dymaxion Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Releasedato er 17. november. Det er alltid litt sånn at noen butikker "glemmer" releasedato og selger noen eksemplarer før tida, i tillegg til at forskjellige butikker ofte rapporterer å ha hørt forskjellige ting, men i dette tilfellet tror jeg Microsoft vil være ganske harde og konsekvente på det. Jeg sjekket innom en butikk i Oslo igår, og de hadde standard GoW-utgave stående overalt - i inngangspartiet, på øverste hylle i 360-avdelingen innendørs, og så videre. Så jeg tok med meg et eksemplar til disken, og spurte om de hadde spesialutgaven, også. Men neida: "Den får vi på fredag, så du får komme tilbake da." "Eller jeg kan kjøpe denne nå", foreslo jeg. Da ble ekspeditøren usikker, men åpnet boksen og viste meg at det ikke var noen CD inni, som han sa det. Jeg skjønte at det var hans måte å si at de ikke ville selge det, så jeg påpekte at det virket dumt å sette ut eksemplarer overalt når de ikke solgte det ennå. Ekspeditøren ropte på sjefen, som kom ut og forsvarte praksisen med at de "ikke hadde reklamert for det". Han hadde også den oppfatning at det var min oppgave å vite om offisiell release-dato, og ikke komme og ville kjøpe noe før da. "Det ser ut som dere har det for salg", sa jeg med henvisning til at inngangspartiet hadde et stativ fullt av eksemplarer. "Det er ikke å reklamere!", kontret han. Så jeg tipper Microsofts krav er at man ikke selger det før 17. november, og at man ikke skal reklamere for det før da. Sikkert ganske strenge krav også, så anspent som personalet virket. Jeg tror de var redd jeg skulle bruke noe obskur forbruker-juss til å tvinge frem et salg mot Microsofts ordre, men jeg er grei gutt og prøvde egentlig bare å fortelle at praksisen med jukse-esker bare irriterer oss kunder. Men det er alltids noen som "glemmer" det. Jeg plukker opp min metallboks på Spiderman på fredag, tenker jeg. Spesialutgaven har et omslag som ser litt mindre Village People ut. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Pokker ta posten. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Forbanna ubrukelig at Spaceworld, min personlige definisjon på ordet "møkkasjappe" er de som får C-Edition. Veldig skuffende av MS det her! God nyhet for meg som endret ordren til en vanlig utgave: "Hei, Mr. X , Status på din ordre nr. 4461 er endret. Kommentar til din ordre: Grunnet tekniske problemer fikk vi ikke sendt mail til alle kundene i går. Ordren din ble sendt fra oss 14.11-06" Tror med andre ord at spillet er i mine hender i dag 7289024[/snapback] Hmmm. Ringte nettopp EB Games-sjappa som jeg har forhåndsbestilt hos, og de fastholdt at jeg kan komme og hente mitt CE-eksemplar hos dem på fredag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 EB games har vel sine leverandører i Sverige om jeg har forstått det rikitg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 komplett har noen inne nå og de sender ut. håper på å få min utgave i morgen Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Fikk mail fra absolutt spill at de ikke fikk inn noen eksemplarer av collectors ed nå. Fy faen så ergelig. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg fikk kjøpt det på platekompaniet i Bergen Storsenter. De hadde det ikke utstillt, men da jeg fortalte jeg de hadde begynt å selge det flere steder begynnte de som jobbet der å snakke sammen. Så ble de enig om å selge det til meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Fikk mail fra absolutt spill at de ikke fikk inn noen eksemplarer av collectors ed nå. Fy faen så ergelig. 7289513[/snapback] De får ikkje inn heller. Se forrige side. EDIT: regner med du fikke samme mail som meg. Men man for jo T-skjorte + 100,- avslag da. Ergelige saker dette her ja. Endret 15. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Så alle som har kjøpt standard fra Absolutt.. har fått pakken i dag, bortsett fra meg? Yikes, snakk om uflaks. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Bah! Ser ut til at du har vert uheldig ja. Eg får det i morra ihvertfall, men ting har jo skjært seg no då. Så det ender vel opp med at spillet bruker 2 dager denn gangen, i motsetning til alt annet eg har bestillt fra den siden .... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vel, det gode er at jeg driver å snur tilbake døgnet, så jeg kommer nok til å sove igjennom store deler av venteperioden dersom jeg legger meg rundt seks-tiden Lenke til kommentar
yorik Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Så alle som har kjøpt standard fra Absolutt.. har fått pakken i dag, bortsett fra meg? Yikes, snakk om uflaks. 7289706[/snapback] Etter å ha rista postkassa grundig, kan jeg bekrefte at du ikke er den eneste... akk, trondheim er laangt unna postens navle Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vel, Drammen er ikke langt unna Kongsberg. Det er problemet. Jeg burde strengt tatt hatt det i går. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Så alle som har kjøpt standard fra Absolutt.. har fått pakken i dag, bortsett fra meg? Yikes, snakk om uflaks. Har folk begynt å motta spillet fra Absoluttspill? Not Me! Kanskje noe med at jeg har pakken i post-oppkrav, og da må de sende ut den lappen (damn it, no Visa!) Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jepp, det kan hende. Jeg har bestillt med postoppkrav jeg også. Aner ikke hvorfor jeg gjorde det, men men. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har fått Gears of War i dag, fra Cdon.com Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 fikk fra absolutt spill idag, bor på Lillehammer. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig. Spaceworld kan vel ikke ha fått ALLE? Cdon har da solgt og begynt å sende ut collectors ed de også? Jeg går iallfall og venter på den fra dem nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Ingen butikker her i Haugesund som har det ute i hyllene enda, dem venter vell till den 17. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Henter mitt på expert den 17, de hadde fått det inn på mandag men ville ikke selge meg da uansett hvor godt jeg prøvde å overtale dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå