Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen kjøpe tips?

Anbefalte innlegg

Har Tele2 ADSL. Fikk en Speedtouch 510i av de for 3,5 år siden som streika for noen dager siden. Hadde heldigivs en Zyxel 600 liggendes slik at jeg får nett, men den er ikke helt god den heller.

I tillegg har jeg en Draytek Vigor 2600 We som jeg bruker som AP (11mbit). Denne er også ganske så ustabil og er helt ubrukelig å spille via.

Har en Smoothwall i tillegg (P2 300Mhz) som holder det meste fint innenfor.

Har tenkt til å erstatte alle 3 med en enkel sak som fungerer i Tele2's nett. Har egen gb switch også så om jeg kan erstatte den i tillegg så blir jeg glad.

Får ikke ADSL2+ hos meg pga for lang avstand til sentral, men ettersom det er en boks jeg skal ha noen år så kunne det muligens være greit å ha den muligheten dersom det skulle bli tilgjengelig på et senere tidspunkt.

Noen anbefalinger på hva jeg skal skaffe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...