BlastyTrasty Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 GODE NYHEITER FRÅ ABSOLUTTSPILL.NO Hei igjen, Takk for linkene. Skal kikket på de når pakkingen er ferdig. Nå går jeg også i "pakkemodus" på GoW. Spillet kom akkurat inn. Mvh Jørn-Rudi Eg sendte han et par linkar til innlegg her på diskusjon.no - der diverse brukarar har skrytt øve butikken. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Offesielt i salg siden 10nov ? pisspreikSpaceworld i trondheim opererer med 17 nov som offesiell dato, man skal ha "release party" den 16 nov hvor man begynner å selge klokken 24:00, med "premie" til de som kjøper. Problemet er butikkene i utkant-norge som har udugelige medarbeidere som begynner å selge en uke før de skal 7276056[/snapback] Lurer på om den premien forsvarer prisforskjellen Spaceworld kontra Elkjop? Tviler, men sikkert verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Har ikke fått svar ifra Zailor enda, men synes det er litt synd hvis jeg ikke får kjøpt meg Limited CE. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Offesielt i salg siden 10nov ? pisspreikSpaceworld i trondheim opererer med 17 nov som offesiell dato, man skal ha "release party" den 16 nov hvor man begynner å selge klokken 24:00, med "premie" til de som kjøper. Problemet er butikkene i utkant-norge som har udugelige medarbeidere som begynner å selge en uke før de skal 7276056[/snapback] Lurer på om den premien forsvarer prisforskjellen Spaceworld kontra Elkjop? Tviler, men sikkert verd å sjekke ut. 7282202[/snapback] Spaceworld 649 eller 699!. Elkjøp 399!! Valget er vel enkelt.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Et eklusiv frontdeksel kan jo muligens forsvare forskjellen? Om det skulle være premien, da vell og merke. Uansett så går jeg nok for Elkjøp ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Hurra nok ein gang for absoluttspill!! Salige nyheter, og onanerbart å få det bekreftet. Herlige Galland! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 da har dere det nok imorgen da 2 dager før rls er jo greit det og Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Komplett har den inne på lager nå. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 da har dere det nok imorgen da 2 dager før rls er jo greit det og 7282596[/snapback] Ein får jo håpe det! Isåfall blir torsdag ein TUNG dag på jobb! :!: Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Isåfall blir torsdag ein TUNG dag på jobb! :!: 7282921[/snapback] Huff, derfor jeg satser på at CE ikke kommer i postkassa før fredag egentlig. Kan bli en lang dag på jobb hvis ikke :!: Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 På ordrestatusen min fra Absoluttspill står det fremdeles "venter på varer". Håper spillet er sendt og at ordrestatusen bare ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Samme her. Burde vel være sent ut hvis de fikk varene tidligere i dag Lenke til kommentar
vollta Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh mine kontakter svikter aldri! nå har jeg siden i går presis kl 1030 sittet og spillt GOW! Og jeg lover dere folkens det her er det kuleste,blodigste,feiteste, mest testo-fyllte spillet jeg har prøvd ass og collecors edition boxen er rå-feit! jeg var også å hentet ett par kopier til noen av vennene mine i dag.. så nå kan dere misunne meg! hehehehe.. for de non-believers der ute så er gamertagen min: vollta Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 ordren min på absolutt spill er nå "klar for sending" YEAH Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Posten går vel i 16 tida. Så Absoluttspill.no har forhåpentligvis sendt ut spela no. Og då har me det mest sannsynleg i morgon! Steikji sild no gleda eg meg! Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Min også! Postbudet bør virkelig gjøre en god innsats å få dette spillet levert fort som f. Call of Duty ble sendt tidligere i dag, så klarer meg nok med det frem til Gears lander i postkassa. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Noen som har mottatt bekreftelse på at det er sendt? Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Nah, fremdeles ikke bekreftet sendt. Får vel ikke sendt det ut før i morgen da, regner jeg med. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Sendt i dag, fra Absolutt spill. Fikk en e-post i sted Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Og plutselig følte eg meg EMO 2k6 og ingen bry seg om meg. Ingen sendings bekreftelse fra asolutt ihvertfall Håper på ein åpenbaring og forsinking i e-post systemet deres Endret 14. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå