Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

 

Spaceworld kan vel ikke ha fått ALLE? Cdon har da solgt og begynt å sende ut collectors ed de også? Jeg går iallfall og venter på den fra dem nå.

7290776[/snapback]

CDON hører til i sverige og mottar neppe spill fra Microsoft Norge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

 

Spaceworld kan vel ikke ha fått ALLE? Cdon har da solgt og begynt å sende ut collectors ed de også? Jeg går iallfall og venter på den fra dem nå.

7290776[/snapback]

CDON hører til i sverige og mottar neppe spill fra Microsoft Norge...

7290914[/snapback]

 

Ah. Ble nesten litt bekymret.

Lenke til kommentar
Fikk mail idag fra Zailor. De kommer til å få inn igjen et nytt parti av Limited CE enten imorgen eller Mandag.

 

Trodde det bare var Spaceworld som hadde Limited jeg?

7295929[/snapback]

Evt at absoluttspill.no har misforstått noe eller kommet på tidenes dårligste unnskyldning for å ha gjort en feil/glemt å bestille CE-versjonen. ;)

 

Jeg for min del tror det ikke før jeg får se det, at kun Spaceworld har CE-versjonen.

Lenke til kommentar
Fikk mail idag fra Zailor. De kommer til å få inn igjen et nytt parti av Limited CE enten imorgen eller Mandag.

 

Trodde det bare var Spaceworld som hadde Limited jeg?

7295929[/snapback]

Evt at absoluttspill.no har misforstått noe eller kommet på tidenes dårligste unnskyldning for å ha gjort en feil/glemt å bestille CE-versjonen. ;)

 

Jeg for min del tror det ikke før jeg får se det, at kun Spaceworld har CE-versjonen.

7296014[/snapback]

 

Viste seg å vere løg i fra MS sin side visstnok, i og med at folk hos absolutt såg at det var fleire som hadde LCE elns. Synd var det uansett,men no liger spillet i konsollen min, det er det som teller ;)

Lenke til kommentar
Noen i Trondheim som selger GoW i dag (og dermed "kupper" Spaceworlds lanseringsfest ;) )?

7296851[/snapback]

på "supergames" på heimdal :!: sikkert utsolgt nå siden det var bare ett eksemplar der før idag da

7298652[/snapback]

Heh, den har jeg aldri hørt om før.. Hva slags butikk er dette? De er vel stengt nå...

Lenke til kommentar
Noen i Trondheim som selger GoW i dag (og dermed "kupper" Spaceworlds lanseringsfest ;) )?

7296851[/snapback]

på "supergames" på heimdal :!: sikkert utsolgt nå siden det var bare ett eksemplar der før idag da

7298652[/snapback]

Heh, den har jeg aldri hørt om før.. Hva slags butikk er dette? De er vel stengt nå...

7298801[/snapback]

Den er dyr og dårlig :thumbup: Man kan altids kjøpe en slush der da :p koster 549 (akkurat GOW var ikke særlig dyrt da, men COD3 f eks, 679) Dro på Elkjøp og kjøpte det for 449 istedet jeg :yes: Call of Duty 3 altså

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...