Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Offesielt i salg siden 10nov ? pisspreik

Spaceworld i trondheim opererer med 17 nov som offesiell dato, man skal ha "release party" den 16 nov hvor man begynner å selge klokken 24:00, med "premie" til de som kjøper.

 

Problemet er butikkene i utkant-norge som har udugelige medarbeidere som begynner å selge en uke før de skal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
egentlig syns jeg det er litt merkelig at de setter release til 17nde hvis alle butikkene har fått det inn en uke før. da syns jeg de likesågodt kunne satt den noen dager før.

7276068[/snapback]

 

Eller gjort som amerikanerene og solgt det når det kom inn. Men den gang ei. Så mye for den STOOORE emergence Day!

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
TST: Gears of War har vært i salg offisielt siden fredag. Det er med andre ord ikke spesielt vanskelig å få tak i spillet lenger, og emnet i denne tråden har dermed utspilt sin rolle.

7276056[/snapback]

 

I følge moderator er dette tilfelle og de fleste av oss har alt spillet! :ohmy:

7276075[/snapback]

Trakk tilbake mitt utsagn nå, og åpnet den andre tråden igjen. Jeg blingset litt i forbifarten. Beklager :-)

 

Gears of War slippes ikke før fredag som kommer, 17. november (noe de fleste naturligvis vet fra før).

Lenke til kommentar

Release datoen er 17.november.

 

Grunnen til at noen har fått det før, inkludert meg, er at noen expert butikker satt det ut i hyllene når de fikk det inn grunnet en missforståelse, de som gjorde det har enten solgt ut alle, eller tatt det bort igjen. Så da var det noen få heldige som fikk tak i det.

 

Snakka med en på Expert i ski (en kompis av meg måtte bytte sitt for det var noe galt med) og det var i allefall det han sa, nesten så han nekta å gi ut ett nytt ett, men det gikk greit.. :D

Lenke til kommentar
Noen som veit om Zailor har sendt ut spillet? De har fjernet det ifra sidene demmers, og jeg har ikke fått verken en mail på at de har sendt det eller ikke.

 

Derfor jeg lurer, er pga. at da 619,- som ble holdt tilbake etter VISA betalingen, har gått tilbake som tilgjengelig kreditt.

7281886[/snapback]

 

Visst beløpet ikke lengre er resevert, så kan det tyde på at de har kansellert ordren.

Svakt dersom dette skjer uten at kunden får noen som helst forklaring på saken...

 

Keep us posted.

Lenke til kommentar
Hei igjen Christer,

 

Litt sen tilbakemelding denne gangen.

Men er veldig mange henvendelser nå.

Ser ut som om spillet kommer inn om et par timer

Da shipper vi i dag.

 

Bør være god klaring for den 17. da.:)

Trenger vel ikke å være "nerd" for å spille Gears of War, da.:) Det er jo steintøft.

 

Mvh

Jørn-Rudi

Dette er frå Absoluttspill.no - ser ut som det kan ordna seg! :D

Lenke til kommentar

Dette er frå Absoluttspill.no - ser ut som det kan ordna seg! :D

7281987[/snapback]

 

Kan eg få ta på deg?

 

Akkurat ferdig på jobben, setter meg ned på maskina her for ein pust i bakken før eg hopper i dusjen, så leser eg dette.

 

Da spiller eg GeOW i morra den veldige dag, hurra for spillegalskapen og måtte den sitte i meg i mange år enda :love:

Lenke til kommentar
Jeg må ha spillet før på freddan, kommer en kompis og vi skal game 24\7 til søndag :)

GeOW !! ! ! !

7282004[/snapback]

Stemmer, ein kompis har allerede tatt å 'flytta inn' til meg. haha!

Blir ei hard helg! Stua mi ser rimelig high-tech ut no. Me har akuratt samme TVen, og begge står på stuebordet, attmed kvar TV står ein XBOX 360 klar for GOW. :D

 

 

Dette er frå Absoluttspill.no - ser ut som det kan ordna seg! :D

7281987[/snapback]

 

Kan eg få ta på deg?

 

Akkurat ferdig på jobben, setter meg ned på maskina her for ein pust i bakken før eg hopper i dusjen, så leser eg dette.

 

Da spiller eg GeOW i morra den veldige dag, hurra for spillegalskapen og måtte den sitte i meg i mange år enda :love:

7282077[/snapback]

Haha, fint :D

Hvis dei send spelet ut idag, har me det mest sannsynleg imorgon! Dette er jo heilt supert! :D Kompisen jobbar lange dagar fram til fredag - så då treng eg nokon andre å ta litt coop med ;) Stillar du Mala? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...