Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skjønner ikke helt hvorfor folk går bananas.

Ja det er bra, men ikke det beste ever. Half Life 2 feks har like bra grafikk, og bedre gameplay i mine øyne, og ikke minst mye lenger gameplay.

GeOW runder man på under 6 timer.

 

Etter det blir man litt lei. Prøvde meg på hardcore, og det eneste som var vanskeligere var at monsterene traff hele tiden, så man måtte sitte lengre i cover.

Det var ikke fler monstre, eller en følelse av å være "overwhelmed" som er det store negative ved dette spillet.

Det blir nesten bare: sitt i dekning, pop out and shoot, skadet!, sitt i dekning.

Ingen store gameplay skills er nødvendig.

7284893[/snapback]

 

Alt dette er vel egentlig off-topic, men likevel: Greia er vel at folk er forskjellige rett og slett. Likte ikke Half-Life 2 i det hele tatt selv - gikk så fantastisk lei av å drepe zombier som så helt like ut og som kom med helt like stønn etterhvert (i Ravenholm da) at jeg rett og slett ikke gadd mer. Og de derre facehuggerne da... mulig det bare er meg, men jeg syns bare de var irriterende. Likevel: folk flest likte det, og hva skal jeg si til det? Ingenting. Sånn er det bare (selv om jeg ikke skjønner det).

 

Når det gjelder Gears of War, så har jeg ikke spilt det ennå. Derfor kan jeg egentlig ikke uttale meg i det hele tatt. Men art-stilen og lydene og hele konseptet med store, breiale space marine-typer som slakter ikke-helt-out-there-aliens tiltaler meg i utgangspunktet veldig. Ut fra det jeg har lest om spillet (særlig i intervjuer med Cliffy B, designeren), virker det også som de har prøvd å bygge inn noen fornuftige idéer.

 

Jeg vil at spill skal være pene, enkle, og fremfor alt ekstremt spillbare. Det tror - TROR - jeg Gears er, og derfor ser jeg personlig (merk!) frem til det ihvertfall. Mulig jeg blir skuffet, men det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Alt dette er vel egentlig off-topic, men likevel: Greia er vel at folk er forskjellige rett og slett. Likte ikke Half-Life 2 i det hele tatt selv - gikk så fantastisk lei av å drepe zombier som så helt like ut og som kom med helt like stønn etterhvert (i Ravenholm da) at jeg rett og slett ikke gadd mer.

7285364[/snapback]

 

Nå skal det sies at Locust heller ikke kommer i flere forskjellige varianter. De er stort sett like alle sammen. Når snakker jeg utifra det jeg har spilt og lest i omtaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøper spillet på Elkjøp, så plukker jeg med meg Tony Hawk's Project 8 i samme slengen, betaler ikke 200 spenn ekstra for å ha det noen dager tidligere. COD3 vil nok klare å holde meg opptatt frem til Fredag ;)

Lenke til kommentar
Ser nok ut til at absoluttspil.no ikkje har sendt spillet til meg i dag, ingen bekreftelse på mail enda ihvertfall. Håper bare eit mirakel skjer i morra.

 

Det er nok sendt, jeg fikk beskjed om at de hadde fått inn GoW på lager og at det ble sendt i dag. Det var klokka 15:29.

7286048[/snapback]

 

Da har du vel fått bekreftelse på mail ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...