Misantropen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Strømadapteret til mitt D-Link aksesspunkt er dødt. Arapteret er relativt standard for alle D-Link bokser (5V 2.5A DC). Noen som vet hvor jeg bare kan kjøpe dette strømadapteret? Selges det løst? 2-års reklamasjonen / garantien er gått ut. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 denne funker nok helt fint til deg. bare sørg for at du får polariteten rett når du plugger den inn. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Takker. Fant bare adaptere på Clas O med for lav Ampere, men jeg har tydeligvis ikke lett godt nok Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 2-års reklamasjonen / garantien er gått ut. 7256103[/snapback] Har du hørt med D-Link? De pleier å sende nye i posten. Jobber et sted som selger D-Link, og strømadapterene har lett for å ryke. Du har uansett 5 års reklamsjon uansett hva D-Link måtte mene. Ring de da. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå