levlex Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En ny versjon av EDGE vil gi vanlige mobilbrukere hastighet på opptil 1 Mbps, og det i det gamle GSM-nettet. Les mer Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vil dette fungere på alle EDGE telefoner ? eller må man ha telefoner med støtte for Evelved EDGE? vil det f.eks være nok med en software oppdatering på telefonene også ? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) fordømt godt spørsmål royrov. skal bli spennende det her. tror jeg kjøper meg en SE Z710 og håper det er programvare som trengs på mobilen også hmm, kan det være at dem ikke er totalt blåst i telenorledelsen likevel? viste dem at det her var rett rundt hjørnet tro? Endret 10. november 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vil dette fungere på alle EDGE telefonerGarantert ikke. Nyere EDGE-telefoner støtter klasse 10 EDGE, du vil trenge en mobil med en høyere EDGE-klasse for E-EDGE. Skulle nye mobiloperatører satse på oppgraderte GSM-nett med Evolved EDGE kan det bety at 3G i verste fall vil bli nærmest ubrukelig, siden du uansett oppnår bedre datahastigheter i GSM-nettet.Vågal påstand. Mulig dere har glemt EDGEs store svakhet, nemlig manglende støtte for data og teletrafikk samtidig. Bruker du for eksempel en Live Messenger-klient på en EDGE-mobil kan en samtale føre til at melding (i messenger) uteblir. Andre tjenster som opplysningsprogrammet som søker opp ukjente nummer mens det ringer vil heller ikke fungere. Allikevel, E-EDGE virker lovende - ja, kanskje nødvendig i Norge. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 men så kan jo spør om en egentlig trenger en egen taleforbindelse lengre. ip-telefoni for alle penga Lenke til kommentar
Berntzen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg tipper neppe at Telenor vil oppgradere foreløbig ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg