Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet har release 17 november. Det er det en grunn til. Ingen butikker med respekt for seg selv driter i release-datoer. Dessuten blir butikker som selger spill før release ofte rapportert, noe som i sin tur kan føre til at butikken enten ikke får spill av distributør eller at spillene komer tidligst dagen før release.

7260943[/snapback]

 

Det kommer alltid noen her, som du nå, og sier at butikkene som selger før utgivelsesdatoen blir rapportert og straffet, men jeg syns jeg ser de samme butikkene selge spill før datoen for hvert eneste storspill som kommer ut? Så jeg tviler på at dette er noe som i praksis blir slått særlig ned på.

Lenke til kommentar
Ta bilde av hylla og sende til distributør? Nei, takk, jeg har ingen interesse av å leke politi.

7261018[/snapback]

 

Respekt. Ekke vits å løpe til mamma med noe sånt ass :)

7261288[/snapback]

 

Enig, hvis de en gang skulle få kvalme på grunn av det (noe de antageligvis ikke har fått) så får de løse sine egne problemer ;) Jeg vil bare ha spillet mitt jeg :D

Tragisk å leke politi :roll:

Lenke til kommentar
Jeg vet det blir slått ned på. Hvis de samme butikkene gjør det igjen og igjen er det sørgelig. Foreslår at du tar et bilde av hylla og sender til distributør.

7260986[/snapback]

 

 

ikke hør på han :thumbdown:

7264869[/snapback]

 

"Hva jobber du med?"

"Jeg er en spillspion. Min jobb er å finne ut om de selger spillene sine før angitt dato. I dag så jeg flere som solgte GoW. Fikk tatt noen bilder og nå får butikken ikke selge spill mere. Muuuhahaha"

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Var på den lokale "sjappa" i går å hørte om han fikk in Gears noe tidligere enn antatt! Det var mulig sa han, men han hadde satt ut Fifa07 til salgs en uke før release og det gjorde han aldri igjen! En gubbe fra EA hadde ringt han å kjeftet han i filler!

 

Så han var meget skeptisk til å selge meg Gears over disken før den 17'e!

Så da blir det nok å vente da, var jo grei pris på Elkjøp, og Cod3 holder meg i live så lenge! Selv om jeg ikke får spilt det online siden det er noe "sessions not available" piss som kommer

Lenke til kommentar
Da har jeg runda spillet på Casual.

 

Veldig engasjerende spill, men akkurat nå frister det ikke til å spille igjennom en gang til.

 

Bra grafikk, men ikke bedre enn man har sett før, half life 2 modellene feks er like fine.

 

Bra gameplay, men ikke så vanskelig. Sier vel kanskje ikke det etter hardcore....

 

ALTFOR kort spill. sukk.

Hvorfor er alltid aksjon spill så jævla korte?

 

Testa co-op online. Anbefales sterkt.

Etter det spilte jeg split screen med en kompis, og vi 2 runda det. Dumt at split'n er horistontal. Fikk ingen mulighet til å endre den til vertikal.

 

Testa også litt versus mode. Ganske morsomt, men vanskelig å koble seg til.

 

Tilslutt; synd på dere som ikke fikk kjøpt på Expert i Lillestrøm, og bra at jeg var tidlig ute, og møtte en noldus av en selger som trodde det først bare var ett xbox spill. "åja, er dette 360 spill, sa han".

Jeg lata som ingenting og dro mastercardte :p

7260948[/snapback]

 

 

Hvor lang tid brukte du?

Litt skuff om det er gjort på 1 dag...

 

Jeg vil ha i pose og sekk. Laaangt spill, og en heftig online bit! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...