tubaper Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Jeg har et problem med flere forskjellige spill på maskinen min, nemlig at de fryser. Alt bare stopper helt opp og jeg må restarte maskinen. Dette skjer med flere forskjellige spill, Sims 2, Age Of Empires III etc...jeg mistenker at det kan være strømforsyningen som ikke helt henger med når grafikkortet kjøres hardt, kan det stemme eller er jeg helt på jordet da? Maskinen er dønn stabil og fungerer utmerket ellers, problemet er der kun når skjermkortet belastes mye. Har nå en Aopen 300W PSU som gir 15A på 12v. Holder det til XP 3200+, 200GB Samsung IDE disk, DVD-brenner, 2x512MB DDR 400 RAM og et overklokket Geforce 6600GT? Forslag til løsning mottas med stor takk! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Prøvd med annen strømforsyning?? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det kan være strømforsyningen, men det er mer sannsynlig at overklokkingen av skjermkortet er feilen. Har du prøvd å klokke ned ? Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Nei, har ikke testet med en annen strømforsyning. Problemet er der selv om skjermkortet ikke er overklokket også...ser at +12v viser 11.4volt i Speedfan, er det litt lite kanskje? Og hva skal -12v vise? Hos meg viser den 2v... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå