393266[/snapback]

Bare hvis du underkaster deg dem og lar dem trampe på deg :)

7407427[/snapback]

Jeg bor på tøyen. Deler kjøkken med 8 folk. Halvparten er innvandrere og merkelig nok har jeg aldri hatt noe som helst behov for å underkaste meg eller la meg bli trampet på. På tross av dette har jeg bare hatt positive erfaringer med folka siden jeg kom hit i sommer. Merkelige greier.

7407458[/snapback]

Det som dog har vært en utfordring er å få banka inn i hodet til noen at norsk kvinnesyn er annerledes enn fra enkelte av andre kulturer.

7408396[/snapback]

 

Indeed.

Vi har en del kvinnelige "muslimske" ansatte i vårt firma pr. kvotering.

Problemer man møter på underveis er:

De kan ikke håndhilse på personer av det motsatte kjønn, noe som i vår bransje blir sett på

som ytterst uhøflig.

Kunder reagerer også på hijab/niqab på en negativ måte.

Man kan kanskje si at våre kunder er ytterst rasistiske, men 99,99% av de er ikke muslimer

og forventer ikke at våre konsulenter skal la seg begrense av religiøse grunner.

Andre problemer vi merker er at man kan ikke sende kvinnelige muslimske ansatte på

seminar fordi det er andre ansatte av motsatt kjønn der.

Dette betyr at vi må leie inn folk fra utlandet spesielt for å holde våre kvinnelige "muslimske"

ansatte oppdaterte i den jobben de er ansatt til å utføre.

Mennesker fra andre kulturer og religioner må gjerne komme til vårt land så lenge de respekterer

vår kultur og våre normer, det er når vi må tilpasse oss til deres religion og normer for at de skal passe inn at det

blir feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...