DJ_Dark Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg likte Mage T5 jeg og.. Lock T5 var nesten FOR evil, men fett fordet! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ta en titt på rustningene/klær dem foreslår i age of conan så skjønner dere fort hvor sinnsykt mye kulere wow sine set er Jeg mener, hvem vil ha realism? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 så videoen. og fikk et helt annet syn. ingame ser de flotte ut. tøfft de refleksjonene på veggene som kommer av Wlock shoulders. eneste er at horn kansje blir litt mye på warrior. men men Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Draenei warrior var jævlig barskt, men de må gjøre noe med mage. Ser jo ut som WC gear i forhold til de andre... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Draenei warrior var jævlig barskt, men de må gjøre noe med mage. Ser jo ut som WC gear i forhold til de andre... 7350003[/snapback] Har du spilt litt Warcraft og World of Warcraft, så ser du fort at Mage settet ligner det Medivh har på seg, bare litt mer fancy skuldre. Noen av settene ser ferdige ut, mens andre igjen ser ut som work-in-progress. Endret 24. november 2006 av Cappo Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg synes Mage t5 var stilig jeg, litt mer dempet men veldig profesjonellt i forhold til andre. alikevel er jeg større fan av Mage t4 fordi jeg er en sucker for sånne 1 shoulderpad designs. Warrior t5 er fugly imo, warlock plate. t4 er mye stiligere men minner litt mye om hunter t3. forstår ikke at man ikke påpeker mer at warrior t5 er et fullstendig ufunksjonellt design (i den grad vi kan snakke om funksjonelle design i wow ) jeg mener, ta på t5 armor, sloss mot noe som slår hard og de fleste bitene av horde og spikes og whatnot må jo chippe og knekke og bli fuxored? nei plate burde være mer kompakt og solid, eventuellt med spikes som ikke ser ut som de kommer til å knekke neste gang en hunter sender pet'en på deg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det eneste jeg likr mer mage t5 er at det ikke er så jævli fancy. Det som plager meg er at blizz lager mer og mer glinsende lysende dritt på setta. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Som sagt tidligere, dette er så fjollete, at jeg er fristet til å jobbe med alten istedenfor... Ta litt 5-manns instancer og more seg, men heller spille på en alt når det bare gjenstår grinding til Robocop-kostymer... Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Syns de så helt sinnsyke ut! Warrior: Det kuleste settet etter min mening, Draenei ser jo ut som om det er Satan selv! Rogue = jallautgave av Fantomet, men jeg klager ikke kunne ha vært så mye værre! Priest: En smule homo men ekke så heftig da 90% av alle Priester er mus Warlock: Jeg tar av meg hatten for det! Må si jeg misunner alle warlocks! Sykeste settet i spillet hittil, eneste minuset var at det var litt vell "Mail aktig". Mage: Dette settet var jo utrolig tamt, minnet litt om no random lvl 30 utstyr... Men tror ikke det er helt ferdig enda, tror også at de har en desj igjen på rogue utstyret. Paladin: ROFLCOPTER :!: Stakkars Paladin sier jeg bare Er jo ikke morsomt engang... Det må jo være en dårlig spøk av noe slag, de har had 1 sett som så helt villt ut. Resten er jo bare latterlig! Greit at base utseende ser kjedelig ut men hvem i H"#% fant på at de skulle slenge på den homofarga auraen? Er 2 ting som går igjen på alle settene sånn ca: Warlocks = Paladins = lol Men jevnt over, GJ Blizzard Ville dog sparka Palla designern... Endret 24. november 2006 av DieselOtern Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) tenk om blizzard kunne laget paladin-settet litt mer paladinaktig sånn som dette: (dette er et bilde photoshoppa av en eller annen person, men det ser mye bedre ut, bare ved å kjøre litt enkel re-color... Ikke så mye som skal til.) Endret 24. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 lest en del innlegg her nå , må si meg enig i at pala settet er helt lololol på jordet... warlock settet var rått og jeg selv spiller jo prest...sett noen skrive det var et stygt sett...syns egentlig settet var litt rått jeg ^^ men tøffeste som fins imo er Transcendence shoulders og faith head Lenke til kommentar
Solid Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Paladin blir utstyrt med passende gear i passende farger. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ser for meg en kamp mellom en full T5 lock mot en full T5 palladin dette hadde vært chatten etterpå. Combat logg: Warlock Laughs at Palladin. Warlock use death coil. Palladin use Bubble. Palladin starts casting Hearthstone. Warlock taking a screenshot then rolling on the floor laughing his ass of :!: Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 skal vedde på at hver gang en pala kommer inn i rommet, er det noen som sier... "oppfør dere folkens, her kommer robocop" Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Tier 6 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&q=tier+6&hl=en (ikke bekreftet) Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tier 6 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&q=tier+6&hl=en (ikke bekreftet) 7363428[/snapback] I LOL'ED Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Rogue = jallautgave av Fantomet, men jeg klager ikke kunne ha vært så mye værre! Vel, jeg synes egentlig Rogue Tier 5 har mer til felles med denne karen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For øvrig gleder meg til Shaman-settet blir offentliggjort, vurderer å starte min TBC-karrierre som Draenei Shaman. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Dranei Warrior med tier 5 Helt RÅTT! Kunne nesten ønske jeg ikke var orc warrior. Snart lvl 70 Tauren har jaggu meg fått en konkurent når det gjelder størelse og barskhet :!: Endret 21. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sorry. Så ikke at det var en gammel tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg