Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Ganke mange som sier lignende ting om spillet. Greit, men kort og ikke særlig fristende å spille om igjen etter man har rundet det. Går nok for Call of Duty 3 når PS3 kommer ut.

 

Er ikke det temmelig opplagt da siden du ikke har planer om å skaffe deg en 360 og GoW ikke kommer til PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske fatalt å sammenligne med modellene i Half-life 2 når det er det eneste med Half-life 2 som ser noenlunde bra ut. Og kan bekrefte at modellene i GoW ser mye bedre ut enn de i Half-life 2. Animasjoner og alt er på et helt annet nivå.

 

En liten gladmelding til de som ikke har HD-tv er at spillet ser fantastisk, overaskende bra ut på vanlig bilderørstv. 10 ganger klarere og renere enn alt annet jeg har prøvd på vanlig tv. Til og med knøttliten skrift er helt lesbar.

 

Synes spillet er helt villt artig, jeg og kommer til å spille gjennom coop hvertfall 1 gang til for prøve siste vanskelighetsgrad. :love:

Lenke til kommentar

Jeg klarte nesten å få tak i en kopi av spillet i en expert butikk.. Men en mann som tydeligvis hadde litt peiling dukka opp.. :p Han fikk en uhyggelig streng tone.. Så nå har jeg offisielt gitt opp, får heller smøre meg med tolmodighet og vente til fredag.. Satser på at jeg får det for 399 på el-kjøp.. :)

Lenke til kommentar

Da er du i såfall ufattelig rask.

 

Jeg skjemmes faktisk nå. :) Kompis tok med modda boks over så vi kunne teste litt GoW. Ble mer enn bare testing gitt. :p 9 Timer i strekk med GoW. :cry:

 

Dette var coop på hardcore difficulty. Og må si at jeg har virkelig lyst til å spille gjennom igjen på Insane når jeg kjøper det selv. Helt hinsides bra. Synes campaignen var lengre enn i lignende spill jeg har prøvd. Et av kapitlene var relativt kjipe og da vi trodde dette var det siste så ga det ikke akkurat mersmak, men det tok seg så hinsides opp mot slutten at det var nesten så vi tok Insane på sparket også. :love:

 

Flyten i spillet er topp, grafisk er det det beste man finner per dags dato, storyen er ikkeeksisterende (som om det har noe å si. :D), feel'en er spot on og det er mer enn nok variasjon både i fiender, våpen, områder og oppdrag til at det aldri ble kjedelig.

 

Nå må jeg legge meg slik at tiden til den 17. går raskere. :thumbup:

 

Og for å si det igjen. Synes nesten det ser like bra ut på min gamle biledrørstv som på lcdskjermen. Aner ikke hvordan de har fått det til, men det er helt konge. :p

Lenke til kommentar
Er jo ikke alle som selger spill til over 600,- heller...og de fleste xbox360spill betaler nok davidh en del mer enn 300,- for. Med mindre han har momsfritak på handlinga si.

7266746[/snapback]

Jobber i hovedlageret til Expert Norge, så får det meste til innkjøpspris. Ga omtrent 300-350 for spilla jeg har kjøpt hittil. Inkludert CoD3/Gears of War.

Lenke til kommentar

Jeg synes at dere burde respektere at butikker gidder å selge spillet til dere før release, og hvis dere vil har spill før release i framtiden, er det lurt å ikke nevne butikkene på offentlige forum.. Jeg foreslår heller PM, og dere kan heller spørre etter PM i denne tråden. Det er sikkert noen som kommer til å si ifra som leser denne tråden, og de har allerede mye å gå på. Jeg synes også det er teit med så sein release etter at spillet kommer på lager, men sånn er det dessverre bare..

Lenke til kommentar

Det blir jo her hevdet av moderator at GOW har vært offesielt i salg i Norge siden fredag 10 nov. Ergo trenger ikke butikkene holde på spille til fredag 17 nov. Derfor er det et mysterium for meg hvordan det har seg at 100 av mine venner på friendslisten ikke har spillet enda og ingen her på forumet har sagt at det har kjøp spillet i butikken. Ja, uten at det har blitt gjort i det stille under bordet. Altså er det ingen butikker som etter hva jeg vet selger spillet. Dette til tross for at releasen var for 3 dager siden? Skjønner ingen ting her. ikke lov å ha tråder om hvor man får tak i spillet en gang siden release på spillet var for 3 dager siden. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...