Gå til innhold

Hvilke butikker har Gears of War inne nå?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Kjøpte GOW idag!=) kosta 649kr på expert i porsgrunn=) hadde ca 5 igjen eller no..

COD 3 kom ikke inn før 24=S

7257457[/snapback]

 

Var også innom der, men de hadde tatt de vekk fra hyllene, jeg trodde at epic hadde sagt at spillet kunne selges når butikkene fikk det, eller gjalt dette bare i usa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ammagaaaad! heldige folk er her da! slippes ikke ut i Elverum før den 17 :( ifølge Elkjøp..

men har ikke sjekket Ekspert enda da.. kanskje dem har fått det der? kanskje jeg skal ringe og høre :p

 

 

men btw på http://www.spaceworld.no/ så har dem det på lager står det.. og Gears of war er tatt vekk fra Realease lista. snodig greier det der..

 

vil ha GoW nå! :(

 

 

 

 

også enda en ting til.. dem som har solgt spillet her i norge har solgt det ulovlig. er nemmelig ikke lov til og selge spillet før realease dato :thumbdown:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Jeg skal vel klare å bli lei CoD3 til neste helg ;)

 

Men Live biten blir jeg nok aldri lei! Drit morsomt. Litt uoversiktlig til å begynne med (jeg har aldri spilt COD serien før) men dette tok seg kraftig opp. Litt uvante brett, med litt uoversiktlig radar, men dette er nok bare en vanesak.

 

24 spillere inne på serveren var totalt (konrtollert) kaos, fantastisk morsomt.

 

Gleder meg som en unge til GeoW, tror kanskje for min del at det spillet vil falle litt bedre i smak, men er greit å ha noe å veksle mellom :cool:

Lenke til kommentar
var på expert lillestrøm (ved togstasjonen) i sta og de hadde trukket tilbake spille god under kassa (fordi noen hadde ringt å sagt at de ikke  fikk lov til å selge det enda).... :thumbdown:  fikk ikke kjøpt det må vente til 17. :( det var en før meg i køen han var også på jakt etter og

7257890[/snapback]

 

Japp det var meg :(

 

Trodde jeg skulle få det siden det lå 4 stk igjen bak disken men neeeida.

Lenke til kommentar

At det er mulig!

 

Ringte på en Expert den en dame tok telefonen. Hun sa at de hadde 6 spill inne og hun skulle holde av ett spill til meg. Da jeg kom i kassen og skulle hente det slo hun spillet inn på kassen, jeg skulle til å dra kortet......da kommer en jævla klyse av en fjortiss som jobber der og sa frekt "Skal du selge det spillet nå? Du er klar over at det har realese den 17?" Så stakk han å hentet butikksjefen som selvfølgelig stoppet hele handelen! Fy faen så forbanna jeg ble, laga litt av ett oppstyr men selvfølgelig til ingen hjelp. Hadde spillet i hånda! Skal aldri sette min fot inn i butikken igjen.

 

Så tok jeg turen innom en annen expert. En ny jente i kassen. "Har dere fått in Gears of War?" Hun sjekket litt på PC`n og så de hadde det på lager. I og med hun var ny var hun ikke sikker på hvor spillet var oppbevart i og med det ikke sto i hylla, så hun spørte en annen JENTE som var der hvor spillet var. SELVFØLGELIG hadde hun fått med seg realese datoen og ikke noen handel der heller!

 

For å komme over den største skuffelsen tok jeg turen innom Elkjøp for å få med meg en kopi av COD3. Ble veldig positivt overrasked. Synes faktisk det er enda ett hakk bedre enn 2`rn, så skal nok holde ut en uke til.

 

Men det som er tragisk er at godt som alle butikker har GOW så hvorfor faen drøyer de realesen så lenge?

Lenke til kommentar
At det er mulig!

 

Ringte på en Expert den en dame tok telefonen. Hun sa at de hadde 6 spill inne og hun skulle holde av ett spill til meg. Da jeg kom i kassen og skulle hente det slo hun spillet inn på kassen, jeg skulle til å dra kortet......da kommer en jævla klyse av en fjortiss som jobber der og sa frekt "Skal du selge det spillet nå? Du er klar over at det har realese den 17?" Så stakk han å hentet butikksjefen som selvfølgelig stoppet hele handelen! Fy faen så forbanna jeg ble, laga litt av ett oppstyr men selvfølgelig til ingen hjelp. Hadde spillet i hånda! Skal aldri sette min fot inn i butikken igjen.

 

Så tok jeg turen innom en annen expert. En ny jente i kassen. "Har dere fått in Gears of War?" Hun sjekket litt på PC`n og så de hadde det på lager. I og med hun var ny var hun ikke sikker på hvor spillet var oppbevart i og med det ikke sto i hylla, så hun spørte en annen JENTE som var der hvor spillet var. SELVFØLGELIG hadde hun fått med seg realese datoen og ikke noen handel der heller!

 

For å komme over den største skuffelsen tok jeg turen innom Elkjøp for å få med meg en kopi av COD3. Ble veldig positivt overrasked. Synes faktisk det er enda ett hakk bedre enn 2`rn, så skal nok holde ut en uke til.

 

Men det som er tragisk er at godt som alle butikker har GOW så hvorfor faen drøyer de realesen så lenge?

7260854[/snapback]

 

 

Spillet har release 17 november. Det er det en grunn til. Ingen butikker med respekt for seg selv driter i release-datoer. Dessuten blir butikker som selger spill før release ofte rapportert, noe som i sin tur kan føre til at butikken enten ikke får spill av distributør eller at spillene komer tidligst dagen før release.

Lenke til kommentar

Da har jeg runda spillet på Casual.

 

Veldig engasjerende spill, men akkurat nå frister det ikke til å spille igjennom en gang til.

 

Bra grafikk, men ikke bedre enn man har sett før, half life 2 modellene feks er like fine.

 

Bra gameplay, men ikke så vanskelig. Sier vel kanskje ikke det etter hardcore....

 

ALTFOR kort spill. sukk.

Hvorfor er alltid aksjon spill så jævla korte?

 

Testa co-op online. Anbefales sterkt.

Etter det spilte jeg split screen med en kompis, og vi 2 runda det. Dumt at split'n er horistontal. Fikk ingen mulighet til å endre den til vertikal.

 

Testa også litt versus mode. Ganske morsomt, men vanskelig å koble seg til.

 

Tilslutt; synd på dere som ikke fikk kjøpt på Expert i Lillestrøm, og bra at jeg var tidlig ute, og møtte en noldus av en selger som trodde det først bare var ett xbox spill. "åja, er dette 360 spill, sa han".

Jeg lata som ingenting og dro mastercardte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...