Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Releasedato er 17. november. Det er alltid litt sånn at noen butikker "glemmer" releasedato og selger noen eksemplarer før tida, i tillegg til at forskjellige butikker ofte rapporterer å ha hørt forskjellige ting, men i dette tilfellet tror jeg Microsoft vil være ganske harde og konsekvente på det.

 

Jeg sjekket innom en butikk i Oslo igår, og de hadde standard GoW-utgave stående overalt - i inngangspartiet, på øverste hylle i 360-avdelingen innendørs, og så videre. Så jeg tok med meg et eksemplar til disken, og spurte om de hadde spesialutgaven, også.

 

Men neida: "Den får vi på fredag, så du får komme tilbake da."

 

"Eller jeg kan kjøpe denne nå", foreslo jeg.

 

Da ble ekspeditøren usikker, men åpnet boksen og viste meg at det ikke var noen CD inni, som han sa det. Jeg skjønte at det var hans måte å si at de ikke ville selge det, så jeg påpekte at det virket dumt å sette ut eksemplarer overalt når de ikke solgte det ennå. Ekspeditøren ropte på sjefen, som kom ut og forsvarte praksisen med at de "ikke hadde reklamert for det". Han hadde også den oppfatning at det var min oppgave å vite om offisiell release-dato, og ikke komme og ville kjøpe noe før da.

 

"Det ser ut som dere har det for salg", sa jeg med henvisning til at inngangspartiet hadde et stativ fullt av eksemplarer. "Det er ikke å reklamere!", kontret han. Så jeg tipper Microsofts krav er at man ikke selger det før 17. november, og at man ikke skal reklamere for det før da. Sikkert ganske strenge krav også, så anspent som personalet virket.

 

Jeg tror de var redd jeg skulle bruke noe obskur forbruker-juss til å tvinge frem et salg mot Microsofts ordre, men jeg er grei gutt og prøvde egentlig bare å fortelle at praksisen med jukse-esker bare irriterer oss kunder.

 

Men det er alltids noen som "glemmer" det. Jeg plukker opp min metallboks på Spiderman på fredag, tenker jeg. Spesialutgaven har et omslag som ser litt mindre Village People ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbanna ubrukelig at Spaceworld, min personlige definisjon på ordet "møkkasjappe" er de som får C-Edition.

 

Veldig skuffende av MS det her!

 

 

God nyhet for meg som endret ordren til en vanlig utgave:

 

"Hei, Mr. X ,

 

Status på din ordre nr.  4461 er endret.

 

Kommentar til din ordre:

Grunnet tekniske problemer fikk vi ikke sendt mail til alle kundene i går.

 

Ordren din ble sendt fra oss 14.11-06"

 

Tror med andre ord at spillet er i mine hender i dag :)

7289024[/snapback]

 

Hmmm. Ringte nettopp EB Games-sjappa som jeg har forhåndsbestilt hos, og de fastholdt at jeg kan komme og hente mitt CE-eksemplar hos dem på fredag... :hmm:

Lenke til kommentar
Fikk mail fra absolutt spill at de ikke fikk inn noen eksemplarer av collectors ed nå. Fy faen så ergelig.

7289513[/snapback]

 

De får ikkje inn heller. Se forrige side.

 

EDIT: regner med du fikke samme mail som meg. Men man for jo T-skjorte + 100,- avslag da. Ergelige saker dette her ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...