g0b Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 jeg har akkurat skaffet meg xbox og jeg har noen spørsmål: Kommer det det billigere spill til x-box som på playstation? Når blir det mulig å spille med andre over internett? Kommer ringenes herre to tårn til xbox? Når kommer splintercell til xbox? Bør jeg kjøpe splinter cell og ikke halo? Jeg har hørt rykter om at det går ann å ordne xbox slik at den får mer lagringsplass og at man kan spille spill fra harddisken.. stemmer det? i så fall hvor mye koster det? hmm.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Kommer det det billigere spill til x-box som på playstation? Ja, om ikke lang tid. Noen spill får du jo også ganske billig nå, jeg har sett Fusion Frenzy til 199,- (Tror det var elkjøp). Spillene blir billigere når de blir eldre, og siden Xbox kun har vært på markedet i 1 år, så har den ikke så mange lavpris spill ennå, men det kommer. Tror Project Gotham Racing skal bli satt ned til 199,- om ikke lenge, og det er et meget bra spill. Elkjøp selger forresten Rallisport Challenge for 399,- , og det er udiskutabelt det beste bilspillet ute på markedet idag. Quote: Når blir det mulig å spille med andre over internett? Det er mulig i USA nå (kommer denne uka), og til Europa kommer det 15.mars, og la oss håpe Norge er inkludert da. Quote: Kommer ringenes herre to tårn til xbox? Ja, men jeg vet ikke når. 1'ern av spillet er ute til Xbox, det heter Fellowship of the Ring. (Vet ikke om det er 1'ern, men det er jo et LOTR spill). Quote: Når kommer splintercell til xbox? Om 6 dager i USA, og om 17 dager i Europa/Norge. Quote: Bør jeg kjøpe splinter cell og ikke halo? Du er nødt til å skaffe deg begge. Begge er kanidater til tidenes beste spill. Jeg kan jo ikke uttale meg om Splinter Cell annet enn reviews, men jeg har ikke sett et review av det under 95% (av 100) Jeg kan garantere at det blir sykelig bra. Quote: Jeg har hørt rykter om at det går ann å ordne xbox slik at den får mer lagringsplass og at man kan spille spill fra harddisken.. stemmer det? i så fall hvor mye koster det?hmm.. Da må du sette inn en modchip, og endre maskinens bios, så kan man bytte ut hd osv. Det koster endel, og man mister garantien, og muligheten for å spille på Live! når det kommer. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 11:44, skrev g0b:jeg har akkurat skaffet meg xbox og jeghar noen spørsmål:Kommer det det billigere spill til x-box som på playstation?Når blir det mulig å spille med andre over internett?Kommer ringenes herre to tårn til xbox?Når kommer splintercell til xbox?Bør jeg kjøpe splinter cell og ikke halo?Jeg har hørt rykter om at det går ann å ordne xbox slik at den får mer lagringsplass og at man kan spille spill fra harddisken.. stemmer det? i så fall hvor mye koster det?hmm.. 1) Det kommer snart spill til xbox som koster 200 kr.. 2) Det kommer snart noe som heter xbox live, slik at du kan spille på internett.. Jeg tror det var rett over nyttår det kommer 3) Jeg vet ikke, men jeg regner med at To tårn kommer til xbox.. 4) Splinter-Cell kommer snart, jeg vet ikke riktig release dagen da, men.. 5) Jeg har bare testet Halo, og JEG anbefaler deg å kjøpe Splinter Cell. (det er MIN mening) 6) Det går ann å sette inn en modchip, slik at du kan bytte harddisk, spille av divx/vcd/svcd, spille brente spill.. Spille av cd-rw/dvd-r/dvd-rw/dvd+r/dvd+rw ++++ Du kan da kjøre spillene ifra harddisken.. 7) Hos Yees selger de X-Ecuter 2, det er den beste modchippen.. Den koster ca. 250 kr med dem, men jeg tror du bør vente med å handle hos dem.. Det kan hende det er gamle MultiMediaImport svindlerene.. Du må i tilegg kjøpe en harddisk, det kan du bruke prisguiden til.. Håper du fikk svar på spørsmålene dine :smile: mvh Twarr Lenke til kommentar
twarr Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 b-duvaland du var før meg.. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 11:44, skrev g0b:jeg har akkurat skaffet meg xbox og jeghar noen spørsmål:1. Kommer det det billigere spill til x-box som på playstation?2. Når blir det mulig å spille med andre over internett?3. Kommer ringenes herre to tårn til xbox?4. Når kommer splintercell til xbox?5. Bør jeg kjøpe splinter cell og ikke halo?6. Jeg har hørt rykter om at det går ann å ordne xbox slik at den får mer lagringsplass og at man kan spille spill fra harddisken.. stemmer det? i så fall hvor mye koster det?hmm.. Wow, mange spørsmål der. Jeg skal prøve å gi deg svar på alle. 1. Det er sagt at det skal innføres lavprisspill til Xbox om ikke så lenge. Den første tittelen blir PGR til 199,- 2. Det er allerede mulig å spille med andre over nett. Det er bare å laste ned et program som f.eks. XBconnect. Da lurer du Xboxen til å tro at den er koblet i systemlink. Hvis du tenker på Xbox Live tjenesten, så er den ventet til utvalgte land i Europa 15. mars. Norge er ikke med ennå (kommer), men det er Sverige. Det er mulig man kan kjøpe pakken i Sverige og bruke den på norske Xboxer. 3. Ja, Ringenes Herre To Tårn kommer til Xbox. Noen dato har ikke blitt oppgitt ennå. 4. Splinter Cell kommer 29. november. 5. Du bør kjøpe begge etter min mening. Halo er et utrolig spill, og det samme kommer Splinter Cell til å bli. 6. Ja, det er mulig å chippe Xboxen slik at du kan gjøre alt det du sier, og mere til. Denne brikken koster ikke så mye, kanskje 2-300,- Den må loddes fast til kontaktpunkter inne i xboxen. Husk at du mister all garanti når du gjør dette. MS har oppgradert Xbox til v1.1. Men etter det jeg vet, så har det også her kommet en ny brikke. OBS!! Det har nå blitt bekreftet fra MS, at folk med chipet Xbox vil bli oppdaget hvis de kobler seg til Xbox Live. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Yes, da var det jo to før meg som hadde svart allerede Du må ikke stille så mange spørsmål... Det tar lang tid å finne/skrive all informasjonen. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 takk for hjelpen.. :smile: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Nei, Fellowship of the Ring har ingenting med Two Towers å gjøre. Det første er ikke basert på filmen, noe det siste er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå