m3 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei, fant en artikkel om de siste 10Mpix dSLR kameraene - Pentax k10, Nikon D80 og D200, Canon 400D og Sony Alpha – som jeg tenkte å dele med dere Dette er for så vidt ikke en direkte test men en sammenligning av de forskjellige kameraenes egenskaper. Link: http://neocamera.com/feature_compare_10mp_dslr.html Et av de kameraene jeg er ekstra spent på er Pentax K10 (jeg håper akam tester den snart). Etter min mening skulle den passe ganske bra for norsk vær og klima, og dessuten har den innebygd stabilisator. Pentax har laget en reklame/info video om K10 som dere kan se her. Link: Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Et av de kameraene jeg er ekstra spent på er Pentax K10 (jeg håper akam tester den snart). Nå har vel (omsider) Akam fått kontakt med rett mennesker i Pentax, så det blir forhåpentligvis bedre utvalg av Pentax-tester fremover. De har jo en K100D inne til test nå, og jeg regner med de ber om en K10D så fort de kommer til Norge... Edit: Ellers takk for linken! Synes de hadde gjort en bra sammenlikning jeg, det er jo nettopp det de skriver at det er... Endret 10. november 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå