Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen skal være redd for å ikke få dette spillet.

De fleste butikkene har ikke tatt inn spill kun for launch, men faktisk lagret opp for hele julesalget.

En liten Elkjøp ut på min fjerne øy tok faktisk inn 120 eksemplarer.

Jeg kan tenke meg at de har langt over 100 igjen ved stengetid i dag.

 

Flere andre elkjøpbutikker tok inn 250 stk og enda flere.

Og trenger de flere spill, så er de ikke langt unna.

 

Man trenger ikke være redd for å ikke få dette spillet. Det kommer til å bli hyllevare lenge.

 

Faktisk skjønner jeg ikke folk som har prestert å stille seg i kø før butikkene åpnet i dag. De må jo være dust.

Enhver Spaceworld butikk har hatt dette spillet i hyllene lenge, og hvis det var for å få elkjøp sin nice price på 399,-

Vel, så refererer jeg bare til hylletallene over og sier, slapp av folkens.

Lenke til kommentar
var faktisk 5-6stk i kø utenfor elkjøp i Hamar når det åpnet i dag. 399Kr er en bra pris.

7303676[/snapback]

 

Var der selv jeg :D

 

Faktisk skjønner jeg ikke folk som har prestert å stille seg i kø før butikkene åpnet i dag. De må jo være dust.

 

For mitt vedkommende så var det ren tilfeldighet. Jeg hadde glemt at de ikke åpnet før 10, og jeg fikk fri fra skolen, så da regnet jeg med at det var åpent. Det var det ikke, så jeg ventet 10 minutter.

Endret av magenuss
Lenke til kommentar

Var en tur på Spaceworld før jeg gikk på elkjøp og der sa selgeren at han solgte ut alle de 10 CE spillene han hadde med en gang han åpnet i dag. Grunnen til at jeg ventet utenfor elkjøp var at jeg egentlig hadde bestilt CE hos absolutt spill... men de fikk jo ikke inn noen :thumbdown: At du ikke kan skjønne at folk vil ha spillet så fort som mulig til en bra pris kan jeg bare ikke forstå.

Lenke til kommentar
At du ikke kan skjønne at folk vil ha spillet så fort som mulig til en bra pris kan jeg bare ikke forstå.

7307067[/snapback]

 

Det er akkurat der jeg ikke helt skjønner opplegget nemlig.

Joda. Selvsagt skjønner jeg både de som vil ha spillet tidlig, og de som vil ha det billig.

 

Men spillet tidlig 17. november er ikke tidlig når de fleste Spaceworld butikker har solgt dette åpenlys siden 13-14. november, og noen enda tidligere. Altså, hvis man ville ha spillet tidlig, så ser jeg for meg at man hadde kjøpt det før release.

Altså regner jeg ikke 17. november som tidlig.

 

Og billig er det på Elkjøp, men samtlige Elkjøp-butikker tok inn så ultramange utgaver at det aldri har vært snakk om at de skulle gå tom første dagen.

Altså, ingen grunn til å stå utenfor butikken før de åpner bare for å sikre seg et eksemplar, når det står GeOW covre i butikken til langt ut i neste uke.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Spaceworld her på Hamar solgte IKKE spillet før 17, og når de gjorde det så kostet det 599kr(hvis jeg ikke husker helt feil)

 

Foreløpig så rapporterer ikke Elkjøp til meg hvor mange eksemplarer de får inn av hver vare i butikken, men det kan være du er heldigere.

 

Så når Elkjøp selger det MYE billigere enn alle andre så kan det være at det er flere enn meg som bruker sunn fornuft og kjøper spillet der det er billigst. Og da kan det bli fort tomt uansett hvor mange eksemplarer de har.

Lenke til kommentar

Det er akkurat der vi to er uenige.

Jeg mener at alle som vil ha GoW på launch dag til en grei pris får det. Uansett om der i butikkens åpningstid, lunsjen eller 5 minutter før de stenger. Dette spillet er hyllevare hos alle Elkjøp. Og så grundig bestilt at det skal godt gjøres å gå tom.

 

(Hvis du trekker kølapp og spør data/software-ansvarlig, så kan de uker i forveien si akkurat hvor mange eksemplarer den butikken får. Det ligger i lagersystemet deres.

Samme gjorde jeg på Xbox360 Launch. Jeg visste nøyaktig hvor mange Premium og Core-versjoner min butikk fikk, dagene før launch).

 

Min pitte lille Elkjøp tok inn 120 eksemplarer, og andre større Elkjøp tok inn 250 og enda flere.

Vi er nå i siste halvdel av november, og mange har startet julehandelen.

Butikkene har tatt inn spill så det holder til både launch og julehandelen.

Og de vil lett få tilgang på flere eksemplarer når hyllene slankes ut.

 

Det var jo på en måte synd at ikke din Spaceworld la det ut i hyllene før datoen, men jeg vet ikke hvor du bor.

Jeg bare vet at mange Spaceworldbutikke la det tidlig ut.

Og mye av grunnen til det tror jeg er at de måtte belage seg på å selge før release.

Klart Spaceworld vil slite med sine 599 og 699 priser når Elkjøp har hyllene overfulle til 399,-

Eneste måten Spaceworld klarer å få litt omsetning på da er de som MÅ HA CE-utgaven, og de som må ha spillet før launch.

 

Men drit i dette nå.

Spillet er ute, og alle som vil kjøpe det skal kunne lett få fatt i det.

Nå gleder jeg meg til Rainbow Six Vegas som kommer 1. desember.

Min elkjøp har bestilt inn rikelig, og utsalgsprisen hos min Elkjøp blir 499,- for RB-Six:Vegas.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...