Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Så hva mener du?

 

At vi skal begrense henteekteskap? Nei, det synes jeg ikke. Det er jo å begrense rettighetene deres til å ha en familie...eller?

7387228[/snapback]

 

Loven vil gjelde etniske "nordmenn" også. Man må bosette seg i det landet man felles har mest tilhørighet i, slik de har det i Danmark. Og det burde innføres 24 års aldersgrense for familiegjenforening ved ekteskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hva mener du?

 

At vi skal begrense henteekteskap? Nei, det synes jeg ikke. Det er jo å begrense rettighetene deres til å ha en familie...eller?

7387228[/snapback]

 

Loven vil gjelde etniske "nordmenn" også. Man må bosette seg i det landet man felles har mest tilhørighet i, slik de har det i Danmark. Og det burde innføres 24 års aldersgrense for familiegjenforening ved ekteskap.

7387391[/snapback]

Mest tilhørighet i? Tipper at de fleste innvandrere har mest tilhørighet fra landet de kommer fra :roll:

Lenke til kommentar

Hva med fattige folk? De er jo vitterlig høyt representert når det gjelder kriminalitet f.eks. Skal vi fjerne noen rettigheter for de også?

 

Fattige nordmenn er av en eller annen grunn ikke spesielt kriminelle. Ei heller de fleste innvandrergrupper, men unntak av èn...

 

Innskrenke rettighetene til innvandrere? Ja, da kommer de sikkert til å like seg her.

 

Det er liksom det som er tanken da. At snylterne skal forsvinne fordi de ikke får snylte i fred.

 

Etter min mening oser det rasisme av innleggene dine. Er dette tilfelle?

 

Tja, halve familien min er nå mørkhudet, men. Dersom det er rasisme å være sterk motstander av verdens mest primitive, brutale og fordummende religion som skaper konflikt overalt den beveger seg så ja, da er jeg nok en rasist.

 

Får jeg spørre deg HVORDAN du klarer å drasse Islam inn i denne tråden også? Gratulerer

 

Fordi alle verdens innvandrere til norge ikke bør lide under av å dømmes etter èn enkelt innvandrergruppe. Det er nesten utelukkende muslimer som er overrepresentert på ulike negative statistikker, alikevel snakker man hele tiden om "innvandrere". Vel, jeg har innvandrere i familien jeg og, og de har overhodet ingenting til felles med muslimer, og vi er alle sammen dritt lei av å bli sammenlignet eller sidestillt med nettopp denne gruppen fordi noen av oss tilfeldigvis har en annen hudfarge enn hvit.

 

Vi diskuterer INNVANDRING, ikke anti-muslimske holdninger

 

I så fall bør det vel være lov å nyansere begrepet innvandrere når noen bruker det feil, eller hva?

Lenke til kommentar

vi diskuterer hvorfor innvandringen bør stoppes / ikke stoppes..Ingen har spurt hva din familie mener og hvorfor..Og forresten, sånn som du legger fram argument, vil jeg ikke tro at du har noe mer kjennskap til muslimer enn via statistikk, som er et ganske dårlig ståsted.

Lenke til kommentar
Så hva mener du?

 

At vi skal begrense henteekteskap? Nei, det synes jeg ikke. Det er jo å begrense rettighetene deres til å ha en familie...eller?

7387228[/snapback]

 

Loven vil gjelde etniske "nordmenn" også. Man må bosette seg i det landet man felles har mest tilhørighet i, slik de har det i Danmark. Og det burde innføres 24 års aldersgrense for familiegjenforening ved ekteskap.

7387391[/snapback]

Mest tilhørighet i? Tipper at de fleste innvandrere har mest tilhørighet fra landet de kommer fra :roll:

7390145[/snapback]

 

Akkurat.

"Tilknytningskrav

I forbindelse med familiesammenføring (se ovenfor) med ægtefæller, registrerede partnere og samlevere stilles der tilknytningskrav. Tilknytningskravet betyder, at ægtefællernes, de registrerede partneres eller samlevernes samlede tilknytning til Danmark skal være større end parternes samlede tilknytning til et andet land. Er den ikke det, gives der som udgangspunkt afslag på opholdstilladelse. "

http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ordliste/ordliste.htm#T

Lenke til kommentar

SSB is your friend... sjekk kriminalitet og opprinnelsesland. Snodig så mange muslimske land det er på den lista...

 

Så vennligst slutt å snakke om innvandrere som om alle sammen er like. Norge har ikke et innvandringsproblem. Vi har et islamproblem, i likhet med mange andre land.

 

Å påstå at det argumentet ikke har plass i en tråd om å stoppe innvandring blir bissart og vitner om et ønske om å "dekke opp" en del realiteter under påskudd av at det skal være rasisme.

 

Tar litt tid å bli vant til sannheten kanskje...

Lenke til kommentar
Innvandrer med ikke-vestlig bakrunn er stort sett de koseligste menneskene vi har i dette landet.

7393266[/snapback]

 

Jeg skal ikke skjære alle over en kam fordi jeg vet at veldig mange innvandrere er

ordentlige lovlydige mennesker, men av personlig erfaring kan jeg si at i ca 75%

av tilfellene kan man bytte ut koselige med utagerende, agressiv, hovmodig!

Noen synes sikkert det er koselig å bli angrepet av 10-20 personer med balltre fordi man ikke hadde blikket klistret til fortauet foran seg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Innvandrer med ikke-vestlig bakrunn er stort sett de koseligste menneskene vi har i dette landet.

7393266[/snapback]

 

Jeg skal ikke skjære alle over en kam fordi jeg vet at veldig mange innvandrere er

ordentlige lovlydige mennesker, men av personlig erfaring kan jeg si at i ca 75%

av tilfellene kan man bytte ut koselige med utagerende, agressiv, hovmodig!

Noen synes sikkert det er koselig å bli angrepet av 10-20 personer med balltre fordi man ikke hadde blikket klistret til fortauet foran seg. :thumbdown:

7395238[/snapback]

 

Det er veldig leit at du har opplevd slike angrep. Finnes ikke smilie på forumet som beskriver den tilstanden, som jeg gir tilbakemelding på.....lurer på hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, 75%?

 

Drøm videre.

7395275[/snapback]

 

For å ha det klart, mener 75% av mine personlige erfaringer med ikke vestlige innvandrere! :cool:

7395328[/snapback]

 

Lyst til å fortsette?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, 75%?

 

Drøm videre.

7395275[/snapback]

 

For å ha det klart, mener 75% av mine personlige erfaringer med ikke vestlige innvandrere! :cool:

7395328[/snapback]

For å ha det klart, av mine personlige erfaringer er 99,9% gode. Og jeg henger bare med utlendinger med ikke-vestlig bakrunn.

7395790[/snapback]

 

Høres passelig inkluderende ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...