Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Ser nok ut til at absoluttspil.no ikkje har sendt spillet til meg i dag, ingen bekreftelse på mail enda ihvertfall. Håper bare eit mirakel skjer i morra.

 

Det er nok sendt, jeg fikk beskjed om at de hadde fått inn GoW på lager og at det ble sendt i dag. Det var klokka 15:29.

7286048[/snapback]

 

Får håpe du har rett, eg var nemlig lovet å få denne tilsendt på dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wahu! Da var GOW og COD3 shipped fra videgamesplus.

Noen som vet ca. hvor lang tid en pakke bruker fra Canada til la oss si f.eks. Bergen? :)

7286381[/snapback]

Min GOW ble sendt forrige torsdag og lå i postkassen min her på Landås igår :) Tar altså i underkant av en uke.

 

Edit: Den ble sendt på torsdagen, ikke onsdag som jeg først skrev.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Whoo. Mail fra cdon.no klokka 1940 ikveld:

 

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3

hverdager

 

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 3004527 Xbox 360 - Gears of War Limited Collector's Edition

--------------------------------------------

 

Helga er reddet! :)

Lenke til kommentar
Alt dette er vel egentlig off-topic, men likevel: Greia er vel at folk er forskjellige rett og slett. Likte ikke Half-Life 2 i det hele tatt selv - gikk så fantastisk lei av å drepe zombier som så helt like ut og som kom med helt like stønn etterhvert (i Ravenholm da) at jeg rett og slett ikke gadd mer.

7285364[/snapback]

 

Nå skal det sies at Locust heller ikke kommer i flere forskjellige varianter. De er stort sett like alle sammen. Når snakker jeg utifra det jeg har spilt og lest i omtaler.

7285385[/snapback]

 

Igjen, forsåvidt off-topic, men likevel: har ikke spilt spillet selv, og det kan godt være at man treffer på mange locusts som ser rimelig like ut. Men zombiene i HL2 ass... jeg skjønner det fortsatt ikke. Satser på at locust-gutta er langt morsommere å slåss mot, da skal jeg nok klare å lide meg gjennom noen automatgeværsalver... ;)

Lenke til kommentar
Ser nok ut til at absoluttspil.no ikkje har sendt spillet til meg i dag, ingen bekreftelse på mail enda ihvertfall. Håper bare eit mirakel skjer i morra.

 

Det er nok sendt, jeg fikk beskjed om at de hadde fått inn GoW på lager og at det ble sendt i dag. Det var klokka 15:29.

7286048[/snapback]

 

Får håpe du har rett, eg var nemlig lovet å få denne tilsendt på dagen.

7286228[/snapback]

Jau, dei lovde meg òg at spelet ville bli sendt igår.

No er det make-or-break for min vidare framtid hos Absoluttspill.no :)

Lenke til kommentar
Wahu! Da var GOW og COD3 shipped fra videgamesplus.

Noen som vet ca. hvor lang tid en pakke bruker fra Canada til la oss si f.eks. Bergen? :)

7286381[/snapback]

Min GOW ble sendt forrige torsdag og lå i postkassen min her på Landås igår :) Tar altså i underkant av en uke.

 

Edit: Den ble sendt på torsdagen, ikke onsdag som jeg først skrev.

7286416[/snapback]

 

Har dere bestilt før fredag så ja, etterpå så...nei :whistle:

Monday, November 13, 2006Monday, November 13, 2006

Shipping Notice

 

Attention all customers. Orders that were placed late friday November 10th - Nov 13th will be shipping on Tuesday November 14th. This is due to a postal holiday here in Canada for Rememberance day.

 

Sorry for any inconvenience caused.

Lenke til kommentar

Ser ut til at vi og absoluttspill.no har blitt blodeid av MS:

 

 

 

Hei,

 

Nå har jeg en skikkelig dårlig nyhet å komme med.:(

Microsoft har skikkelig satt oss og andre i baret nå.

De coll.edt. som vi i hvert fall hadde blitt lovet til release har nå blitt bekreftet at de ikke kan leveres.

Dette fikk vi beskjed om for 15 min. siden.

 

De har godtatt å ta i mot bestillinger på GoW coll.edt., men har nå godt ut å sagt at de ikke kan levere de alikevel.

 

Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

 

Har ingen annen info en det Microsoft forteller. Vet ikke om andre har fått coll.edt., men det er i alle fall denne forklaringen vi får.

 

Er selvfølgelig fryktelig lei oss for at dette skjer, og at det går utover dere som våre kunder.

Det gjør det veldig vanskelig for oss å drive på en riktig måte når de "store" bare overser spesialister som oss.

Er forsåvidt første gang det har skjedd oss, men da måtte det selvfølglig være Microsoft.

 

Vi har blitt lovet som kompensasjon, GoW t-skjorter til dere som har blitt lovet coll.edt.

 

Samtidig vil vi også gi dere en rabattkode på 100,-, slik at dere kan kjøpe GoW vanlig versjon til en rimelig penge. Rabattkoden er ikke noe Microsoft kompenserer for, men noe vi tar på egen kappe.

 

Håper dette hjelper.

 

Gi tilbakemelding på hva dere ønsker.

 

 

 

 

Eg holder nesten på å grine her eg sitter no. Dette skulle jo ikkje skje. Og hellvettes Spaceworld. :realmad:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Forbanna ubrukelig at Spaceworld, min personlige definisjon på ordet "møkkasjappe" er de som får C-Edition.

 

Veldig skuffende av MS det her!

 

 

God nyhet for meg som endret ordren til en vanlig utgave:

 

"Hei, Mr. X ,

 

Status på din ordre nr. 4461 er endret.

 

Kommentar til din ordre:

Grunnet tekniske problemer fikk vi ikke sendt mail til alle kundene i går.

 

Ordren din ble sendt fra oss 14.11-06"

 

Tror med andre ord at spillet er i mine hender i dag :)

Lenke til kommentar
Ser ut til at vi og absoluttspill.no har blitt blodeid av MS:

 

 

 

Hei,

 

Nå har jeg en skikkelig dårlig nyhet å komme med.:(

Microsoft har skikkelig satt oss og andre i baret nå.

De coll.edt. som vi i hvert fall hadde blitt lovet til release har nå blitt bekreftet at de ikke kan leveres.

Dette fikk vi beskjed om for 15 min. siden.

 

De har godtatt å ta i mot bestillinger på GoW coll.edt., men har nå godt ut å sagt at de ikke kan levere de alikevel.

 

Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

 

Har ingen annen info en det Microsoft forteller. Vet ikke om andre har fått coll.edt., men det er i alle fall denne forklaringen vi får.

 

Er selvfølgelig fryktelig lei oss for at dette skjer, og at det går utover dere som våre kunder.

Det gjør det veldig vanskelig for oss å drive på en riktig måte når de "store" bare overser spesialister som oss.

Er forsåvidt første gang det har skjedd oss, men da måtte det selvfølglig være Microsoft.

 

Vi har blitt lovet som kompensasjon, GoW t-skjorter til dere som har blitt lovet coll.edt.

 

Samtidig vil vi også gi dere en rabattkode på 100,-, slik at dere kan kjøpe GoW vanlig versjon til en rimelig penge. Rabattkoden er ikke noe Microsoft kompenserer for, men noe vi tar på egen kappe.

 

Håper dette hjelper.

 

Gi tilbakemelding på hva dere ønsker.

 

 

 

 

Eg holder nesten på å grine her eg sitter no. Dette skulle jo ikkje skje. Og hellvettes Spaceworld. :realmad:

7288973[/snapback]

Tragisk av Microsoft. Hvorfor har Spaceworld enerett på Collectors Edition? Jo, fordi de er så jævla dyre og VET at det vil selge på Spaceworld uansett pris.

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å sete min for hos noen Spaceworld..ikkje at eg har gjort det så mye før heller..men hellvette altså. Må vi da avbestille ordren vår no, og bestille vanlige utgaven? Eller blir denne endringen automatisk gjort av absoluttspill.no? Har ikkje fått svar på mailen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...