Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det er ikke tull, men det er 2 expert i Lillestrøm, det er den på Lillestrøm syd, ved togstasjonen, som selger."

 

Det var den ved togstasjonen jeg ringte til. Expert Bonus. Han jeg snakket med sa hvertfall at de ikke hadde fått spillet enda, men regnet med å ha det til den 17...

Endret av schism
Lenke til kommentar

Ringte også expert i fredrikstad og sarp og de sa de hadde det, men de kunne ikke selge det før den 17...*duh*... :(

 

EDIT: Tror jeg stikker innom der etterpå og prøver å godsnakke litt med dem :p

Var der så sinnsykt mye før og handla en del varer der. De sier også "Halla! Ossen går det a?" og vi prater og slikt :p Hehe

Kanskje det er nok. Da jeg ringte så prata jeg med en skikkelig kjip fyr. Jeg ringte: "Halla! Har du gears of war eller?" *tast trykk tast enter* "Vi har det men kan ikke selge før til neste fredag"...

 

Æsj, men jeg tar en tur innom etterpå :p hehe

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

var på expert lillestrøm (ved togstasjonen) i sta og de hadde trukket tilbake spille god under kassa (fordi noen hadde ringt å sagt at de ikke fikk lov til å selge det enda).... :thumbdown: fikk ikke kjøpt det må vente til 17. :( det var en før meg i køen han var også på jakt etter og

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Kjøpte GOW idag!=) kosta 649kr på expert i porsgrunn=) hadde ca 5 igjen eller no..

COD 3 kom ikke inn før 24=S

7257457[/snapback]

 

 

var innom der nå, og der var det andre toner nå. solgte det ikke før 17.nov. og det stod ikke i hyllene lengre.

 

du var nok bare heldig, ved at noen sulliker hadde gjort feil der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...