Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

Tror mye av grunnen til at folk flest alikevel har et så positivt bilde av innvandrere er fordi at de som man faktisk kjenner til, de som integrerer seg, er de man kommer i kontakt med. Det er ingen som sier "faen han jævla naboen har ikke lyst til å være den nye bestevennen min". Slik er det med nordmenn også. Derfor er det først og fremst det positive som stikker frem. Om du ikke skulle være så uheldig å komme i veien for en av de andre da... hvilket jo skjer ganske ofte. Hvertfall her jeg bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror mye av grunnen til at folk flest alikevel har et så positivt bilde av innvandrere er fordi at de som man faktisk kjenner til, de som integrerer seg, er de man kommer i kontakt med. Det er ingen som sier "faen han jævla naboen har ikke lyst til å være den nye bestevennen min". Slik er det med nordmenn også. Derfor er det først og fremst det positive som stikker frem. Om du ikke skulle være så uheldig å komme i veien for en av de andre da... hvilket jo skjer ganske ofte. Hvertfall her jeg bor.

7374014[/snapback]

 

 

Nå tror jeg også at mye av ansvaret for en god integrering ikke ligger bare hos de som kommer hit, men også vi nordmenn som bor her har stor jobb akkurat her.

Det finnes mange utlendinger som heller da ikke har lyst til å integreres, nettopp fordi de ikke er velkomne her. Skepsisen hos oss nordmenn er enorm.

Lenke til kommentar

Det finnes mange utlendinger som heller da ikke har lyst til å integreres, nettopp fordi de ikke er velkomne her. Skepsisen hos oss nordmenn er enorm.

 

Nordmenn generellt er litt sjenerte. Så i det tilfellet tror jeg de holder seg for seg selv fordi de oppfatter oss som kalde og lite imøtekommende. Spørs om det ikke burde kurses i sosiale og kulturelle forskjeller.

Lenke til kommentar

En enkel løsning her blir å innføre begrensning på hvor mange barn innvandrerfamilier får lov til å ha. Omtrent som i Kina. La de få ett barn, og ferdig med det. Så sprer de seg ikke så jævlig som de gjør nå (med 40 unger i en 30 kvadrat meters leilighet på Tøyen). I tillegg så kan vi ta imot KUN flyktninger og ikke innvandrere. Det er flyktninger som trenger hjelpen og ikke de snylterne som tusler inn her.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

Ja, for guds skyld. La oss skrenke inn rettighetene deres. Loven skal være lik for alle.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Ja, for guds skyld. La oss skrenke inn rettighetene deres. Loven skal være lik for alle.

 

Med rettigheter kommer ansvar. Istedetfor å innskrenke rettighetene til de som trenger dem bør man gjøre det med de som misbruker dem.

7375755[/snapback]

Det der blir å se på ting alt for enkelt. For det første er det mange innvandrere som trenger disse rettighetene og som på ingen måte misbruker dem, for det andre finnes det nordmenn som misbruker dem og ikke trenger dem.

 

Hva med fattige folk? De er jo vitterlig høyt representert når det gjelder kriminalitet f.eks. Skal vi fjerne noen rettigheter for de også?

 

Det er en grunn til at vi har prinsipper som for eksempel at "loven skal være lik for alle" . Et prinsipp våre lover dessverre bryter med da den favoriserer kvinner ut i fra likestillingsloven.

Lenke til kommentar

I USA har man sluttet med konstantstøtte da det hovedsakelig resulterte i gigantisike fattige familier; de levde enkelt og greit av pengene de fikk for å ha unger - No kidding.

 

Jeg støtter altså fjerningen av kontantstøtten helt, man kan bare få penger fra staten til ungene om man har de i barnehagen. Jeg tror dette tiltaket vil få flere muslimske kvinner og barn ut av sine hi.

 

Det rare er at f.eks FRP vil ha kontantstøtten òg full barnehagedekning, mens SV vil ha vekk hele kontantstøtten. Ikke at jeg noen gang kommer til å stemme SV.

Lenke til kommentar
En enkel løsning her blir å innføre begrensning på hvor mange barn innvandrerfamilier får lov til å ha. Omtrent som i Kina. La de få ett barn, og ferdig med det. Så sprer de seg ikke så jævlig som  de gjør nå (med 40 unger i en 30 kvadrat meters leilighet på Tøyen). I tillegg så kan vi ta imot KUN flyktninger og ikke innvandrere. Det er flyktninger som trenger hjelpen og ikke de snylterne som tusler inn her.

 

Takk for meg.

7374217[/snapback]

Snylterne som tusler inn her? Jeg bor vegg i vegg med en av disse snylterne. Han utdanner seg til å bli ingeniør på NITH, der han får gode karakterer.. Skammelig av deg å komme med slike etnosentriske utspill her.

 

KUN flyktninger? Hva med den nødvendige arbeidsinnvandringen landet vårt faktisk trenger? Eller mente du kanskje ikke de hvite innvandrerne, bare de som kommer fra Afrika og Asia?

 

Vi skal regulere hvor mange barn de får? Ja, det hørtes smart ut! Det gjør de jo i Kina og greier. En nasjon ofte omtalt som selve hjørnesteinen blant verdens menneskerettighetsvennlige nasjoner... Det er hårreisende at du i det hele tatt kan finne på å si slike ting. Dette er et tiltak som bare en menneskerettighetsfiendtlig stat praktiserer, og det med god grunn. Dette ville kanskje passet inn i Nazi-Tyskland men hører på ingen måte hjemme i dagens Norge og det burde vite utmerket godt.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

Dette er det dummeste jeg har hørt? Innskrenke rettighetene til innvandrere? Ja, da kommer de sikkert til å like seg her.

 

Etter min mening oser det rasisme av innleggene dine. Er dette tilfelle?

Lenke til kommentar
En enkel løsning her blir å innføre begrensning på hvor mange barn innvandrerfamilier får lov til å ha. Omtrent som i Kina. La de få ett barn, og ferdig med det. Så sprer de seg ikke så jævlig som  de gjør nå (med 40 unger i en 30 kvadrat meters leilighet på Tøyen). I tillegg så kan vi ta imot KUN flyktninger og ikke innvandrere. Det er flyktninger som trenger hjelpen og ikke de snylterne som tusler inn her.

 

Takk for meg.

7374217[/snapback]

Hva er så galt med at de får to-tre barn?

 

Vil du ikke ha sånn skitten svart/brun/gul hud her i landet? (ironisk)

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

Dette er det dummeste jeg har hørt? Innskrenke rettighetene til innvandrere? Ja, da kommer de sikkert til å like seg her.

 

Etter min mening oser det rasisme av innleggene dine. Er dette tilfelle?

7380633[/snapback]

 

Nja.. Er det rasistisk hvis vi innfører regler som gjør at innvandringen (gjennom f.eks henteekteskap) fra enkelte land begrenses? Er ikke det fornuftig? Er det en menneskerettighet å få hente ektefelle fra "hjemlandet"? Da kan de vel like greit bosette seg der, hvor de tross alt har mest tilhørighet.

Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

 

Får jeg spørre deg HVORDAN du klarer å drasse Islam inn i denne tråden også? Gratulerer.

 

Vi diskuterer INNVANDRING, ikke anti-muslimske holdninger (noe du alltid kommer med i omtrent alle tråder du poster i). Vi har fått din mening om Islam for lenge siden og vi trenger ikke å bli stadig mint på det.

 

Forøvrig, den norske ordningen er tilpasset Islam? Hvor har du fått det fra? Det er ingen ordninger jeg finner i lovbøkene som sier det. Norge er et fritt land der kvinner og menn kan ta t-banen så mye de bare orker, så fremt de kjøper billetter. Det er mennene som innskrenker disse mulighetene, og det har ikke noe med Islam å gjøre.

Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

Dette er det dummeste jeg har hørt? Innskrenke rettighetene til innvandrere? Ja, da kommer de sikkert til å like seg her.

 

Etter min mening oser det rasisme av innleggene dine. Er dette tilfelle?

7380633[/snapback]

 

Nja.. Er det rasistisk hvis vi innfører regler som gjør at innvandringen (gjennom f.eks henteekteskap) fra enkelte land begrenses? Er ikke det fornuftig? Er det en menneskerettighet å få hente ektefelle fra "hjemlandet"? Da kan de vel like greit bosette seg der, hvor de tross alt har mest tilhørighet.

7381203[/snapback]

 

Det var ikke det han diskuterte.. Les posten før du svarer.

Lenke til kommentar
Bedre ville vært å innskrenke enkelte av deres rettigheter. F.eks gjøre det umulig for innvandrere å hente ektefelle i utlandet, og stille større krav til sykepenger, uførepensjon, barnetrygd, kontantstøtte osv.

 

Problemet er at den norske ordningen er skreddersydd for islam. Kjerringene holdes hjemme, samme med ungene, mens gubbene kjører taxi, baker pizza, selger kebab, kjører tbane eller dasser rundt på klubber og cafèer med sine landsmenn.

 

Hvordan tror SV, AP osv. egentlig at disse kvinnene og barna skal integreres? Mennene ønsker jo stort sett ikke å integrere seg. De har det jo kjempefint. Full kontroll på alt. Masse penger.

7375472[/snapback]

Dette er det dummeste jeg har hørt? Innskrenke rettighetene til innvandrere? Ja, da kommer de sikkert til å like seg her.

 

Etter min mening oser det rasisme av innleggene dine. Er dette tilfelle?

7380633[/snapback]

 

Nja.. Er det rasistisk hvis vi innfører regler som gjør at innvandringen (gjennom f.eks henteekteskap) fra enkelte land begrenses? Er ikke det fornuftig? Er det en menneskerettighet å få hente ektefelle fra "hjemlandet"? Da kan de vel like greit bosette seg der, hvor de tross alt har mest tilhørighet.

7381203[/snapback]

 

Det var ikke det han diskuterte.. Les posten før du svarer.

7385129[/snapback]

 

Handlet ikke første avsnittet i guardianpegasus sin post bla. om henteekteskap?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...