Gå til innhold

stopp invandringa nå!


Anbefalte innlegg

83% av ikke-vestlige innvandrere stemmer rødt.

 

7286370[/snapback]

 

Kilde..?

 

Gjelder dette for Norge..?

 

Hva er "rødt"..?

Er det ikke-kristent (KRF), ikke-USA-vennelig (FRP), ikke-for-de-rike (Høyre) og ikke-for-bonde (Venstre) -partier de stemmer på -- eller stemmer de på Rød Valg-Allianse..?

7290828[/snapback]

Har vanskelig for å tro at 83% av de ikke-vestlige innvandrene stemmer på et parti (frp) som vel sende dem hjem.

7291089[/snapback]

 

Når han sier rødt mener han vel AP! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor mange stemmer FrP hadde hatt hvis de ikke hadde snakket om innavndringspolitikken hver eneste bidige dag.

7293777[/snapback]

Like mange som nå, ettersom man ikke snakker om innvandringspolitikken hver eneste bidige dag. :shrug:

 

Jeg lurer på hvor mange stemmer SV hadde hatt om de ikke snakket så mye om å skattelegge de som har mest. :)

Lenke til kommentar

Kan de ikke bare komme? Greit, hvis de KAN hjelpes på en fornuftig måte der de kommer fra, så seff, GJØR DET, men hallo??

de ER bare mennesker, akkurat som du och jag. de er levende vesner som har behov for akkurat det samme som oss.

Å hvis de ikke kan få det der de kommer fra, bør Norge, som det velstående landet det er, ta i mot folk som trenger hjelp.

Bare tenk på alle Nordmennene som stakk til USA på 1900-tallet, de har også "egne ghettoer", som du kaller det så fint.

Jeg har heller ingen interesse av at norge snart blit kalt Norgistan, Norge skal ikke på noen måte bli noe annet enn Norge, men tenk på HVORFOR de er her? På søndagstur? Nei, de flykter fra et samfunn som det ikke lenger går ann å leve i. Ville du likt å ha en Mr. Selvmordsbomber som nabo, kansje??

Nei, jeg synes ikke det er rett å jage alle innvandrerne på dør.

Greit,de som ikke kan respektere Norges lover og regler, STIKK!, men de som faktisk prøver å starte på nytt å ha et godt liv her i norge, la dem bli. :)

Å de er det faktisk veldig mange av :)

 

vi kan ikke bare sende dem tilbake til all den krigen og elendigheten de kommer fra, for det er umenneskelig :no:

Endret av sausenebbe
Lenke til kommentar

Nei. Jeg har ikke lyst på en "Mr. Selvmordsbomber" så nabå, altså, jeg stemmer ikke rød/grønt.

 

"Nei, de flykter fra et samfunn som det ikke lenger går ann å leve i." Aha. Så hva med resten? Hva med resten av samfunnet? Hva med å bruke mer oljepenger på konstruktiv u-hjelp?

 

USA er forøverig et nybyggersamfunn. Vil du at vi skal bli kolonisert av andre?

 

"Gratulerer med ditt første innlegg sausenebbe, det var mye sunn fornuft i det du skrev." Et forsøk på å bli dimitert?

Lenke til kommentar
vi kan ikke bare sende dem tilbake til all den krigen og elendigheten de kommer fra, for det er umenneskelig  :no:

7295535[/snapback]

 

Det er jo millioner som lider hver eneste dag. Hvorfor hjelper vi ikke flere av disse med å komme hit? Tror du de som lider mest klarer å komme seg rundt halve jorda sånn uten videre? Det er vel ikke så mye som tyder på at det blir mindre lidelse av at vi gir noen få opphold her.

Lenke til kommentar

Men målet er da slettes ikke arbeidsinnvandring, guardianpegasus. Tvert imot, vi har innvandringsstopp her i landet

 

Ikke arbeidsinnvandring? Hvor mange svensker, dansker, briter, tyskere, polakker, og andre er kommet til norge kun pga. arbeid de siste årene?

 

Hva er "rødt"..?

 

Sosialistisk. Hovedsakelig AP, SV og RV.

 

Å hvis de ikke kan få det der de kommer fra, bør Norge, som det velstående landet det er, ta i mot folk som trenger hjelp.

 

Ja, for en fantastisk idè! La oss ta imot milliarder av trengende som formerer seg som kaniner og kjøre vårt eget samfunn, som er et av de få fungerende i verden, rett i grøfta, istedet for å eksportere våre verdier og systemer ut i verden! Så går absolutt HELE verden til helvete, istedetfor bare 90%!

 

Jeg har heller ingen interesse av at norge snart blit kalt Norgistan, men tenk på HVORFOR de er her? På søndagstur? Nei, de flykter fra et samfunn som det ikke lenger går ann å leve i.

 

Det er hovedsakelig ikke trengende mennesker som kommer til norge på FN kvote. Mer enn 90% ødelegger ifølge politiet sine egne identifikasjonspapirer og kommer uten eller oppgir falsk informasjon. Hvordan tror du forresten de finansierer en flybillett på mange tusen kroner?

 

Ja til innvandring av folk som deler våre verdier og ønsker å ta del i samfunnet. Nei til opportunister, terrorister og kolonister.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Noen som er enige/uenige?

 

ps. stem frp

7256638[/snapback]

 

Enig.

Hvorfor skal de komme hit til Norge å si: "Å, jeg har det fælt i hjemlandet mitt!", noe de sikkert har, og så komme hit og bare drive med vold så vi får det fælt?

 

Jeg mener heller ikke å ta alle innvandrere i samme bås, for det er jo noen som er normale, men jeg liker ikke de som tror de er så utrolig tøffe og skal bare drive i gjenger og drive med vold og kriminelle ting.

 

Tror vi må bli strengere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...