VikinGz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er det mulig å bruke 2 skjermkort og vise bilde på 3 skjermer? (ett agp kort og ett pci kort) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Her tror jeg du skal finne svaret på det meste. Flink kar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har lest den der... men har ikke ett kort som støtter 3 skjermer... derfor jeg lurer på om 2 kort kan gjøre det. Og om begge må være fra nvidia eller ati eller om de kan være blandet... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har lest den der... men har ikke ett kort som støtter 3 skjermer... derfor jeg lurer på om 2 kort kan gjøre det. Og om begge må være fra nvidia eller ati eller om de kan være blandet... 7256219[/snapback] Tror det skal gå bra med 2 skjermkort i SLI/CF og 3 skjermer. Endret 10. november 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 jeg gjentar meg selv (ett agp kort og ett pci kort) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det skal gå helt fint. Jeg har selv brukt PCI + AGP skjermkort for å få tre skjermer. Til og med AGP + 2 PCI-kort for å få 4 skjermer har jeg testet. Windows behandler driverene for hvert av skjermkortene separat så det skal gå helt fint. Jeg har hørt at hvis styreprogrammene til ATI og Nvidia jobber samtidig så kan det skape trøbbel. Jeg vet ikke om det kun gjelder gamle versjoner eller ikke, men om feilene er rettet så skal det fungere helt fint. Windows 2000/XP har forresten støtte for inntil 32 skjermer. Windows 98/Me hadde bare støtte for inntil 9. SLI/Crossfire er absolutt ikke nødvendig. Det reduserer faktisk mulighetene siden utgangene på det ene kortet slåes av når de er i Crossfire eller SLI-modus. Redigert: Den tråden som er linket lengre opp her forklarer en del moduser (clone, span osv). Det er kun "independent" som fungerer når man bruker to eller flere ulike kort. Redigert: Det er hump i veien for å få dette til å fungere: PCI-kortene må kunne slåes på i såkalt secondary display modus på PCI-bussen. Det er langt i fra alle gamle PCI skjermkort som støtter det. Det er bare å prøve seg frem. AGP skal stå som "primary display" i bios. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 får teste da Har nvidia i agp og bare ati til pci men det skader ikke å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå