Gorechild Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg likte artikkelen om tannbørsten, og dette sparte meg litt tid både om kvelden og om morgenen, så jeg ble inspirert (noe som skjer ganske ofte) og kikk løs på barbermaskinen med min gode hjelper (mamma) Etter noen timers leking greide vi å øke barberingshastigheten med 105 rpm uten utvidet kjøling av noe slag, med kjøling har dette virkelig muligheter. jeg har nå en modifisert philips aquashave og sparer ca 45-50 sek på morgenbarberingen. Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Voldsom skjeggvekst eller? siden du bruker mer enn 45-50sek å rake ansiktet..? :wink: Hvordan klarte du å telle antallet RPM du økte den med...? :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Han SPARER 45-50sek på det. Kan bare tenke meg Sheggiwara ;P No offence.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ta bilder, lag en artikkel og send den til Overklokking.no! Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 nei jeg er ikke megasjeggete, jeg liker bare å være skikkelig glatt, men hater barberhøvler og lignende. hva er galt med med? liten oppdatering, vankjølt barberaskin funka ikke. den døde alikavel. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det virker jo som du har gjennomført et slikt prosjekt selv da. Kan ikke du kommed med bilder og sånt da? Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har ikke digitalkamera, men jeg kan lete etter et, eventuelt så får jeg kanskje et til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå