Intern Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg et til 7900GTX kort og lurte på hvordan det var med installering av drivere osv når man allerede har ett "identisk" kort fra før av. Det jeg har nå er klokket (se sig.) og jeg lurte også på hvordan det var med klokking av kort når man har to stk. installert, om de må klokkes separat eller om det blir en klokk for begge kortene. Takker for alle seriøse innspill Endret 10. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Beste er i min erfaring å avinnstallere driverne, evt legge de inn på nytt når begge kortene er montert. (Skal vel ikke være nødvendig, men om du får problemer så er det greit å prøve.) Du klokker begge kortene samtidig. (en klokk) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Men hva skjer da når jeg setter i en stock kort og den andre er klokket? Kjører den andre på stock og den andre på klokk eller kjører begge på klokk? hmm... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Begge kjører standard hastighet. Dvs hastigheten til det lavest klokkede kortet. Begge GPUene må gå på samme hastighet for å fungere sammen. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Så da burde jeg klokke ned, sette i det andre kortet også klokke opp igjen!? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan ikke se det skal skade. Er vel greit å kjøre på default hastighet for så å prøve å klokke. Begge kortene må henge med. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ja sant det! Da får jeg bare komme meg hjem fra jobb og stoolman får komme med kortet så får vi se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå