Pidde Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei, I en periode har jeg hatt problemer med utforskeren når jeg har rett etter start av maskinen og første gang jeg bruker utforskeren til å kopiere filer får jeg kræsj for så å fungere senere.. I morges hadde jeg også blåskjerm, men jeg fikk ikke tid til å sjekke dette før jeg gikk på jobb, er litt usikker på om dette har en sammenheng. Jeg har antivirus prog. og brannmur, og scannet for virus senest for 2 dager siden. noen som har en ide? er litt usikker på om PCen vil virke bra når jeg kommer meg hjem idag TA Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Blue Screen kan forårsakes av mange ting. Blue Screen inneholder en feilmeldingskode. Noter den og søk på google eller hos Microsoft slik at du får forslag til årsak. Lenke til kommentar
Pidde Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 takk for svar ang. blåskjerm. håper noen har en ide om hva som forårsaker prob. med utforsker og kopieringen som jeg nevnte. TA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå